quote:Heel gevat
Op donderdag 13 februari 2003 15:08 schreef BertV het volgende:
sterker nog t's mijn vriendin overkomen...
quote:
Op donderdag 13 februari 2003 15:04 schreef sabyne het volgende:
Is het je wel eens overkomen.......Ik word eigenlijk nooit gelijk verliefd op iemand moet echt iemand beter kennen met het gevolg dat ik echt voor het karakter val(ook al zullen mensen dit niet geloven).En zou je als je al een lange relatie hebt het uitmaken met je partner als hij/zij bv veel zou aankomen,extreem veel rimpels zou krijgen,uiterlijke verranderingen die jij niet echt mooi vind maar diegene er wel tevreden mee is. Ik denk het niet want want uit eindelijk gaat het toch echt om de persoon en niet om de verpakking denk ik dan.
Heb het ook wel eens gehad hoor, dat je anderhand denkt van, wtf Heb ik daarmee gehad
(kotssmiley wat overdreven dan natuurlijk maar toch
)
quote:Ik heb wel een keer een vriendin gehad die niet aantrekkelijk was. Heb er dus kort een relatie mee gehad, maar ik was niet verliefd.
Is het je wel eens overkomen......
Lichamelijke aantrekkinskracht is dus in mijn geval wel belangrijk.
[Dit bericht is gewijzigd door Solid_Snake op 13-02-2003 15:14]
quote:Vind ik wel een raar probeersel moet ik zeggen....ach ja...
Op donderdag 13 februari 2003 15:13 schreef Solid_Snake het volgende:[..]
Ik heb wel een keer een vriendin gehad die niet aantrekkelijk was. Heb er dus kort een relatie mee gehad, maar ik was niet verliefd.
Ik heb 't wel geprobeerd, omdat je zo vaak hoort "uiterlijk is niet het enige dat telt" en "liefde maakt blind". Maar als je iemand wil omhelzen en je kan met je ene hand de andere niet meer aanraken... als iemand zo dik is, dan vind ik dat niet meer leuk.Lichamelijke aantrekkinskracht is dus in mijn geval wel belangrijk.
quote:Hoezo?
Op donderdag 13 februari 2003 15:17 schreef sabyne het volgende:Vind ik wel een raar probeersel moet ik zeggen....ach ja...
quote:jaaa, en als het dan uit is en de liefde is voorbij, dan zie je pas hoe ze echt is
Op donderdag 13 februari 2003 15:19 schreef GWD het volgende:
Kben wel es verliefd op iemand geweest die zag er verder ernstig goed uit enz. alleen kwam er pas na een tijd achter dat ze eigenlijk de meest egoistische persoon was die ik ken, en nogal veel zelf medeleiden heeft. in die verliefde periode neem je dat met een korreltje zout omdat je helemaal gek bent op haar. Ben blij dat ik er nu vanaf ben...
dat kan dus ook gebeuren
Overigens heeft hij het uitgemaakt. Ik geloof dat hij nog niet echt toe was aan een relatie. Hij was dus ook niet meer verliefd. Als ik hem nu zie vind ik hem niet meer aantrekkelijk (het is meer dan drie jaar geleden) maar toen dus wel.
quote:Ik denk dat ik eerst op een meisje val om haar uiterlijk, en ik word verliefd als haar karakter ook is wat ik er van verwacht.
Is het je wel eens overkomen.......Ik word eigenlijk nooit gelijk verliefd op iemand moet echt iemand beter kennen met het gevolg dat ik echt voor het karakter val(ook al zullen mensen dit niet geloven).En zou je als je al een lange relatie hebt het uitmaken met je partner als hij/zij bv veel zou aankomen,extreem veel rimpels zou krijgen,uiterlijke verranderingen die jij niet echt mooi vind maar diegene er wel tevreden mee is. Ik denk het niet want want uit eindelijk gaat het toch echt om de persoon en niet om de verpakking denk ik dan.
De kans dat ik op een lelijk iemand verliefd word acht ik dus erg laag.
quote:Je bent een droommeisje. Hier zitten de meeste jongens op te wachten, niet op een of andere goeduitziende domme bimbo...
quote:
Op donderdag 13 februari 2003 15:19 schreef GWD het volgende:
Kben wel es verliefd op iemand geweest die zag er verder ernstig goed uit enz. alleen kwam er pas na een tijd achter dat ze eigenlijk de meest egoistische persoon was die ik ken, en nogal veel zelf medeleiden heeft. in die verliefde periode neem je dat met een korreltje zout omdat je helemaal gek bent op haar. Ben blij dat ik er nu vanaf ben...
dat kan dus ook gebeuren
quote:Ook in mijn geval... ze hoeft geen Carmen Electra te heten, maar ze moet ook geen Erica Terpstra heten.
Ik heb wel een keer een vriendin gehad die niet aantrekkelijk was. Heb er dus kort een relatie mee gehad, maar ik was niet verliefd.
Ik heb 't wel geprobeerd, omdat je zo vaak hoort "uiterlijk is niet het enige dat telt" en "liefde maakt blind". Maar als je iemand wil omhelzen en je kan met je ene hand de andere niet meer aanraken... als iemand zo dik is, dan vind ik dat niet meer leuk.
Lichamelijke aantrekkinskracht is dus in mijn geval wel belangrijk.
quote:
-knip-
Ik denk het niet want want uit eindelijk gaat het toch echt om de persoon en niet om de verpakking denk ik dan.
quote:ik ook...
Op donderdag 13 februari 2003 15:04 schreef DaMSWer het volgende:
niet leuk...
Daarbij heb ik best een Olympisch lichaam, alleen zit het wat op een hoopje (...).
Toch zijn wij gelukkig met elkaar...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |