Het parcoursquote:De Europese Kampioenschappen wielrennen worden sinds 1995 georganiseerd. Het evenement bestaat uit wegwedstrijden, tijdritten en Mixed Team Relay; een unieke variatie op de ploegentijdrit waarbij landenteams met mannen en vrouwen samen strijden om de Europese titel. De winnaar ontvangt voor een jaar het wit-blauwe tricot met gouden sterren. In de eerste jaren was het een evenement met een wegrit voor beloften onder 23 jaar. In 1997 werden tijdritten toegevoegd, in 2005 de kampioenschappen voor junioren en een jaar later voor eliterenners
Nogal ja.quote:
Oei, was het dan toch het idee om Bredewold alsnog bij te halen?quote:
Ik heb ook nog een paar meubels die sympathieker over komen dan Vollering.quote:Op zaterdag 23 september 2023 17:24 schreef Faraday01 het volgende:
Ze komt alvast een stuk sympathieker over dan Vollering
Op het moment aan de voet van de VAM niet idee 1, maar wel idee 2 denk ik.quote:Op zaterdag 23 september 2023 17:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Oei, was het dan toch het idee om Bredewold alsnog bij te halen?
Dan moeten ze Loes op staande voet ontslaan. Nu hadden ze dat jaren geleden al moeten doen...quote:Op zaterdag 23 september 2023 17:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat moet haast wel. Ze kwam nee schuddend over de streep en reed Bredewold ook straal voorbij daarna. Terwijl ze dit seizoen vaak genoeg juichend over de streep kwam als nummer twee na Vollering of Kopecky.quote:Op zaterdag 23 september 2023 17:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja maar zonder oortjes kan die daar erg weinig aan doen. Het enorme doortrekken van Vollering(die vond ik trouwens ook wel echt in dienst reed) en het daarop wegspringen van Wiebes zag er erg raar uit.quote:Op zaterdag 23 september 2023 17:32 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Dan moeten ze Loes op staande voet ontslaan. Nu hadden ze dat jaren geleden al moeten doen...
Vraag is wel in dienst van wie.quote:Op zaterdag 23 september 2023 17:45 schreef Remco het volgende:
[..]
Ja maar zonder oortjes kan die daar erg weinig aan doen. Het enorme doortrekken van Vollering(die vond ik trouwens ook wel echt in dienst reed) en het daarop wegspringen van Wiebes zag er erg raar uit.
quote:Op zaterdag 23 september 2023 18:26 schreef Marcoss het volgende:
Wiebes vindt dat "haar een titel is ontnomen", het was niet de bedoeling dat Bredewold zou aanvallen
Dit kan nietquote:Op zaterdag 23 september 2023 18:26 schreef Marcoss het volgende:
Wiebes vindt dat "haar een titel is ontnomen", het was niet de bedoeling dat Bredewold zou aanvallen
Onsympathieke troep dat SDWorxquote:Op zaterdag 23 september 2023 18:26 schreef Marcoss het volgende:
Uit het interview met Bredewold haal ik een beetje dat na kilometer X de afspraak was om voor Wiebes te gaan en niet meer te gaan aanvallen.quote:Op zaterdag 23 september 2023 18:26 schreef Marcoss het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |