10-0 zou wel reuring teweeg brengen.quote:Op zondag 24 september 2023 13:30 schreef Scorpie het volgende:
Ik word steeds banger voor een afgang van jewelste naarmate we naar 14:30 toe gaan![]()
Zelfs een 0-10 spookt door mijn hoofd
Help @:tarado
Ik help het je hopen, maar ik denk met een gelijkspel je al tevreden mag zijn.quote:Op zondag 24 september 2023 13:48 schreef -XOR- het volgende:
[..]
10-0 zou wel reuring teweeg brengen.
kom kom, een beetje oud-Amsterdamse bluf.quote:Op zondag 24 september 2023 13:48 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik help het je hopen, maar ik denk met een gelijkspel je al tevreden mag zijn.
Dan moet dat eerst eens de policy van deze ploeg gaan worden, het was zeker beter afgelopen donderdag nu doorpakken hierin.quote:Op zondag 24 september 2023 13:50 schreef -XOR- het volgende:
[..]
kom kom, een beetje oud-Amsterdamse bluf.
is echt knap inderdaadquote:Op zondag 24 september 2023 13:55 schreef Dale__Cooper het volgende:
Silvano Vos krijgt zijn eerste speelminuten in de eredivisie in 2023/2024. Ajax is daarmee de allereerste club in de geschiedenis die meer dan 25 verschillende spelers gebruikt in zijn eerste 5 eredivisieduels van een seizoen.
Het is de T dus ik neem het met een flinke zak zout maar benieuwd naar waarheidsgehalte van verhaal over Mislintat in kleedkamer. Dat kan echt niet als dat zo is. Per direct eruit.quote:Op zondag 24 september 2023 14:03 schreef MatthijsDJ het volgende:
Volgens mij valt de druk vanuit de supporters nog best mee. Soort van gelatenheid maar ook wel begrip voor iig de spelers en Steijn..
Dat klinkt wat logischer. NOS zegt ontstoken kaak in hun liveblog.quote:Op zondag 24 september 2023 14:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kies toch?
Nou ja, ik mis hem als kiespijn in ieder geval huehuehue.
Trainerskamer.quote:Op zondag 24 september 2023 14:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het is de T dus ik neem het met een flinke zak zout maar benieuwd naar waarheidsgehalte van verhaal over Mislintat in kleedkamer. Dat kan echt niet als dat zo is. Per direct eruit.
Afwachten maar, de T was ook constant bezig om aan de stoelpoten van ten Hag te zagen.quote:Op zondag 24 september 2023 14:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het is de T dus ik neem het met een flinke zak zout maar benieuwd naar waarheidsgehalte van verhaal over Mislintat in kleedkamer. Dat kan echt niet als dat zo is. Per direct eruit.
Wederom meer dan 100 miljoen uitgegeven om een tussenjaar te draaien.quote:Op zondag 24 september 2023 13:59 schreef Shreyas het volgende:
Gelukkig geen Rensch, wel jammer van Taylor, al is dat ook door gebrek aan beter.
Het blijft wel bijzonder dat er voor Klaassen ineens geen plek was in het basiselftal terwijl spelers als Tahirovic, v.d Boomen en Mannsverk zijn gehaald en er helemaal niets van kunnen.
Als je nieuwe spelers haalt neem je altijd een risico, je weet nooit hoe zoiets uitpakt. Bij Klaassen wist je in ieder geval wel wat je aan hem had, dus het is niet handig om zo een spelers te laten gaan omdat de nieuwe aankoop mogelijk beter is, maar mogelijk ook niet. Dan is het beter om te wachten tot je daar meer duidelijkheid over hebt.quote:Op zondag 24 september 2023 14:09 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Wederom meer dan 100 miljoen uitgegeven om een tussenjaar te draaien.
Als je een selectie hebt die duurder is dan PSV en Feyenoord bij elkaar mag je toch wel verwachten dat je spelers hebt die iets kunnen.quote:Op zondag 24 september 2023 14:12 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Als je nieuwe spelers haalt neem je altijd een risico, je weet nooit hoe zoiets uitpakt. Bij Klaassen wist je in ieder geval wel wat je aan hem had, dus het is niet handig om zo een spelers te laten gaan omdat de nieuwe aankoop mogelijk beter is, maar mogelijk ook niet. Dan is het beter om te wachten tot je daar meer duidelijkheid over hebt.
quote:'Handen Van Gaal jeuken om in te stappen bij Ajax'
Rafael van der Vaart staat voor de wedstrijd bij verslaggever Joep Schreuder. De analist sprak tijdens de lunch met Louis van Gaal over de crisis bij Ajax. "De handen Van Gaal jeuken om in te stappen bij Ajax", aldus Van der Vaart.'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |