Geniet er maar lekker van vriendquote:Op woensdag 13 december 2023 11:46 schreef onlogisch het volgende:
Hij is binnen.
Maar ze leveren hem zonder usb-c adapter![]()
Adaptertje bij de Action gehaald. Hij ligt aan de juice nu
De gehele iPad line-up in 2024 en MacBook Air 13 en 15 inch met M3-chip worden rond maart/april 2024 verwacht volgens meerdere bronnen.quote:Op woensdag 13 december 2023 12:28 schreef Erasmusch het volgende:
Ik heb geen idee welke geruchten/accounts betrouwbaar zijn, klopt het dat de ipad mini 7 nu pas in herfst 24 verwacht wordt?
Betere vraag is; Waarom gebruik je in hemelsnaam niet echte wekker?quote:Op donderdag 14 december 2023 10:14 schreef onlogisch het volgende:
Hey, hallo. Het is je boy onlogisch hier.
Er zijn mij een paar dingen niet duidelijk. Ik hoop dat mijn mede Apple-fanaten licht in de duisternis kunnen scheppen
Ik heb dus sinds gisteren een Apple-watch9. Super tof ding.Maar vanmorgen heb ik mij dus verslapen
(geen schijven door het dak dus vanmorgen @:Pisces29
). Mijn wekker ging dus niet af. Nou ja, een soort van niet.
Even wat feitjes en gegevens op een rij :
Allereerst: Niemand slaapt zo licht als ik. Ik word heel snel wakker. Maar vanmorgen niet.
Zowel in mijn iPhone als op mijn Apple watch stond 'sluimer/stop' in het scherm vanmorgen toen ik wakker werd.
M.a.w. de wekkerfunctie is geactiveerd.
Mijn iPhone laadt altijd op 's nachts.
Er zijn blijkbaar verschillende soorten wekkers. Degene die ik tot op heden geactiveerd had was de bedtijd/opstaan wekker.
Tot aan gisteren werkte deze dus.
Gisterenmiddag de Apple Watch gekoppeld.
Nu zat ik zelf een beetje te googlen en kwam er zodoende achter dat je dus ook een 'losse' wekker kunt activeren via de klok app. Dat heb ik gedaan en getest. Daarmee wordt wel een geluid afgespeeld en gaat mijn horloge trillen. Echter het volume van het geluid is echt heel zacht. Als ik dat via 'instellingen, Geluiden en trillingspatronen het volume aan wil passen, past zich automatisch ook het algehele geluid (beltoon/youtube filmpjes) zich aan.
Dus 2 dingen:
1. Hoe kan het dat mijn wekker niet afging vanmorgen? De koppeling van de watch aan de iPhone moet wel de boosdoener zijn
2. Hoe kan ik het geluid van de wekker afzonderlijk instellen van hoe hard mijn youtubes afspelen of hoe hard mijn ringtone afgaat als ik gebeld word?
Omdat die dingen mokerlelijk zijn.quote:Op donderdag 14 december 2023 11:39 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Betere vraag is; Waarom gebruik je in hemelsnaam niet echte wekker?
Dacht zelf meer aan een digitalequote:Op donderdag 14 december 2023 12:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Omdat die dingen mokerlelijk zijn.
[ afbeelding ]
Update gehad?quote:Op donderdag 14 december 2023 10:14 schreef onlogisch het volgende:
Hey, hallo. Het is je boy onlogisch hier.
Er zijn mij een paar dingen niet duidelijk. Ik hoop dat mijn mede Apple-fanaten licht in de duisternis kunnen scheppen
Ik heb dus sinds gisteren een Apple-watch9. Super tof ding.Maar vanmorgen heb ik mij dus verslapen
(geen schijven door het dak dus vanmorgen @:Pisces29
). Mijn wekker ging dus niet af. Nou ja, een soort van niet.
Even wat feitjes en gegevens op een rij :
Allereerst: Niemand slaapt zo licht als ik. Ik word heel snel wakker. Maar vanmorgen niet.
Zowel in mijn iPhone als op mijn Apple watch stond 'sluimer/stop' in het scherm vanmorgen toen ik wakker werd.
M.a.w. de wekkerfunctie is geactiveerd.
Mijn iPhone laadt altijd op 's nachts.
Er zijn blijkbaar verschillende soorten wekkers. Degene die ik tot op heden geactiveerd had was de bedtijd/opstaan wekker.
Tot aan gisteren werkte deze dus.
Gisterenmiddag de Apple Watch gekoppeld.
Nu zat ik zelf een beetje te googlen en kwam er zodoende achter dat je dus ook een 'losse' wekker kunt activeren via de klok app. Dat heb ik gedaan en getest. Daarmee wordt wel een geluid afgespeeld en gaat mijn horloge trillen. Echter het volume van het geluid is echt heel zacht. Als ik dat via 'instellingen, Geluiden en trillingspatronen het volume aan wil passen, past zich automatisch ook het algehele geluid (beltoon/youtube filmpjes) zich aan.
Dus 2 dingen:
1. Hoe kan het dat mijn wekker niet afging vanmorgen? De koppeling van de watch aan de iPhone moet wel de boosdoener zijn
2. Hoe kan ik het geluid van de wekker afzonderlijk instellen van hoe hard mijn youtubes afspelen of hoe hard mijn ringtone afgaat als ik gebeld word?
Daarom update iOS in principe ook niet als er wekkers staan ingesteld (tenminste die melding heb ik al een paar keer gehad)quote:Op donderdag 14 december 2023 13:02 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Update gehad?
Zowel Apple Watch als iPhone hebben er nog steeds een handje van om bij het ‘s nachts updaten van iOS en watchOS alle wekkers uit te schakelen.
Enorm vervelende bug is dat. Is mij ook weleens gebeurd.
Probleem opgelost maat.quote:Op donderdag 14 december 2023 22:00 schreef Bezsen het volgende:
Onlogisch koopt een nieuw apparaat.
Onlogisch heeft een probleem met het apparaat.
Goh.
O.a.quote:Op zaterdag 16 december 2023 18:36 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Is er een cloud aanbieder waarbij je je storage in de cloud als harde schijf of map op je Mac kan krijgen?
Bizar al die updates. Klaarblijkelijk hebben ze de boel al maanden niet op orde.quote:Op dinsdag 19 december 2023 20:32 schreef Aether het volgende:
Updates
• iOS 16.7.4
• iOS 17.2.1
• iPadOS 16.7.4
• macOS Sonoma 14.2.1
https://support.apple.com/en-us/HT201222
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |