SPOILER: Wedstrijdschema EredivisieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Berghuis was trouwens chef slordige passes gisteren, dat mag hem niet overkomen.quote:
ja kan dus echt alle kanten op. Voor mijn gevoel (pure onderbuik) was aek de "zwakke" broeder hier maar die vlieger gaat (niet gekeken verder gisteren) kennelijk niet opquote:Op vrijdag 22 september 2023 10:40 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Wel lekker overigens dat Brighton heeft verloren, kan op die manier een echte rommelpoule worden waarbij wij onszelf zomaar naar de volgende ronde kunnen rommelen.
Naar mijn idee kan je beter eentje hebben die alles wint en dan kan je rommelen tegen de anderen. Nu heeft AEK wellicht bonuspunten gepaktquote:Op vrijdag 22 september 2023 10:40 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Wel lekker overigens dat Brighton heeft verloren, kan op die manier een echte rommelpoule worden waarbij wij onszelf zomaar naar de volgende ronde kunnen rommelen.
Als je zo blijft spelen als gisteravond ga je in elk geval veel te veel goals slikken. Zeker Europees.quote:Op vrijdag 22 september 2023 10:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Naar mijn idee kan je beter eentje hebben die alles wint en dan kan je rommelen tegen de anderen. Nu heeft AEK wellicht bonuspunten gepakt
Tahirovic was nog een slagje erger, maar dat is mede een kwestie van finetuning ook aan de ontvangers kant, al werden sommige ballen wel heel vreemd gegeven, ook door Hato.quote:Op vrijdag 22 september 2023 10:30 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Berghuis was trouwens chef slordige passes gisteren, dat mag hem niet overkomen.
Van de goat himselfquote:Op vrijdag 22 september 2023 11:03 schreef TweedeKlum het volgende:
TT moet eigenlijk geitenkaas zijn, #neverforget.
Aan alles zie je onwennigheid. Ook die geitenkaas komt daardoor. Het is al vaker gezegd, maar dit zijn typisch van die dingen die je normaal gesproken in de voorbereiding ziet. Het kan best wat worden, alleen is de vraag hoe lang dat gaat duren. Denk nog steeds dat een trainer met meer ervaring bij topclubs de boel sneller op de rit heeft dan Steijn.quote:Op vrijdag 22 september 2023 11:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Tahirovic was nog een slagje erger, maar dat is mede een kwestie van finetuning ook aan de ontvangers kant, al werden sommige ballen wel heel vreemd gegeven, ook door Hato.
Forbs en Vos in de basis. Daarnaast zou ik Brobbey vervangen voor die Georgiër. Brobbey heeft genoeg mogen ploeterenquote:Op vrijdag 22 september 2023 11:16 schreef dimmak het volgende:
Ik ben in ieder geval blij met die goede pot van Forbs. Maurice moet uit de pot van gister toch wel wat aanknopingspunten kunnen vinden.
Een en twee hangen ook heel nauw samen, als je net een verkeerde pass verstuurd op het moment dat een of zoals gisteren beide backs uit positie zijn wordt het heel lastig.quote:Op vrijdag 22 september 2023 10:25 schreef Scorpie het volgende:
- Slordige passing moet eruit
- Rest verdediging moet op orde zijn
- Kansen benutten
Belangrijkste zaken om nu aan te werken.
Dat was vorig jaar ook al een probleem, hij speelt met heel veel risico, maar daarmee werk je de omschakeling wel in de hand ja.quote:Op vrijdag 22 september 2023 10:30 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Berghuis was trouwens chef slordige passes gisteren, dat mag hem niet overkomen.
Daarom niet op 10 maar dat zeg ik ook al een tijd, die trainers lezen helaas niet mee hier anders speelde Ajax nu wel in de CL.quote:Op vrijdag 22 september 2023 11:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat was vorig jaar ook al een probleem, hij speelt met heel veel risico, maar daarmee werk je de omschakeling wel in de hand ja.
Ik zag ook centrale verdedigers die de bal zomaar in de voeten schoven bij middenvelders van Marseille. Als je opbouw dan ff niet loopt peer de bal dan maar gewoon hard naar voren en probeer op de helft van de tegenstander een duel te winnen.quote:Op vrijdag 22 september 2023 11:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Een en twee hangen ook heel nauw samen, als je net een verkeerde pass verstuurd op het moment dat een of zoals gisteren beide backs uit positie zijn wordt het heel lastig.
Steijn gaf ook al aan dat er afspraken zijn en een betere afstemming nodig is dat niet beide backs tegelijkertijd naar voren stormen.
Dames en heren: de trainer van Ajax.quote:'Ik weet dat we twaalfde staan, maar we zijn nog steeds Ajax', aldus Steijn, die wel degelijk vindt dat Ajax kan winnen van dit Feyenoord. 'Dat had tegen Marseille ook gekund, maar ik heb heel veel vertrouwen in deze mannen. We zullen voor de winst gaan in een wedstrijd in de Arena, maar je moet reëel blijven. Als er niet meer in zit dan een gelijkspel, moet je daar misschien genoegen mee nemen.'
Precies dit jaquote:Op vrijdag 22 september 2023 11:55 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik zag ook centrale verdedigers die de bal zomaar in de voeten schoven bij middenvelders van Marseille. Als je opbouw dan ff niet loopt peer de bal dan maar gewoon hard naar voren en probeer op de helft van de tegenstander een duel te winnen.
Tsja eigenlijk is het nooit goed. De uitspraken van Downy Sjonnie toen rondom de Klassieker waren ook niet bepaald handigquote:Op vrijdag 22 september 2023 11:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Dames en heren: de trainer van Ajax.
Ik heb al enkele weken het idee dat ik opeens in een soort twilightzone ben beland waarin Ajax het Feyenoord van onder Mario Been is geworden.quote:Op vrijdag 22 september 2023 12:02 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Tsja eigenlijk is het nooit goed. De uitspraken van Downy Sjonnie toen rondom de Klassieker waren ook niet bepaald handig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |