Nergens van aantrekken maatquote:
Gekekenquote:
Salty much?quote:Op woensdag 20 september 2023 22:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
4-0 voor en nog gefrustreerd, jeetje.
Ik ben Gunner en ik neem de mening van Sneijder en Boskamp serieusquote:Op woensdag 20 september 2023 22:44 schreef Gunner het volgende:
Vind het wel lekker hoor iedereen die dacht dat er wel wat te halen viel.
Sneijder en Boskamp met hun 1-1 en 2-2
Jason Momoa had je nog kunnen noemenquote:Op woensdag 20 september 2023 22:45 schreef BansheeBoy het volgende:
Eerlijk is eerlijk. Die Ödegaard heeft via de weg van de geleidelijkheid de top gehaald. Ik ben zo overtuigd van zijn kwaliteiten dat ik zeker weet hij overal kan slagen.
Maakt mij dat een raketgeleerde? Nee natuurlijk niet.
Random Jason: ik ken er geen meer²
Dat zijn de experts. Ze worden daar voor betaald om zinnig te analyseren.quote:Op woensdag 20 september 2023 22:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben Gunner en ik neem de mening van Sneijder en Boskamp serieus
Ik ben een Gunner en ik heb Boskamp en Harvardstudenten hoog in mijn aanzien staan.quote:Op woensdag 20 september 2023 22:44 schreef Gunner het volgende:
Vind het wel lekker hoor iedereen die dacht dat er wel wat te halen viel.
Sneijder en Boskamp met hun 1-1 en 2-2
Niet echt. Itt Sneijder en Boskamp had ik wel verwacht dat we in Londen zouden verliezen.quote:
Ik heb Sneijder tot nu toe zelden op een zinnige voetbaltechnische analyse kunnen betrappen.quote:Op woensdag 20 september 2023 22:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben Gunner en ik neem de mening van Sneijder en Boskamp serieus
Ik ben ook niet gefrustreerd want ik zie een puike wedstrijdquote:Op woensdag 20 september 2023 22:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niet echt. Itt Sneijder en Boskamp had ik wel verwacht dat we in Londen zouden verliezen.
Als ik wat zinnigs wilde horen zet ik überhaupt geen RTL aan.quote:Op woensdag 20 september 2023 22:47 schreef BansheeBoy het volgende:
Na Wim Jonk is Boskamp voor mij de slechtste analyticus. Komt zelden wat zinnigs uit.²
‘De experts’quote:Op woensdag 20 september 2023 22:46 schreef Gunner het volgende:
[..]
Dat zijn de experts. Ze worden daar voor betaald om zinnig te analyseren.
Daar heb je een punt.quote:Op woensdag 20 september 2023 22:48 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Als ik wat zinnigs wilde horen zet ik überhaupt geen RTL aan.
Die twee is ook gewoon wat borrelpraat, met serieuze voetbaljournalistiek of -analyse heeft het niets van doen.quote:Op woensdag 20 september 2023 22:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niet echt. Itt Sneijder en Boskamp had ik wel verwacht dat we in Londen zouden verliezen.
Ik vind serieuze voetbaljournalistiek sowieso lichtelijk overbodig.quote:Op woensdag 20 september 2023 22:49 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Die twee is ook gewoon wat borrelpraat, met serieuze voetbaljournalistiek of -analyse heeft het niets van doen.
Natuurlijk weet ik dat ook wel maar ik wou wat positievers zeggen. Zo ben ikquote:Op woensdag 20 september 2023 22:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
‘De experts’
Je hebt het over een obesitas-Feyenoorder die er enkel zit omdat ie een vermakelijke lach heeft en een gefrustreerde oud-voetballer die zijn zuurverdiende centjes aan Harvard geeft voor een nutteloze opleiding zodat hij interessant kan doen.
Ik heb meer met Koki Saito.quote:Op woensdag 20 september 2023 22:50 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik ben een groot fan van die Pepi.²
Nou, vandaag niet.quote:Op woensdag 20 september 2023 22:52 schreef BansheeBoy het volgende:
Die Veerman heeft zoveel voetbalintelligentie dat het zijn traagheid uitstekend camoufleert.²
Fan van Arsenal?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |