Goed verhaal. Wanneer gaan we op (goedkope) date?quote:Op vrijdag 22 september 2023 13:42 schreef koemleit het volgende:
Niet iedereen is zoals Purrito, sommige mensen vinden wandelen een prima date.
Niet iedereen is hetzelfde.
Waarom zou je in godsnaam kritiek hebben op hoe andere mensen op date gaan.
laat ze lekker.
ik denk persoonlijk dat het ontdekken of je elkaar leuk genoeg vindt voor een relatie zowel in een restaurant als in een bos kan.
Met je laatste zin "genoegen nemen met minder" lijkt het alsof het restaurant het hoofddoel is van de date (en dus het gratis eten). Terwijl bij normale mensen is het gezelschap het hoofddoel, en de omstandigheden waaronder een (leuke)bijkomstigheid.
Als ik er langer over nadenk dan denk ik dat je heel oppervlakkig en super saai gezelschap moet zijn als je het restaurant of bar een belangrijker onderdeel van de date vindt dan het gezelschap.
Waarom zou je als man genoegen nemen met zo'n klaploper die niks zelf kan betalenquote:Op vrijdag 22 september 2023 13:37 schreef Purrito het volgende:
Sinds covid hoor ik steeds vaker in mijn omgeving dat ze op wandeldate gaan. Of gan picknicken in een park. Een cocktailbar of restaurant is tegenwoordig teveel moeite, zelfs een cafe of naar de film (als je weinig geld hebt) willen mannen niet meer betalen.
Toen ik datete ging ik altijd naar een bar en als het klikte uit eten. Hij betaalde, dat was gewoon hoe een gentleman zich gedroeg. Waarom zou je als vrouw genoegen nemen met minder?!
Jij gaat toch trouwen? Dan ben je het daten al ver voorbijquote:Op vrijdag 22 september 2023 13:44 schreef Purrito het volgende:
Omdat ik WEET dat als hij alleen wil wandelen, hij met 10 anderen praat en niet kan kiezen. Als hij moeite doet weet je gewoon dat hij jou leuk vindt en serieus is.
Ik betaalde de tweede date.en 50/50 in relaties.quote:Op vrijdag 22 september 2023 13:44 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
Waarom zou je als man genoegen nemen met zo'n klaploper die niks zelf kan betalen
Ja, maar dan kan ik toch verontwaardigd zijn over hoe vrouwen worden behandeld?quote:Op vrijdag 22 september 2023 13:46 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Jij gaat toch trouwen? Dan ben je het daten al ver voorbij
De date is er toch om elkaar te leren kennen, dan weet je toch nog niet of je elkaar al leuk vind, daar kom je misschien op die date achter.quote:Op vrijdag 22 september 2023 13:44 schreef Purrito het volgende:
Omdat ik WEET dat als hij alleen wil wandelen, hij met 10 anderen praat en niet kan kiezen. Als hij moeite doet weet je gewoon dat hij jou leuk vindt en serieus is.
Hè wat?quote:Op vrijdag 22 september 2023 13:44 schreef Purrito het volgende:
Jij bent overal boos over en maakt overal een drama van , dus in die zin klopt het precies bij jij wie bent en zegt het dus wat over jou. Ik zie het andersquote:Op vrijdag 22 september 2023 13:47 schreef Purrito het volgende:
[..]
Ja, maar dan kan ik toch verontwaardigd zijn over hoe vrouwen worden behandeld?
Weet je zeker dat je niet aan het projecteren bent?quote:Op vrijdag 22 september 2023 13:44 schreef Purrito het volgende:
als je dat WEET, dan moet jij niet op zo'n date gaan.quote:Op vrijdag 22 september 2023 13:44 schreef Purrito het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |