abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210735057
Veer in een scharnier van de koelkastdeur is afgebroken, waardoor de koelkastdeur niet goed meer sluit en open blijft hangen. Moet je dan per se op zoek naar een scharnier wat geschikt is voor die specifieke koelkast of kun je uit met een universeel scharnier? Dat scheelt een paar tientjes namelijk.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_210735093
Nou, zo te zien hebben ze best wel verschillende bevestigingspunten. Dus maak je keus.
pi_210735109
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2023 12:25 schreef qajariaq het volgende:
Nou, zo te zien hebben ze best wel verschillende bevestigingspunten. Dus maak je keus.
Ik heb geen idee. :D Waar zie je dat?
  zondag 24 september 2023 @ 12:27:51 #4
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_210735122
Type van je koelkast opzoeken wellicht?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_210735153
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2023 12:27 schreef kanovinnie het volgende:
Type van je koelkast opzoeken wellicht?
Dat snap ik, al gedaan, vandaar ook die tweede - duurdere - website. Daarom ook mijn vraag hoe universeel 'universeel' is. ;)
pi_210748049
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2023 12:31 schreef DjVero het volgende:

[..]
Dat snap ik, al gedaan, vandaar ook die tweede - duurdere - website. Daarom ook mijn vraag hoe universeel 'universeel' is. ;)
Moeilijk te beoordelen vanaf een foto... :) Je zult op zijn minst de bouwtekening (Datasheet) met maatvoering moeten hebben en de maten vergelijken. Of bestellen/kopen ernaast houden, vergelijken. Plaatsen of terugsturen en omruilen.

AIs die info van maatvoeringen niet op te vragen is, vraag dit dan aan een Witgoed reparatieservice en als die het al niet weten dan?

Bv. hier bij de scharnierenwinkel...
https://www.scharnierwinkel.nl/koelkasscharnier-BK40531322
quote:
Twijfelt u aan de passing van dit scharnier?
Vul dan het contactformulier in. Wij mailen u dan binnen 12 uur de prijs van het juiste scharnier.

Heeft u whatsapp dan kunt u ook een foto van de productsticker sturen via uw telefoon. Deze sticker kunt u vaak vinden bij de groentelade.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')