Irma Marina.quote:
Walgelijke papzakquote:Op maandag 25 september 2023 09:13 schreef Zoon_John het volgende:
Is het verantwoord om twee kipcorns in de airfryer te gooien voor een wrap op de vroege ochtend?
Ik eet het liefst warm, koud eten kan mij niet bekoren. Ik ben in een verkeerde cultuur geboren.quote:
Vroeger ( @tong80) gingen er 6 topics per dag doorheen. Nu 6 per maand met een beetje geluk.quote:Op maandag 25 september 2023 11:58 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Ik eet het liefst warm, koud eten kan mij niet bekoren. Ik ben in een verkeerde cultuur geboren.
De TT is wel jammerlijk, nu het geen weekend meer is.
'Recordhouder aantal posts op één dag. 4045' Je zou er zo een paar kunnen vullen in je eentje.quote:Op maandag 25 september 2023 12:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vroeger ( @:tong80) gingen er 6 topics per dag doorheen. Nu 6 per maand met een beetje geluk.
Ik ook. Zometeen stoofpeer, aardappelpuree, runderlapje in jus.quote:Op maandag 25 september 2023 11:58 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Ik eet het liefst warm, koud eten kan mij niet bekoren. Ik ben in een verkeerde cultuur geboren.
Smakelijk maat, geniet ervan smulpaap.quote:Op maandag 25 september 2023 12:00 schreef onlogisch het volgende:
Tevens is het tijd voor de lunch.
Eet smakelijk allemaal
Viesdik.quote:Op maandag 25 september 2023 12:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ook. Zometeen stoofpeer, aardappelpuree, runderlapje in jus.
Een gedenkwaardige dag was dat.quote:Op maandag 25 september 2023 12:01 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
'Recordhouder aantal posts op één dag. 4045' Je zou er zo een paar kunnen vullen in je eentje.
Kijk eens in het Studio Voetbaltopic van gisteren. Ik werd ooit gemaand minder te posten. Zelfs na het gedoe van zondag wordt er amper meer gepost.quote:Op maandag 25 september 2023 12:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vroeger ( @:tong80) gingen er 6 topics per dag doorheen. Nu 6 per maand met een beetje geluk.
Dat is dan ook een enorm kutprogramma.quote:Op maandag 25 september 2023 12:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kijk eens in het Studio Voetbaltopic van gisteren. Ik werd ooit gemaand minder te posten. Zelfs na het gedoe van zondag wordt er amper meer gepost.
Was het 5 jaar geleden ook. Dat doet er niet toe.quote:Op maandag 25 september 2023 12:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is dan ook een enorm kutprogramma.
Omdat iedereen die dat keek het in het Ajax topic besprak.quote:Op maandag 25 september 2023 12:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kijk eens in het Studio Voetbaltopic van gisteren. Ik werd ooit gemaand minder te posten. Zelfs na het gedoe van zondag wordt er amper meer gepost.
Waar zeik ikquote:Op maandag 25 september 2023 12:06 schreef GGMM het volgende:
Ach Tong is weer aan het zeiken
Dat hij zelf de reden is dat iedereen weg is vergeten we maar even
Elk topic loop je te zeiken hoe dood het wel niet isquote:Op maandag 25 september 2023 12:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waar zeik ikHou eens op me zo aan te vallen. Wat heb ik je misdaan
![]()
Valt wel mee.quote:Op maandag 25 september 2023 12:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Elk topic loop je te zeiken hoe dood het wel niet is
Al tijden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |