Ben ik de enige die dit doet, of zijn er meer mensen die hun huisdier op bed laten? (Jah, het ligt er natuurlijk wel aan of je een kat hebt die de hele dag in de modder ligt te rollebollen, maar over het algemeen zijn katten toch hele schone dieren?)
Een kat van 5 jaar, die slaapt lekker op het bed, boven het dekbed.. (hij kruipt altijd in de knieholtes van mijn vriend)..
En een nieuw poezebeestje van 5 maanden, die slaapt lekker onder de dekens, dicht tegen ons aan.. Heel gezellig (totdat dat mormeltje zich bedenkt dat onze tenen leuk zijn om in te bijten )..
We vinden het allebei heel gezellig zo met zijn allen in bed, ook niet vies ofzo.. En zolang de katten niet snurken mogen ze lekker blijven liggen
Maar wij vinden het helemaal niet erg, ze zijn immers deel van het gezin.
quote:
Op donderdag 13 februari 2003 15:14 schreef Isegrimm het volgende:
Toen ik nog thuis woonde had ik ook een kat, dat beest was een enorme goedzak en gebruikte ik daarom altijd als hoofdkussen
quote:Zielig voor je vriendin...die slaapt nu buiten?
Op donderdag 13 februari 2003 15:20 schreef MegA het volgende:
deed het vroeger ook.. mijn huidige vriendin is jammer genoeg licht allergisch
dus moet ze uit de slaapkamer blijven
quote:
Op donderdag 13 februari 2003 15:29 schreef lammegiraf het volgende:[..]
Zielig voor je vriendin...die slaapt nu buiten?
Inmiddels is het katje wat ouder, en is ze superzindelijk, maar ze mogen niet meer de slaapkamer in. Allereerst omdat de parkiet nu op de slaapkamer woont, maar ook omdat ik het helemaal niet meer prettig vind dat ze erbij zijn als ik slaap.
Bovendien hebben we een heel duur donzen dekbed, waar je niks op mag leggen (dus zeker geen kat).
Oja, en wij hadden in het begin nog wel eens vlooien in het bed...
Op bed is echter geen probleem. De een slaapt altijd bij mijn voeten en de ander bij mijn rug/buik
Als hij vlooien heeft mag hij gewoon de slaapkamer niet in (is soms wel lastig als hij een uur voor de deur staat te mauwen).
zelf vind ik het niet vies, mijn moeder wel, maja ik vind het wel gezellig
quote:Wij hebben 2 perzen en die zijn met geen stokslagen het bed uit te timmeren, liggen meestal aan de kant van mijn vriendin. Erg gezellig en vredig
Op donderdag 13 februari 2003 15:23 schreef DarkElf het volgende:
onze pers slaapt altijd op het bovenste randje van het kussen van mijn man , mijn rooie kat ligt altijd op het dekbed in mijn knieholte en de jongste ligt tegen mijn andere been aan op het dekbed, ik kan dus geen kant op
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |