Beweren ze nu dat de Royal Navy onderzeers heeft gestuurd?quote:
Volgens de comments is dit een TOS1 filmpje ipv atacms.quote:Op zaterdag 23 september 2023 17:47 schreef ExTec het volgende:
[..]
Demo van die cluster editie van de ATACMS. G-damn dat is echt ziek. Daar vernietig je gewoon dorpen/kleine steden mee.
[ twitter ]
quote:Op zaterdag 23 september 2023 18:09 schreef descon het volgende:
[..]
Volgens de comments is dit een TOS1 filmpje ipv atacms.
RIPquote:Op zaterdag 23 september 2023 17:57 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Daarmee gaan hopelijk heel veel alligators en de bijbehorende crews versnipperd worden.
"What a waste."quote:Op zaterdag 23 september 2023 18:23 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
RIP
Russians in pieces
quote:The Russian authorities are preparing an increase in gas tariffs for the population that is the highest in the past 11 years in order to fill the budget of Gazprom, which has lost three-quarters of its revenue in the key – European – market.
Details: Wholesale gas tariffs for the population will increase by 11.2% from July 2024, and by another 8.2% from July 2025, according to the forecast of the socio-economic development of the country published by the Ministry of Economy of the Russian Federation.
20% (34% sinds de oorlog gestart is is) Vindt ik eigenlijk nog wel meevallen. Maar ja de gemiddelde Rus is straatarm natuurlijk. Dus het zal hun zeker in de portemonnee raken.quote:It is noted that in the second half of 2022, when almost all European countries were successively disconnected from Russian gas, Gazprom suffered a net loss of 1.3 trillion roubles [about US$21.4 billion – ed.].
"In 2023, the company managed to turn a profit, which, however, turned out to be five times less than last year – 296 billion roubles [about US$3.9 billion – ed.]. The cash reserves on Gazprom's accounts have shrunk by three times since the beginning of the war: from a cash cushion of 2 trillion roubles [about US$20.9 billion – ed.] at the beginning of July 2023, a little less than 700 billion [about US$7.3 billion – ed.] remained," the publication summarises.
Ok, dus die geruchten dat oekraine achter een aantal spectaculaire drones strikes op wagner in sudan zat, zijn dus waar.quote:
Zou mooi zijn als ze de Jackpot hebben gescoord.quote:
Aaah dat is jammer dan.quote:Op zaterdag 23 september 2023 19:01 schreef oheng het volgende:
[..]
Volgens Wagner zelf was deze gecharted door lokale troepen, niet Wagner.
Langs Verbove door richting Basan en dan afslaan richting Romanovskly en door naar Tokmak. Ondertussen ook ook proberen langs II'chenkovo te raken om Tokmak vanaf het noorden te bedreigen.quote:Op zaterdag 23 september 2023 18:51 schreef Delenlill het volgende:
[ twitter ]
Eerder had ik al bericht dat volgens Zelensky ze 3 steden/dorpen op de planning hadden om te bevrijden. Waaronder Bakhmut. En dat de andere twee nog even geheim zouden blijven.
Oleksandr Tarnavsky, de generaal die de leiding heeft over de counter offensief in het zuiden van Oekrane heeft nu dus waarschijnlijk de tweede naam (en mogelijk de 3de: Verbove) van die drie laten vallen. Tokmak.
Ik zie dit eerlijk gezegd niet gebeuren voor het einde van dit jaar, voordat een groot gedeelte van de omgeving onbereikbaar wordt voor zwaardere voertuigen. Maar ik hoop het natuurlijk wel.
De natte herfst zal roet in het eten gooien. Een koude winter met veel sneeuw zal ook niet helpen met het opsporen en uitschakelen van mijnen overal.
In hun sop laten gaarkoken en na de oorlog, als Orban zijn mattie kwijt is geraakt en niemand meer heeft, kijken we wel verder.quote:Op zaterdag 23 september 2023 19:21 schreef 3rr0r het volgende:
Hongarije moet eens harder aangepakt worden.
quote:In the first six months of 2022 alone, Russian citizens wrote over 145,000 denunciations
Zelfs je eigen dochter erbij lappenquote:Op zaterdag 23 september 2023 19:38 schreef Delenlill het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)_2022_alone_russian/
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Meer voorbeelden van aanklachten onder de link. Blij dat ik niet in Rusland woon zeg. Doet me erg denken aan het oude Nazi Duitsland. Waar ook Jan en alleman er bij werden gelapt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |