Ja, ik zat me nog af te vragen wie RLENT en PSSGB waren.quote:
Hij heeft goed gekeken naar Sandie Shawquote:Op zaterdag 30 september 2023 23:11 schreef H_T het volgende:
Naar het schijnt vond Michael Ball het ESF vreselijk. Dat weet ie verdraaid goed te verbergen
Ik ben PSSGBquote:Op zaterdag 30 september 2023 23:12 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, ik zat me nog af te vragen wie RLENT en PSSGB waren.
2e dacht ikquote:Op zaterdag 30 september 2023 23:12 schreef molloot200 het volgende:
Dit werd toen top 3 toch?
Idk, ik kan het niks vinden, vooral heel oubollig sorry![]()
RLENT is mijn Xbox, want via de Xbox kijkt het makkelijker op tv en via de telefoon typt het makkelijker, dus ik zit er vaak 2 keer inquote:Op zaterdag 30 september 2023 23:12 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, ik zat me nog af te vragen wie RLENT en PSSGB waren.
quote:Op zaterdag 30 september 2023 23:14 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ff Wikipedia gecheckt en je hebt helemaal gelijk
Dat is alvast de helft opgelost.quote:Op zaterdag 30 september 2023 23:13 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik ben PSSGBWant ik verander nooit m'n username aan het begin van de sessie
En daar is de andere helft.quote:Op zaterdag 30 september 2023 23:15 schreef H_T het volgende:
[..]
RLENT is mijn Xbox, want via de Xbox kijkt het makkelijker op tv en via de telefoon typt het makkelijker, dus ik zit er vaak 2 keer in
Vaak is dat andersom.quote:Op zaterdag 30 september 2023 23:17 schreef molloot200 het volgende:
Jammer van dat het allemaal zo amateuristisch eruit zag, maar op Spotify blijft deze gewoon fijn klinkenGewoon geen songfestivalnummer
Yep, de twee laatste plaatsen in de semi's waren twee liedjes die in mijn top 10 van dat jaar stondenquote:Op zaterdag 30 september 2023 23:19 schreef NailQueen het volgende:
Je gunde ze die laatste plaats niet
Ja, ik had gisteren een ESF playlist aanstaan toevallig en toen had ik dat heel erg bij Sound of Silence van Dami Im die toen voorbij kwam (die zou ik nooit uit mezelf draaienquote:Op zaterdag 30 september 2023 23:19 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Vaak is dat andersom.
Veel nummers die ik echt goed vind op het ESF zijn in de uitgebrachte versie maar een beetje lafjes imo.
De Xbox heet Xbox, maar dat weet W2G nietquote:Op zaterdag 30 september 2023 23:17 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat is alvast de helft opgelost.![]()
Mijn naam stond er nog in van vorige keer.
[..]
En daar is de andere helft.![]()
Heeft jouw Xbox geen naam, of noem je hem thuis ook RLENT?
Dit is nu ook onbegrijpelijk voor mijquote:Op zaterdag 30 september 2023 23:22 schreef H_T het volgende:
Hoe onbegrijpelijk moet dit geweest zijn voor de niet-Britten
Tijd voor de geschiedenislesje Mollie!quote:Op zaterdag 30 september 2023 23:22 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dit is nu ook onbegrijpelijk voor mij
Ik heb echt geen idee waar ik naar zit te kijken oeps #nepfan
Graagquote:Op zaterdag 30 september 2023 23:23 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Tijd voor de geschiedenislesje Mollie!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |