abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator vrijdag 22 september 2023 @ 10:16:19 #1
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_210714381

Transfers 2023/2024
Uit: Jurrien Timber (Arsenal), Edson Álvarez (West Ham United), Calvin Bassey (Fulham), Mohamed Daramy (Stade Reims), Youri Regeer (Twente), Florian Grillitsch (TSG Hoffenheim), Dusan Tadic (Fenerbahce), Kik Pierie (Excelsior), Naci Ünüvar (Twente, verhuur), Youri Baas (NEC, verhuur), Maarten Stekelenburg (einde carrière), Lorenzo Lucca (Pisa, einde verhuur)

In: Josip Sutalo (Dinamo Zagreb), Carlos Forbs (Machester City), Chuba Akpom (Middlesbrough), Benjamin Tahirovic (AS Roma), Diant Ramaj (Eintracht Frankfurt), Anton Gaaei (Viborg FF), Jakov Medic (FC St. Pauli), Branco van den Boomen (Toulouse)

Selectie 2023/2024
Keepers: Gerónimo Rulli, Jay Gorter, Diant Ramaj, Remko Pasveer

Verdedigers: Josip Sutalo, Jorrel Hato, Ahmetcan Kaplan, Jakov Medic, Owen Wijndal, Anass Salah-Eddine, Devyne Rensch, Jorge Sánchez, Anton Gaaei

Middenvelders: Silvano Vos, Kenneth Taylor, Branco van den Boomen, Benjamin Tahirovic, Kian Fitz-Jim, Mohammed Kudus, Steven Berghuis, Davy Klaassen

Aanvallers: Steven Bergwijn, Carlos Forbs, Amourricho van Axel Dongen, Francisco Conceição, Brian Brobbey, Chuba Akpom

SPOILER: Wedstrijdschema Eredivisie
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_210714460
Die selectie zoals in de OP is verre van compleet. :{
stupidity has become as common as common sense was before
pi_210714475
- Slordige passing moet eruit
- Rest verdediging moet op orde zijn
- Kansen benutten

Belangrijkste zaken om nu aan te werken.
  vrijdag 22 september 2023 @ 10:30:45 #4
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_210714533
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2023 10:25 schreef Scorpie het volgende:
Slordige passing moet eruit
Berghuis was trouwens chef slordige passes gisteren, dat mag hem niet overkomen.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_210714636
Wel lekker overigens dat Brighton heeft verloren, kan op die manier een echte rommelpoule worden waarbij wij onszelf zomaar naar de volgende ronde kunnen rommelen.
pi_210714676
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2023 10:40 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Wel lekker overigens dat Brighton heeft verloren, kan op die manier een echte rommelpoule worden waarbij wij onszelf zomaar naar de volgende ronde kunnen rommelen.
ja kan dus echt alle kanten op. Voor mijn gevoel (pure onderbuik) was aek de "zwakke" broeder hier maar die vlieger gaat (niet gekeken verder gisteren) kennelijk niet op :')
pi_210714693
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2023 10:40 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Naar mijn idee kan je beter eentje hebben die alles wint en dan kan je rommelen tegen de anderen. Nu heeft AEK wellicht bonuspunten gepakt
  vrijdag 22 september 2023 @ 10:53:28 #8
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_210714749
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2023 10:45 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Naar mijn idee kan je beter eentje hebben die alles wint en dan kan je rommelen tegen de anderen. Nu heeft AEK wellicht bonuspunten gepakt
Als je zo blijft spelen als gisteravond ga je in elk geval veel te veel goals slikken. Zeker Europees.
pi_210714855
TT moet eigenlijk geitenkaas zijn, #neverforget.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  vrijdag 22 september 2023 @ 11:05:34 #10
131800 Tarado
capô de fusca
pi_210714895
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2023 10:30 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Berghuis was trouwens chef slordige passes gisteren, dat mag hem niet overkomen.
Tahirovic was nog een slagje erger, maar dat is mede een kwestie van finetuning ook aan de ontvangers kant, al werden sommige ballen wel heel vreemd gegeven, ook door Hato.
  vrijdag 22 september 2023 @ 11:07:22 #11
131800 Tarado
capô de fusca
pi_210714915
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2023 11:03 schreef TweedeKlum het volgende:
TT moet eigenlijk geitenkaas zijn, #neverforget.
Van de goat himself O+
pi_210714978
Ik ben in ieder geval blij met die goede pot van Forbs. Maurice moet uit de pot van gister toch wel wat aanknopingspunten kunnen vinden.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_210715042
Blij dat Rensch niet meespeelde, scheelde echt heel veel het ontbreken van hem. Houden zo want het stond gelijk beter.
Allemaal cabaretteketet!
pi_210715052
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2023 11:05 schreef Tarado het volgende:

[..]
Tahirovic was nog een slagje erger, maar dat is mede een kwestie van finetuning ook aan de ontvangers kant, al werden sommige ballen wel heel vreemd gegeven, ook door Hato.
Aan alles zie je onwennigheid. Ook die geitenkaas komt daardoor. Het is al vaker gezegd, maar dit zijn typisch van die dingen die je normaal gesproken in de voorbereiding ziet. Het kan best wat worden, alleen is de vraag hoe lang dat gaat duren. Denk nog steeds dat een trainer met meer ervaring bij topclubs de boel sneller op de rit heeft dan Steijn.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_210715060
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2023 11:16 schreef dimmak het volgende:
Ik ben in ieder geval blij met die goede pot van Forbs. Maurice moet uit de pot van gister toch wel wat aanknopingspunten kunnen vinden.
Forbs en Vos in de basis. Daarnaast zou ik Brobbey vervangen voor die Georgiër. Brobbey heeft genoeg mogen ploeteren
Hallo
pi_210715178
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2023 10:25 schreef Scorpie het volgende:
- Slordige passing moet eruit
- Rest verdediging moet op orde zijn
- Kansen benutten

Belangrijkste zaken om nu aan te werken.
Een en twee hangen ook heel nauw samen, als je net een verkeerde pass verstuurd op het moment dat een of zoals gisteren beide backs uit positie zijn wordt het heel lastig.

Steijn gaf ook al aan dat er afspraken zijn en een betere afstemming nodig is dat niet beide backs tegelijkertijd naar voren stormen.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_210715186
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2023 10:30 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Dat was vorig jaar ook al een probleem, hij speelt met heel veel risico, maar daarmee werk je de omschakeling wel in de hand ja.
  vrijdag 22 september 2023 @ 11:43:04 #18
131800 Tarado
capô de fusca
pi_210715242
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2023 11:39 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Dat was vorig jaar ook al een probleem, hij speelt met heel veel risico, maar daarmee werk je de omschakeling wel in de hand ja.
Daarom niet op 10 maar dat zeg ik ook al een tijd, die trainers lezen helaas niet mee hier anders speelde Ajax nu wel in de CL.
  vrijdag 22 september 2023 @ 11:55:45 #19
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_210715350
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2023 11:38 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Een en twee hangen ook heel nauw samen, als je net een verkeerde pass verstuurd op het moment dat een of zoals gisteren beide backs uit positie zijn wordt het heel lastig.

Steijn gaf ook al aan dat er afspraken zijn en een betere afstemming nodig is dat niet beide backs tegelijkertijd naar voren stormen.
Ik zag ook centrale verdedigers die de bal zomaar in de voeten schoven bij middenvelders van Marseille. Als je opbouw dan ff niet loopt peer de bal dan maar gewoon hard naar voren en probeer op de helft van de tegenstander een duel te winnen.
pi_210715379
quote:
'Ik weet dat we twaalfde staan, maar we zijn nog steeds Ajax', aldus Steijn, die wel degelijk vindt dat Ajax kan winnen van dit Feyenoord. 'Dat had tegen Marseille ook gekund, maar ik heb heel veel vertrouwen in deze mannen. We zullen voor de winst gaan in een wedstrijd in de Arena, maar je moet reëel blijven. Als er niet meer in zit dan een gelijkspel, moet je daar misschien genoegen mee nemen.'
Dames en heren: de trainer van Ajax.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_210715398
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2023 11:55 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Ik zag ook centrale verdedigers die de bal zomaar in de voeten schoven bij middenvelders van Marseille. Als je opbouw dan ff niet loopt peer de bal dan maar gewoon hard naar voren en probeer op de helft van de tegenstander een duel te winnen.
Precies dit ja _O_
pi_210715407
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 september 2023 11:59 schreef Caland het volgende:

[..]
Dames en heren: de trainer van Ajax.
Tsja eigenlijk is het nooit goed. De uitspraken van Downy Sjonnie toen rondom de Klassieker waren ook niet bepaald handig
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_210715421
Dat gezeik rond Mislintat kan trouwens ook nog best goed uitpakken op het veld. Steijn zal veel minder een zwaard van Damocles boven zijn hoofd voelen samen met de technische staf nu Mislintat uit beeld is, dat werkt toch wel wat relaxter.

Vond het uberhaupt al raar dat je als TD nu al het hoofd van de trainer gaat eisen als je 'm net twee weken het materiaal hebt gegeven waarmee ie het moet doen.
pi_210715423
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2023 12:02 schreef Black-Death het volgende:

[..]
Tsja eigenlijk is het nooit goed. De uitspraken van Downy Sjonnie toen rondom de Klassieker waren ook niet bepaald handig
Ik heb al enkele weken het idee dat ik opeens in een soort twilightzone ben beland waarin Ajax het Feyenoord van onder Mario Been is geworden.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_210715424
Ik ben niet ontevreden. We zijn niet afgegaan.

We moeten gewoon realistisch zijn. Titel gaat hem niet worden, daar gaan we in de eerste seizoenshelft te veel punten voor verliezen. Hopelijk raakt dit team nog wat op elkaar ingespeeld en dan hoeven we qua kwaliteit in de tweede seizoenshelft niet onder te doen voor PSV en Feyenoord. Zorgen dat je derde wordt en wie weet komen we nog wel een ronde verder in de EL.
We hebben de afgelopen jaren aardig wat goede spelers gehad en de enige die daarvan direct overtuigde was Tadic.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')