Ik was met van alles al aan het knoeien geweest.Dacht op een gegeven moment zelfs dat het aan mijn gehoor lag.quote:Op donderdag 21 september 2023 02:46 schreef PLY het volgende:
[..]
Vaak zo, zoek je het in het moeilijke
Prima TT.quote:
Oohhquote:Op donderdag 21 september 2023 02:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik was met van alles al aan het knoeien geweest.Dacht op een gegeven moment zelfs dat het aan mijn gehoor lag.
Ik herken dat, die had ik voorheen ook. 4 schuifjes en 8 knoppen, zitten soort mute knoppen op iddquote:Op donderdag 21 september 2023 02:52 schreef FreshFruit het volgende:
Lag het dus aan het mengpaneel.Of nou ja aan het knopje wat ik in had gedrukt.
Dit gaat om een echt mengpaneel.Meestal vraag ik Soul die weet ook veel van computers.Maar dit ding moet ik zelf maar uitvinden.quote:Op donderdag 21 september 2023 02:53 schreef PLY het volgende:
[..]
Oohhik ben ook niet echt handig met pc soms, red mij wel aardig. Maar als er iets is helpt de jongste ff, dat is zelf een pc
en toch heb ik al 4 spelcomputers gebouwd, super snelle. Hardware gaat prima, maar software
Precies die.quote:Op donderdag 21 september 2023 02:55 schreef PLY het volgende:
[..]
Ik herken dat, die had ik voorheen ook. 4 schuifjes en 8 knoppen, zitten soort mute knoppen op idd
Ja en versterkt prima, echt keihard. Maar zit al 3j op een tablet nu. Zit ook goed geluid in, en lekker relaxed op de bank ipv zo een klote stoelquote:
Uiteindelijk kom je er welquote:Op donderdag 21 september 2023 02:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit gaat om een echt mengpaneel.Meestal vraag ik Soul die weet ook veel van computers.Maar dit ding moet ik zelf maar uitvinden.
Gamestoel bedoel je? Die wil ik ook niet.quote:Op donderdag 21 september 2023 03:00 schreef PLY het volgende:
[..]
Ja en versterkt prima, echt keihard. Maar zit al 3j op een tablet nu. Zit ook goed geluid in, en lekker relaxed op de bank ipv zo een klote stoel
Verder is het een prima ding.En het mengpaneel ook.quote:
Hier staat er ook één, maar ik zit heerlijk op de bank zo. Poten op tafel en lekker onderuitquote:Op donderdag 21 september 2023 03:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Gamestoel bedoel je? Die wil ik ook niet.![]()
Soul heeft er eentje voor haar verjaardag gehad.
Goede koptel ook belangrijk, één die echt over je oren gaanquote:Op donderdag 21 september 2023 03:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Verder is het een prima ding.En het mengpaneel ook.
Leuk speelgoedquote:Op donderdag 21 september 2023 03:08 schreef FreshFruit het volgende:
Deze heeft 5 schuiven en dan de mixschuif nog.
Ik heb een keukenstoel,totaal versleten, met armleuning.Moet echt eigenlijk een nieuwe komen maar dan wil ik dezelfde.quote:Op donderdag 21 september 2023 03:07 schreef PLY het volgende:
[..]
Hier staat er ook één, maar ik zit heerlijk op de bank zo. Poten op tafel en lekker onderuit
Ja, als het lekker zit doe je hem niet weg.. Net een oude jas die fijn zit of oude schoenenquote:Op donderdag 21 september 2023 03:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb een keukenstoel,totaal versleten, met armleuning.Moet echt eigenlijk een nieuwe komen maar dan wil ik dezelfde.
Welke heb jij?quote:Op donderdag 21 september 2023 03:08 schreef PLY het volgende:
[..]
Goede koptel ook belangrijk, één die echt over je oren gaan
Smakelijk bakkie.quote:
Ik heb Devine. Niet zo duur maar geadviseerd door die oudste en moet zeggen prima en sluit goed af en geen zweetoortjesquote:Op donderdag 21 september 2023 03:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Welke heb jij?
Hier een Pioneer die prima is .Maar ik wil weleens wat anders.
Als verwend kind zijnde.
Mij word steeds een Technics aangeraden maar die zijn dus wel duur.quote:Op donderdag 21 september 2023 03:17 schreef PLY het volgende:
[..]
Ik heb Devine. Niet zo duur maar geadviseerd door die oudste en moet zeggen prima en sluit goed af en geen zweetoortjes
Kijk, als je echt veel muz luistert dan moet je er voor gaan. Ik 2 avondjes somsquote:Op donderdag 21 september 2023 03:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mij word steeds een Technics aangeraden maar die zijn dus wel duur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |