abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 13 februari 2003 @ 15:07:29 #1
45796 Offy
rooi'n bin kwooi'n
pi_8457892
Ik heb twee ontzettend lieve katten en 1 van hen slaapt altijd bij mij op bed, naast mijn kussen. Ik vind dat helemaal niet erg, juist superlief, maar mijn vriend vind het heel vervelend. (Dan moet ik mijn kat altijd de kamer uit sturen...hehe..) Hij vind het 'vies' en raar dat ik mijn kat op bed laat slapen, maar ik ben eigenlijk niet anders gewend.

Ben ik de enige die dit doet, of zijn er meer mensen die hun huisdier op bed laten? (Jah, het ligt er natuurlijk wel aan of je een kat hebt die de hele dag in de modder ligt te rollebollen, maar over het algemeen zijn katten toch hele schone dieren?)

Op zaterdag 2 oktober 2004 19:35 schreef Ouwesok het volgende:
Je zit daar prinsheerlijk op een appel te kauwen terwijl ik mijn ouwe trouwe meetzoeker afvuur _O-
pi_8458003
Wij hebben hier sinds kort 2 katten..

Een kat van 5 jaar, die slaapt lekker op het bed, boven het dekbed.. (hij kruipt altijd in de knieholtes van mijn vriend)..
En een nieuw poezebeestje van 5 maanden, die slaapt lekker onder de dekens, dicht tegen ons aan.. Heel gezellig (totdat dat mormeltje zich bedenkt dat onze tenen leuk zijn om in te bijten )..

We vinden het allebei heel gezellig zo met zijn allen in bed, ook niet vies ofzo.. En zolang de katten niet snurken mogen ze lekker blijven liggen

pi_8458006
Ik vond het ook altijd heel moeilijk, maar toch mochten ze niet bij mij in bed.
Al die haren vind ik niezo fris.
Voor de rest is een kat heel schoon, dat wel.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 13 februari 2003 @ 15:14:03 #4
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_8458039
Ik zelf heb geen katten/poezen maar zou het ook niet erg vinden.
Katten zijn idd schone beestjes, je moet er wel voor zorgen dat ze een vlooienband om hebben, anders gaat het zo jeuken...
en niet op de plekken waar je jeuk wilt hebben..
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_8458050
Onze katten slapen heel vaak op bed, vaak op mijn rug of bij mijn benen. Of ze kruipen onder de dekens, als het erg koud is. Vaak worden wij dan in een onmogelijke positie wakker, of hebben de katten zich driekwart van het hele bed toege-eigend.

Maar wij vinden het helemaal niet erg, ze zijn immers deel van het gezin.

donderdag 13 februari 2003 @ 15:14:57 #6
25044 Isegrimm
Monsieur le dude
pi_8458058
Toen ik nog thuis woonde had ik ook een kat, dat beest was een enorme goedzak en gebruikte ik daarom altijd als hoofdkussen
  donderdag 13 februari 2003 @ 15:17:18 #7
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_8458097
Ik vind het gezellig..en ook helemaal niet vies. Wat is er precies vies aan? Ze schijten echt niet op je hoofd ofzo. Ok, ze verliezen misschien een paar haartjes. Maar die veeg je de volgende ochtend zo weer weg.
Trouwens toen ik nog een kat had was die niet bij me weg te rammen 's nachts. Deed ik de deur dicht dan kwam ie net zolang janken tot ie naar binnen mocht. Tja ik was gewoon zijn mammie.
pi_8458159
deed het vroeger ook.. mijn huidige vriendin is jammer genoeg licht allergisch
dus moet ze uit de slaapkamer blijven
  donderdag 13 februari 2003 @ 15:20:55 #9
24601 TheGuru
<insert smart ass title>
pi_8458173
Kat van mij heeft een mandje naar het hoofdeinde van mijn bed... daar slaapt hij altijd in. Als hij ergens bang voor is gaat ie wel op het bed liggen hehehe maar erin heb ik liever niet. Alsik een keer over em heen rol perongeluk wordt ik niet zo vrolijk zegmaar.
pi_8458180
quote:
Op donderdag 13 februari 2003 15:14 schreef Isegrimm het volgende:
Toen ik nog thuis woonde had ik ook een kat, dat beest was een enorme goedzak en gebruikte ik daarom altijd als hoofdkussen
das ook een manier
Wat heb je tegen ambtenaren? Ze doen toch niks!
pi_8458217
onze pers slaapt altijd op het bovenste randje van het kussen van mijn man , mijn rooie kat ligt altijd op het dekbed in mijn knieholte en de jongste ligt tegen mijn andere been aan op het dekbed, ik kan dus geen kant op
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  donderdag 13 februari 2003 @ 15:26:25 #12
24988 Roscoo
THT: 30 - 06 - 2088
pi_8458273
Ik heb geen hekel aan katten hoor maar de slaapkamer is verboden terrein voor ze.
Er gaat niks boven Urk
pi_8458320
quote:
Op donderdag 13 februari 2003 15:20 schreef MegA het volgende:
deed het vroeger ook.. mijn huidige vriendin is jammer genoeg licht allergisch
dus moet ze uit de slaapkamer blijven
Zielig voor je vriendin...die slaapt nu buiten?
it's better to burn out than to fade away...
pi_8458333
Heb twee katten op bed. Eentje moet zonodig altijd bovenop me gaan zitten met z'n neus in m'n gezicht.
Eigen brokjes eerst.
pi_8458389
Mijn kat kruipt ook gewoon m'n bed in/op. Niks mis mee.
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
pi_8458408
quote:
Op donderdag 13 februari 2003 15:29 schreef lammegiraf het volgende:

[..]

Zielig voor je vriendin...die slaapt nu buiten?

droog hoor
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
pi_8458602
snachts niet, maar als ik gewoon op me kamer achter de peecee zit liggen de 2 katten hier vaak genoeg op bed, en is wel lekker handig, ze liggen dan nl altijd op het voeteneind en hek als ik in bed kruip al lekker warme voeten
  donderdag 13 februari 2003 @ 15:53:33 #18
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_8458813
Onze katten sliepen ook altijd in bed, maar ons jongste poesje vertoonde nog wel eens onzindelijk gedrag... en dan werd je wakker in een ondergezeken bed

Inmiddels is het katje wat ouder, en is ze superzindelijk, maar ze mogen niet meer de slaapkamer in. Allereerst omdat de parkiet nu op de slaapkamer woont, maar ook omdat ik het helemaal niet meer prettig vind dat ze erbij zijn als ik slaap.

Bovendien hebben we een heel duur donzen dekbed, waar je niks op mag leggen (dus zeker geen kat).

Oja, en wij hadden in het begin nog wel eens vlooien in het bed...

pi_8458856
Mn kat slaapt altijd op mn bed, al ligt er geen deken op.
To challenge me is to respect chaos, and to respect death!
pi_8458883
nooit op bed gezeken, nooit vlooien dat scheelt natuurlijk ook
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_8458917
Als ze onder het dekbed en de sprei geen tekort aan lucht zouden krijgen, dan zouden mijn poezen maar wat graag in bed slapen. Maar ook al was dit niet het geval, dan nog zou ik het niet toestaan. Ben tot twee maal toe over een kat heengerold met mijn volle gewicht en dat waren weinig vrolijke momenten...

Op bed is echter geen probleem. De een slaapt altijd bij mijn voeten en de ander bij mijn rug/buik

The prettiest people do the ugliest things
pi_8458932
Ik heb 1 kat, en die ligt gewoon lekker in mijn knieholtes (is blijkbaar toch een geliefd plekje van de kat). We hebben een extra breed bed en dat heb je ook wel nodig wanneer je de kat op bed laat slapen. Hij heeft zeker 1 meter in de breedte nodig.

Als hij vlooien heeft mag hij gewoon de slaapkamer niet in (is soms wel lastig als hij een uur voor de deur staat te mauwen).

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.
pi_8461714
Toen we zelf geen kat hadden leek het me niks een kat in bed. Maar nu we zelf een kitten hebben is het af en toe wel leuk om hem op bed te laten spelen zo voor we gaan slapen. Hij vindt het fantastisch!
echter is hij nog te wild om rustig de hele nacht te kunnen doorslapen dus dan gaat hij weer naar beneden.
#geen
  donderdag 13 februari 2003 @ 18:10:12 #24
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_8461773
Mijn kat slaapt ook altijd gewoon op het bed van mij..
soms als ik electische onderdeken aanheb, zelfs onder de dekens

zelf vind ik het niet vies, mijn moeder wel, maja ik vind het wel gezellig

Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
pi_8461822
quote:
Op donderdag 13 februari 2003 15:23 schreef DarkElf het volgende:
onze pers slaapt altijd op het bovenste randje van het kussen van mijn man , mijn rooie kat ligt altijd op het dekbed in mijn knieholte en de jongste ligt tegen mijn andere been aan op het dekbed, ik kan dus geen kant op
Wij hebben 2 perzen en die zijn met geen stokslagen het bed uit te timmeren, liggen meestal aan de kant van mijn vriendin. Erg gezellig en vredig Ik zou zelfs minder goed slapen zónder katten in bed.
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')