nouja ik ook dus, het speelt toch meequote:Op zondag 24 september 2023 17:45 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat herken ik wel ja. Nog een paar maanden en ik ben net zo oud als dat mijn moeder overleed.
Dat is onbewust wel een dingetje ja.
Mijn vader overleefd op zijn 40e, toen ik 6 was.quote:Op zondag 24 september 2023 17:44 schreef kree het volgende:
[..]
ik had er toch een beetje moeite mee en wil het niet te zwaar maken, maar bv mijn pa overleed op 56 ook daar denk ik wel eens aan, niet zoveel tijd te gaan, wss ten onrechte gedachte maar toch.
Snap ik ja.quote:Op zondag 24 september 2023 17:47 schreef kree het volgende:
[..]
nouja ik ook dus, het speelt toch mee
Dat soort dingen denk ik de laatste tijd ook wel over na.quote:Op zondag 24 september 2023 17:45 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat herken ik wel ja. Nog een paar maanden en ik ben net zo oud als dat mijn moeder overleed.
Dat is onbewust wel een dingetje ja.
waar enzo, maarja denk daar toch wel eens over.. ook als ik kijk naar ooms etc mjah prognose voor mij niet best haha. lol. maarja okquote:Op zondag 24 september 2023 17:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mijn vader overleefd op zijn 40e, toen ik 6 was.
Kan je vertellen dat ik dat (nog) niet heb nagedaan en ruim over die leeftijd ben gegaan.
Dus het zegt niets over hoe het verder met jou gaat
Het moet niet gaan overheersen, dat heb ik een tijdje gehad.quote:Op zondag 24 september 2023 17:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat soort dingen denk ik de laatste tijd ook wel over na.
zover ben ik niet dat het echt een ding is, maar denk er wel eens over ja en denk ik ok nog 16 jaar te gaanquote:Op zondag 24 september 2023 17:50 schreef aloa het volgende:
[..]
Het moet niet gaan overheersen, dat heb ik een tijdje gehad.
Ik heb het ook lang gehad hoor, dat ik niet ouder zou worden dan 40quote:Op zondag 24 september 2023 17:49 schreef kree het volgende:
[..]
waar enzo, maarja denk daar toch wel eens over.. ook als ik kijk naar ooms etc mjah prognose voor mij niet best haha. lol. maarja ok
ja kloppt wel en wil ook niet zeggen dat het echt zorgen is ofzo hoor voor mij, maar ik denk er wel eens aan en denk ik ok kree je hebt van de vorige stuk of 30 weer niet veel gemaakt haha en gaat nu ok zeker, maar heb je nog maar 15 jaar ofzo en ben je dood. Om het hard te zeggen, tuurlijk was niet alles ellende, maar heb nou niet echt mijn best gedaan een gezond leven te lijden ofzo.quote:Op zondag 24 september 2023 17:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb het ook lang gehad hoor, dat ik niet ouder zou worden dan 40
En heb serieus mijn 'best' gedaan om dat ook niet te halen. Heb hetzelfde erfelijke probleem als mijn vader had.
Het is alleen aan jou om er iets van te maken. Zelfs al is de prognose voor een ander niet best.
Heftig wel.Maar snap je helemaal in deze.quote:Op zondag 24 september 2023 17:50 schreef aloa het volgende:
[..]
Het moet niet gaan overheersen, dat heb ik een tijdje gehad.
Pitcairn eilandenquote:Op zondag 24 september 2023 17:55 schreef marcb1974 het volgende:
Wie weet welke land dit is?
https://worldle.teuteuf.fr/
jaaaa haha maar ff aan je username te zien hoor, ben je 11 jaar ouder als ik? Denk tis een soort drempel ff hier iig ik voel hem nu? waar je je overheen moet zetten. Tuurlijk is het nog niet het einde, maar als je dan gaat denken en mss je ouders die niet zo oud werden dan voelt t dus ouder als je bent.quote:Op zondag 24 september 2023 17:58 schreef marcb1974 het volgende:
Er is 1 absolute zekerheid voor iedereen.
We gaan dood.
Er is, voor de meesten, geen enkel zicht op wanneer. Dus maak er iets van
Het is niet raar om daar af en toe over na te denken. Maar zoals aloa al zegt: het moet niet overheersen.quote:Op zondag 24 september 2023 17:56 schreef kree het volgende:
t schept hoop voor mij als ik het zo lees, dat de hele gedachte dus niet zo raar is
Totaal niet.quote:Op zondag 24 september 2023 17:59 schreef kree het volgende:
[..]
jaaaa haha maar ff aan je username te zien hoor, ben je 11 jaar ouder als ik? Denk tis een soort drempel ff hier iig ik voel hem nu? waar je je overheen moet zetten. Tuurlijk is het nog niet het einde, maar als je dan gaat denken en mss je ouders die niet zo oud werden dan voelt t dus ouder als je bent.
makes sense dit?
nee eens dat is t ook niet, maar zo ff met als je dan 40 wordt word je ff met de neus op feiten gedrukt natuurlijk. vandaar dat ik er beetje over dacht.quote:Op zondag 24 september 2023 18:01 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Het is niet raar om daar af en toe over na te denken. Maar zoals aloa al zegt: het moet niet overheersen.
Dit makes wel sense.quote:Op zondag 24 september 2023 18:01 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Het is niet raar om daar af en toe over na te denken. Maar zoals aloa al zegt: het moet niet overheersen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |