abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210716265
Sinds covid hoor ik steeds vaker in mijn omgeving dat ze op wandeldate gaan. Of gan picknicken in een park. Een cocktailbar of restaurant is tegenwoordig teveel moeite, zelfs een cafe of naar de film (als je weinig geld hebt) willen mannen niet meer betalen.

Toen ik datete ging ik altijd naar een bar en als het klikte uit eten. Hij betaalde, dat was gewoon hoe een gentleman zich gedroeg. Waarom zou je als vrouw genoegen nemen met minder?!
Purr.
  vrijdag 22 september 2023 @ 13:41:58 #2
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_210716312
Waarom denk je dat alle vrouwen hetzelfde waarderen in een man? Als in: anders is niet per se minder.
Huilen dan.
pi_210716316
Niet iedereen is zoals Purrito, sommige mensen vinden wandelen een prima date.

Niet iedereen is hetzelfde.
Waarom zou je in godsnaam kritiek hebben op hoe andere mensen op date gaan.
laat ze lekker.

ik denk persoonlijk dat het ontdekken of je elkaar leuk genoeg vindt voor een relatie zowel in een restaurant als in een bos kan.

Met je laatste zin "genoegen nemen met minder" lijkt het alsof het restaurant het hoofddoel is van de date (en dus het gratis eten). Terwijl bij normale mensen is het gezelschap het hoofddoel, en de omstandigheden waaronder een (leuke)bijkomstigheid.

Als ik er langer over nadenk dan denk ik dat je heel oppervlakkig en super saai gezelschap moet zijn als je het restaurant of bar een belangrijker onderdeel van de date vindt dan het gezelschap.
  vrijdag 22 september 2023 @ 13:43:51 #4
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_210716328
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 september 2023 13:42 schreef koemleit het volgende:
Niet iedereen is zoals Purrito, sommige mensen vinden wandelen een prima date.

Niet iedereen is hetzelfde.
Waarom zou je in godsnaam kritiek hebben op hoe andere mensen op date gaan.
laat ze lekker.

ik denk persoonlijk dat het ontdekken of je elkaar leuk genoeg vindt voor een relatie zowel in een restaurant als in een bos kan.

Met je laatste zin "genoegen nemen met minder" lijkt het alsof het restaurant het hoofddoel is van de date (en dus het gratis eten). Terwijl bij normale mensen is het gezelschap het hoofddoel, en de omstandigheden waaronder een (leuke)bijkomstigheid.

Als ik er langer over nadenk dan denk ik dat je heel oppervlakkig en super saai gezelschap moet zijn als je het restaurant of bar een belangrijker onderdeel van de date vindt dan het gezelschap.
Goed verhaal. Wanneer gaan we op (goedkope) date?
Huilen dan.
pi_210716331
Omdat ik WEET dat als hij alleen wil wandelen, hij met 10 anderen praat en niet kan kiezen. Als hij moeite doet weet je gewoon dat hij jou leuk vindt en serieus is.
Purr.
  vrijdag 22 september 2023 @ 13:44:18 #6
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_210716335
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 september 2023 13:37 schreef Purrito het volgende:
Sinds covid hoor ik steeds vaker in mijn omgeving dat ze op wandeldate gaan. Of gan picknicken in een park. Een cocktailbar of restaurant is tegenwoordig teveel moeite, zelfs een cafe of naar de film (als je weinig geld hebt) willen mannen niet meer betalen.

Toen ik datete ging ik altijd naar een bar en als het klikte uit eten. Hij betaalde, dat was gewoon hoe een gentleman zich gedroeg. Waarom zou je als vrouw genoegen nemen met minder?!
Waarom zou je als man genoegen nemen met zo'n klaploper die niks zelf kan betalen
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
  vrijdag 22 september 2023 @ 13:46:07 #7
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_210716349
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2023 13:44 schreef Purrito het volgende:
Omdat ik WEET dat als hij alleen wil wandelen, hij met 10 anderen praat en niet kan kiezen. Als hij moeite doet weet je gewoon dat hij jou leuk vindt en serieus is.
Jij gaat toch trouwen? Dan ben je het daten al ver voorbij
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_210716354
quote:
15s.gif Op vrijdag 22 september 2023 13:44 schreef junkiesietze het volgende:

[..]
Waarom zou je als man genoegen nemen met zo'n klaploper die niks zelf kan betalen
Ik betaalde de tweede date.en 50/50 in relaties.
Purr.
pi_210716361
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2023 13:46 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Jij gaat toch trouwen? Dan ben je het daten al ver voorbij
Ja, maar dan kan ik toch verontwaardigd zijn over hoe vrouwen worden behandeld?
Purr.
  vrijdag 22 september 2023 @ 13:47:22 #10
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_210716365
quote:
De date is er toch om elkaar te leren kennen, dan weet je toch nog niet of je elkaar al leuk vind, daar kom je misschien op die date achter.
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
  vrijdag 22 september 2023 @ 13:47:50 #11
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_210716366
quote:
Hè wat? :') Kan ook zijn dat hij het fijner vindt om iemand tijdens het wandelen een beetje te leren kennen. Vind dat zelf ook leuker dan aan een tafeltje zitten eten en drinken. Heb je gelijk ook meer om over te praten, want je loopt altijd wel ergens langs waar je het dan vervolgens over hebt.

Overigens.. er vanuit gaan dat de man betaalt. We leven niet meer in de vorige eeuw :{
pi_210716368
Juist wandelen of een andere activiteit vind ik ideaal. Niet omdat het goedkoper is, maar omdat het makkelijker praat en je samen een leuke ervaring hebt. Zo'n date viel bij mij trouwens altijd duurder uit dan wat drinken in de stad. :+

Maargoed, de eerste paar posts zeggen het al: het is anders en niet slechter.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  vrijdag 22 september 2023 @ 13:48:29 #13
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_210716371
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2023 13:47 schreef Purrito het volgende:

[..]
Ja, maar dan kan ik toch verontwaardigd zijn over hoe vrouwen worden behandeld?
Jij bent overal boos over en maakt overal een drama van , dus in die zin klopt het precies bij jij wie bent en zegt het dus wat over jou. Ik zie het anders
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  vrijdag 22 september 2023 @ 13:48:33 #14
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_210716372
quote:
Weet je zeker dat je niet aan het projecteren bent?

Overigens zou ik niet zeggen dat een drankje doen of ergens een hapje eten nou verschrikkelijk veel "moeite doen" is. Ik vind dat zelf een vrij low-effort en inspiratieloze manier van daten.
Huilen dan.
pi_210716378
Niet met de tinder swindler naar Dubai vliegen :')
pi_210716382
quote:
als je dat WEET, dan moet jij niet op zo'n date gaan.
Je weet dus blijkbaar dondersgoed waarom mannen dat doen, dus waarom je dat hier nog vraagt.

Dat zo'n wandelman jou (volgens je eigen conclusie) dus niet leuk en serieus vindt kan ook aan jou liggen natuurlijk.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator vrijdag 22 september 2023 @ 14:00:13 #17
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_210716450
Ach schei uit zeg. Je hebt een (semi) serieus topic lopen, en dan ga je nu weer het volgende opgetrommelde onderwerpje nemen om over te kunnen zeiken. Het is wel een beetje klaar zo langzamerhand.
Breitling - Instruments for Professionals
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')