Nou dit wordt lachen, dat snapt een kindquote:Op woensdag 25 oktober 2023 17:23 schreef James1988 het volgende:
Het wordt dus het laatste
[ twitter ]
[ twitter ]
Dat is vragen om problemen. In principe zouden ze prima de Maaslijn via spoor 1 of 2 af kunnen handelen en vanaf daar een viaduct op rijden. Zou moeten passen.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 17:23 schreef James1988 het volgende:
Het wordt dus het laatste
[ twitter ]
[ twitter ]
Dit werkt niet, maar daar komen ze vanzelf achter. Een 1500 V Flirt onder 15 kV kan nog maar één kant op: Blerick. Gesleept.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 17:23 schreef James1988 het volgende:
Het wordt dus het laatste
[ twitter ]
[ twitter ]
Dan moet je wel met een ATB-STM rijden. Er is bij mijn weten geen ATBNG-STM.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 22:28 schreef James1988 het volgende:
Dat zou op zich wel moeten kunnen, de Britten gebruiken ETCS-balises om zulke handelingen te sturen en dat werkt ook wanneer de trein in Level NTC (National Train Control, AWS/TPWS) rijdt.
Er is in januari 2022 een opdracht aan Alstom gegund voor de ontwikkeling van een STM-ATB NG. Die zou klaar moeten zijn tegen de tijd dat de Noordelijke Nevenlijnen overgaan op ERTMS.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 22:38 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dan moet je wel met een ATB-STM rijden. Er is bij mijn weten geen ATBNG-STM.
Je kunt er op wachten dat iemand vergeet de stroomafnemers te laten zakken.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 17:23 schreef James1988 het volgende:
Het wordt dus het laatste
[ twitter ]
[ twitter ]
Daar zou de trein tegen beveiligd moeten zijnquote:Op donderdag 26 oktober 2023 12:32 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Je kunt er op wachten dat iemand vergeet de stroomafnemers te laten zakken.
Beveiligd? Tegen gevolgschade misschien, maar het is niet een kwestie van de automaat resetten en doorrijden.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 20:45 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Daar zou de trein tegen beveiligd moeten zijn
Die zijn dan ook niet onder 25 kV terechtgekomen.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:12 schreef Peterselieman het volgende:
Ik ken wel de SLT's die de Betuweroute op zijn gereden. Daar was weinig aan de hand
https://www.treinenweb.nl(...)-op-betuweroute.html
Dat doet de ICNG ook bij de spanningssluizen op de HSLquote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:14 schreef James1988 het volgende:
De Britten hebben op een aantal plekken waar de bovenleiding eindigt ETCS-balises liggen die ervoor zorgen dat de stroomafnemer neer gaat. Als vangnet, mocht de machinist het vergeten.
Zoiets kunnen ze in Venlo ook doen.
Je moet 'm een dag eerder hebben: https://treinposities.nl/ritinfo/20231028/3584quote:Op zondag 29 oktober 2023 00:11 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Wtf, de 3584 (https://treinposities.nl/ritinfo/20231029/3584) is gewoon niet gestopt op Zuid.
De wederhelft zat van de week in een trein die niet is gestopt op Alexander maar toen wel op Noordquote:Op zondag 29 oktober 2023 00:11 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Wtf, de 3584 (https://treinposities.nl/ritinfo/20231029/3584) is gewoon niet gestopt op Zuid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |