Maar ben je de avond ervoor kwijt. Zo kunnen we nog wel ff doorgaan.quote:Op zondag 24 september 2023 13:16 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Klopt maar dat kan uit. Plus je kan langer slapen.
Joh, dan kan je ook een lekke band krijgen of een aanrijding.quote:Op maandag 25 september 2023 08:35 schreef babipangang het volgende:
Dat is dus de reden dat ik nooit meer met de trein naar Schiphol ga. Of je moet echt zo'n 6 uur van tevoren vertrekken en zelfs dan heb je bij een treinspringer of grote storing kans dat je te laat komt, maar nergens kun je geld terug krijgen. Lekker met de eigen auto, parkeren bij Schiphol en met een pendelbus recht voor de vertrekhal uitstappen.
Dat kost geen slaapquote:Op maandag 25 september 2023 12:12 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Maar ben je de avond ervoor kwijt. Zo kunnen we nog wel ff doorgaan.
[..]
Joh, dan kan je ook een lekke band krijgen of een aanrijding.
Dat je het prettiger vind mag maar benoem het dan zo.
Dat tijdstip lukt de trein me prima. Als het vroeger zou zijn en het is voor hooguit een midweek dan zou ik lekker op P3 parkeren. Nog goedkoper ook.quote:Op vrijdag 29 september 2023 08:29 schreef HSG het volgende:
Als ik een vlucht van 8:25 heb ga ik wel een dag daarvoor naar Schiphol en boek ik wel een hotelovernachting.
quote:vlucht om 08:25
quote:de trein van 06:23 pakken op Breda
Lol!quote:Maar kan ik dit verhalen op de NS?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |