Gaaei was 4.5 miljoen, zie je meteen wat voor troep je voor 4.5 miljoen koopt.quote:Op zondag 24 september 2023 14:56 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
En er een uit een onbekend land halen voor 12 miljoen!

Klopt, die Duitser heeft de selectie en de trainer aangesteld. Wat mij betreft vliegt hij er dan ook als eerste uit.quote:Op zondag 24 september 2023 15:05 schreef Saekerhett het volgende:
Ik vind het zielig voor Gaaei, hij heeft het niveau gewoon niet, net zoals veel anderen, maar het is gewoon de schuld van die klote Duitser.

Wat schiet je daar mee op op de korte termijn, helemaal niets.quote:Op zondag 24 september 2023 15:06 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Klopt, die Duitser heeft de selectie en de trainer aangesteld. Wat mij betreft vliegt hij er dan ook als eerste uit.

Iedereen was weg achterin.quote:Op zondag 24 september 2023 15:08 schreef DaveDave09 het volgende:
Hoe dan? Echt dat was 4 van hun vooruit tegen 1… wtf

Maar hoe hebben de verdedigers dit zelf niet door dan? Of denken ze allemaal 30 km per uur te kunnen rennenquote:Op zondag 24 september 2023 15:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Kent Maurice restverdediging?

Die zie ik het helemaal niet doen met zijn mankementen.quote:Op zondag 24 september 2023 15:08 schreef Dale__Cooper het volgende:
Dan Louis maar, dit gaat helemaal nergens over.

quote:Op zondag 24 september 2023 15:08 schreef freaky40 het volgende:
Ik ben er klaar mee. Ik kijk niet meer.

Waarom. Dit is niet zijn pakkie aan, geen enkele andere trainer gaat dit laten marcheren. De beste trainer van de wereld niet.quote:

Niet zijn pakkie aan? Hij zet de tactiek binnen de lijnen uit.quote:Op zondag 24 september 2023 15:10 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Waarom. Dit is niet zijn pakkie aan, geen enkele andere trainer gaat dit laten marcheren. De beste trainer van de wereld niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |