Er wordt gestemd met kaartjes?quote:Op zondag 24 september 2023 15:52 schreef Immerdebestebob het volgende:
Het PvdD congres met CDA taferelen
Een amendement met een ontkenning, waar heel vaak herhaald werd wat voor en tegen het amendement betekende.quote:
Dat is nooit echt handig nee.quote:Op zondag 24 september 2023 15:55 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Een amendement met een ontkenning, waar heel vaak herhaald werd wat voor en tegen het amendement betekende.
Alles minder dan 3-0 reglementaire uitslag, 5 wedstrijden zonder publiek en 3 punten in mindering is te weinig. Maar gaat met KNVB nooit gebeuren.quote:Op zondag 24 september 2023 15:24 schreef Immerdebestebob het volgende:
Triest dat die Ajax-fans denken de uitslag te kunnen manipuleren![]()
Zou het wat uitmaken
Dat laatste is in de Nederlandse competitie sowieso ondenkbaar, zeker als je de financiële voorsprong verspeelt door allerlei vage aankopenquote:Op zondag 24 september 2023 20:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het is toch wel echt heerlijk dat ze bij Ajax de wedstrijd bewust laten staken omdat ze de vernedering niet meer aankunnen.
Het Ajax dat de komende 100 jaar iedere keer kampioen zou worden, verzekerde een bepaalde user mij ooit. Dat leeft op dit soort dagen echt rent free in mijn hoofd.
Zelfs met financiële voorsprong gaat dat niet omdat de Nederlandse competitie geen eindstation voor spelers is en omdat je als concurrentie de wedstrijden tegen de kleintjes alsnog gemakkelijk kunt winnen waardoor je het alsnog op de onderlinge wedstrijden aan kunt laten komen.quote:Op zondag 24 september 2023 21:48 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat laatste is in de Nederlandse competitie sowieso ondenkbaar, zeker als je de financiële voorsprong verspeelt door allerlei vage aankopen
Dat ook ja; al blijft het toch altijd lastig om al die makkelijke wedstrijden ook makkelijk te winnenquote:Op zondag 24 september 2023 21:55 schreef wimderon het volgende:
[..]
Zelfs met financiële voorsprong gaat dat niet omdat de Nederlandse competitie geen eindstation voor spelers is en omdat je als concurrentie de wedstrijden tegen de kleintjes alsnog gemakkelijk kunt winnen waardoor je het alsnog op de onderlinge wedstrijden aan kunt laten komen.
Dat moet een jeugdzonde van Stijn geweest zijn.quote:Op zondag 24 september 2023 22:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Geven jullie het even door aan @:alaphilippe_?
Het goede antwoord was Mislintat.quote:
Optie 1 kan nog anderhalf uur.quote:Op zondag 24 september 2023 22:20 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het goede antwoord was Mislintat.
Ik denk dat ze het dan tegelijkertijd bekend zouden maken, maar in principe heb je gelijk.quote:Op zondag 24 september 2023 22:21 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Optie 1 kan nog anderhalf uur.
Ik hoop er eigenlijk wel op.quote:Op zondag 24 september 2023 22:23 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het dan tegelijkertijd bekend zouden maken, maar in principe heb je gelijk.
Dit komt ook wel over als een beslissing van mensen die hun eigen hachje proberen te redden door hem als de grote schuldige neer te zetten.quote:
Mooi een-tweetje van NSB-krant Telegraaf en Maurice Steijnquote:Op zondag 24 september 2023 22:30 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dit komt ook wel over als een beslissing van mensen die hun eigen hachje proberen te redden door hem als de grote schuldige neer te zetten.
Eigenlijk kan dit toch niet. Onderzoek is voor de bühne.quote:Op zondag 24 september 2023 22:20 schreef Hamlapjes het volgende:
De nieuwe ach, Ajax is uit, het feest kan niet op vandaag!
[ twitter ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |