abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 13 februari 2003 @ 15:04:02 #1
22158 sabyne
Wie is er nu gek?
pi_8457824
Is het je wel eens overkomen.......Ik word eigenlijk nooit gelijk verliefd op iemand moet echt iemand beter kennen met het gevolg dat ik echt voor het karakter val(ook al zullen mensen dit niet geloven).En zou je als je al een lange relatie hebt het uitmaken met je partner als hij/zij bv veel zou aankomen,extreem veel rimpels zou krijgen,uiterlijke verranderingen die jij niet echt mooi vind maar diegene er wel tevreden mee is. Ik denk het niet want want uit eindelijk gaat het toch echt om de persoon en niet om de verpakking denk ik dan.
I don't care.....
  donderdag 13 februari 2003 @ 15:04:43 #2
17702 DaMSWer
Stuiterend Door Het Leven
pi_8457842
PoGo uitgespeeld LVL 40
Volgens sommige foksters een lieverd :)
Ik neuk je, beuk je, kreuk je, deuk je,ik steek je aan en stamp je uit als een peukje!!
  donderdag 13 februari 2003 @ 15:06:44 #3
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_8457876
Ja hoor maar ik zag dat pas achteraf
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
  donderdag 13 februari 2003 @ 15:08:46 #4
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_8457928
Helemaal mee eens! Ik ben nu verliefd op m'n beste vriendin....(ze wil me niet, maar dat terzijde)...ik ben verliefd op haar geworden nadat ik haar ruim een half jaar kende......daarvoor vond ik het een leuk meisje, meer niet...ik val echt op haar karakter heb ik gemerkt....helaas zij niet op mijn uiterlijk
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_8457932
sterker nog t's mijn vriendin overkomen...
Handgemaakt | Doggerland-overlever
  donderdag 13 februari 2003 @ 15:09:47 #6
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_8457951
quote:
Op donderdag 13 februari 2003 15:08 schreef BertV het volgende:
sterker nog t's mijn vriendin overkomen...
Heel gevat
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
  donderdag 13 februari 2003 @ 15:09:58 #7
38344 knokkels
Radio49 voor je kanus! O+
pi_8457952
quote:
Op donderdag 13 februari 2003 15:04 schreef sabyne het volgende:
Is het je wel eens overkomen.......Ik word eigenlijk nooit gelijk verliefd op iemand moet echt iemand beter kennen met het gevolg dat ik echt voor het karakter val(ook al zullen mensen dit niet geloven).En zou je als je al een lange relatie hebt het uitmaken met je partner als hij/zij bv veel zou aankomen,extreem veel rimpels zou krijgen,uiterlijke verranderingen die jij niet echt mooi vind maar diegene er wel tevreden mee is. Ik denk het niet want want uit eindelijk gaat het toch echt om de persoon en niet om de verpakking denk ik dan.
Kan het niet beter verwoorden
Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
pi_8457977
liefde maakt blind

Heb het ook wel eens gehad hoor, dat je anderhand denkt van, wtf Heb ik daarmee gehad (kotssmiley wat overdreven dan natuurlijk maar toch )

pi_8458019
quote:
Is het je wel eens overkomen......
Ik heb wel een keer een vriendin gehad die niet aantrekkelijk was. Heb er dus kort een relatie mee gehad, maar ik was niet verliefd.
Ik heb 't wel geprobeerd, omdat je zo vaak hoort "uiterlijk is niet het enige dat telt" en "liefde maakt blind". Maar als je iemand wil omhelzen en je kan met je ene hand de andere niet meer aanraken... als iemand zo dik is, dan vind ik dat niet meer leuk.

Lichamelijke aantrekkinskracht is dus in mijn geval wel belangrijk.

[Dit bericht is gewijzigd door Solid_Snake op 13-02-2003 15:14]

pief paf poef
pi_8458028
Sex hebben met iemand hebben die er niet uit ziet is ook niet leuk Ach ja drank blabla enz..
[Dit bericht is gewijzigd door -Dark_VisioN- op 10-04-2003 0:26]
  donderdag 13 februari 2003 @ 15:17:20 #11
22158 sabyne
Wie is er nu gek?
pi_8458098
quote:
Op donderdag 13 februari 2003 15:13 schreef Solid_Snake het volgende:

[..]

Ik heb wel een keer een vriendin gehad die niet aantrekkelijk was. Heb er dus kort een relatie mee gehad, maar ik was niet verliefd.
Ik heb 't wel geprobeerd, omdat je zo vaak hoort "uiterlijk is niet het enige dat telt" en "liefde maakt blind". Maar als je iemand wil omhelzen en je kan met je ene hand de andere niet meer aanraken... als iemand zo dik is, dan vind ik dat niet meer leuk.

Vind ik wel een raar probeersel moet ik zeggen....ach ja...
I don't care.....
pi_8458133
Kben wel es verliefd op iemand geweest die zag er verder ernstig goed uit enz. alleen kwam er pas na een tijd achter dat ze eigenlijk de meest egoistische persoon was die ik ken, en nogal veel zelf medeleiden heeft. in die verliefde periode neem je dat met een korreltje zout omdat je helemaal gek bent op haar. Ben blij dat ik er nu vanaf ben ...
dat kan dus ook gebeuren
Spam uit sig verwijderd door FA, niet terug plaatsen.
pi_8458144
quote:
Op donderdag 13 februari 2003 15:17 schreef sabyne het volgende:

Vind ik wel een raar probeersel moet ik zeggen....ach ja...

Hoezo?
pief paf poef
pi_8458156
hangt ervanaf hoe jer zelf uit ziet hé
pi_8458221
quote:
Op donderdag 13 februari 2003 15:19 schreef GWD het volgende:
Kben wel es verliefd op iemand geweest die zag er verder ernstig goed uit enz. alleen kwam er pas na een tijd achter dat ze eigenlijk de meest egoistische persoon was die ik ken, en nogal veel zelf medeleiden heeft. in die verliefde periode neem je dat met een korreltje zout omdat je helemaal gek bent op haar. Ben blij dat ik er nu vanaf ben ...
dat kan dus ook gebeuren
jaaa, en als het dan uit is en de liefde is voorbij, dan zie je pas hoe ze echt is
pi_8458262
Ik heb wel eens een (korte) relatie gehad met een jongen van wie ik verstandelijk wel wist dat het niet echt een mooie jongen was, ik kreeg er ook van vriendinnen veel commentaar op ("wat zie je in hem"), toch vond ik hem leuk. Als iemand volgens de norm "lelijk" is betekent dat niet dat je er niets leuks in kunt ontdekken.

Overigens heeft hij het uitgemaakt. Ik geloof dat hij nog niet echt toe was aan een relatie. Hij was dus ook niet meer verliefd. Als ik hem nu zie vind ik hem niet meer aantrekkelijk (het is meer dan drie jaar geleden) maar toen dus wel.

In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
pi_8458311
quote:
Ik denk dat ik eerst op een meisje val om haar uiterlijk, en ik word verliefd als haar karakter ook is wat ik er van verwacht.

De kans dat ik op een lelijk iemand verliefd word acht ik dus erg laag.

Beter één keer om vergeving vragen, dan tien keer om toestemming.
pi_8458465
Iemand moet imo toch wel enigzins aantrekkelijk zijn, anders kan ik er niet verliefd op worden. Je wordt toch verliefd op het totaalplaatje, niet op alleen uiterlijk of alleen karakter/innerlijk?
Ockeloen.
  donderdag 13 februari 2003 @ 15:38:16 #19
32871 Ludwig
Seniel, Jong en Snel
pi_8458506
quote:
Je bent een droommeisje. Hier zitten de meeste jongens op te wachten, niet op een of andere goeduitziende domme bimbo...
the speed of sound is defined by the distance from door to computer divided by the time interval needed to close the media player and pull up your pants when your mom shouts "OH MY GOD WHAT ARE YOU DOING"
pi_8458524
quote:
Op donderdag 13 februari 2003 15:19 schreef GWD het volgende:
dat kan dus ook gebeuren
Same here
quote:
Ook in mijn geval... ze hoeft geen Carmen Electra te heten, maar ze moet ook geen Erica Terpstra heten.
Lambo of Rekt
pi_8462436
quote:
-knip-
Ik denk het niet want want uit eindelijk gaat het toch echt om de persoon en niet om de verpakking denk ik dan.
pi_8462516
Ik zal heel eerlijk zijn. Ik wordt niet verliefd op iemand die echt lelijk is.. Je moet je partner namelijk aantrekkelijk vinden en er sexueel opgewonden door raken anders kun je beter vrienden blijven.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_8462780
M'n moeder zegt altijd "het oog wil ook wat"
  donderdag 13 februari 2003 @ 19:08:56 #24
30560 2Mini
Official Logo
pi_8462862
quote:
Op donderdag 13 februari 2003 15:04 schreef DaMSWer het volgende:

ik ook...

niet leuk...

Camera 1... 1!
pi_8462868
Ach, Buurvrouwtje ziet er best wel goed uit en ikzelf heb een kop als een bushokje.

Daarbij heb ik best een Olympisch lichaam, alleen zit het wat op een hoopje (...).

Toch zijn wij gelukkig met elkaar...

B Red Ten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')