ew, ik denk in plaatjesquote:Op dinsdag 25 juni 2024 08:25 schreef eponine het volgende:
[..]![]()
Dat werd hier een tijd poepsap genoemd door de oudste
quote:Op dinsdag 25 juni 2024 08:25 schreef eponine het volgende:
[..]![]()
Dat werd hier een tijd poepsap genoemd door de oudste
Aanvullendquote:Op maandag 22 juli 2024 16:21 schreef Poepz0r het volgende:
Dochter 2,5 spreekt hier vooral EngelsGo away oftewel nu even niet papa of mama. Nee is no no no
Geen idee
quote:Op maandag 22 juli 2024 20:32 schreef Leandra het volgende:
Geen praatje, wel grappig...
Soneal (13) heeft net draadloze oortjes gekregen, opgeladen, gekoppeld aan zijn telefoon, is zeer tevreden en vertelt @:Nostalgist heel trots dat het geluid goed is en de bas ook heel goed is.
Zegt hij even later tegen mij: weet je wat ik papa heb laten luisteren??
Ik hou van zijn grapjes
Onze Ginger..quote:Op maandag 22 juli 2024 20:32 schreef Leandra het volgende:
Soneal (13) heeft net draadloze oortjes gekregen, opgeladen, gekoppeld aan zijn telefoon, is zeer tevreden en vertelt @:Nostalgist heel trots dat het geluid goed is en de bas ook heel goed is.
Ik hou van zijn grapjes
quote:Op maandag 22 juli 2024 20:32 schreef Leandra het volgende:
Ik hou van zijn grapjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 28 augustus 2024 16:21 schreef 1inamelon het volgende:
Mijn 5-jarige ging helemaal op in de Olympische Spelen. Op de laatste dag rende hij uitgelaten naar me toe: Mama! We hebben goud op de magnetron!
MarathonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij ben ik toch geen weerwolfje
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |