Maar inderdaad zeer weinig echt blauw voedsel te vinden zonder kleurstoftoevoegingen. Die bessen zijn het net niet..quote:Op dinsdag 19 september 2023 18:52 schreef pullup het volgende:
Ah toch wat mooie voorbeelden in het oude topic
Beetje chemisch maar telt natuurlijk
Dat leek me ook, ze hebben die koter ook eerst flink wat laten snuiven zo te zienquote:Op dinsdag 19 september 2023 19:05 schreef sly-nl het volgende:
Dat kind in de OP (en haar ouders) heb ik overigens niet gepost omdat ze cute o.i.d. zijn. Wat een scum
Ja, haha, echtquote:Op dinsdag 19 september 2023 19:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat leek me ook, ze hebben die koter ook eerst flink wat laten snuiven zo te zien
Vondelparkquote:Op dinsdag 19 september 2023 19:08 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ja, haha, echt![]()
Zocht net (na de op) nog een pic van het blauwe theehuis. Zul jij ook wel goed kennen. Heel vaak gezeten. Zeer leuke sfeer daar, meestal.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 19 september 2023 18:52 schreef pullup het volgende:
Ah toch wat mooie voorbeelden in het oude topic
Beetje chemisch maar telt natuurlijk
Ja daar heb ik ook flink wat middagjes doorgebrachtquote:Op dinsdag 19 september 2023 19:08 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ja, haha, echt![]()
Zocht net (na de op) nog een pic van het blauwe theehuis. Zul jij ook wel goed kennen. Heel vaak gezeten. Zeer leuke sfeer daar, meestal.
[ afbeelding ]
Tonnnnn! Wassupp?@quote:
Nee hoor, gewoon gepikt van Twatterquote:Op dinsdag 19 september 2023 18:46 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hoi!@ Is de foto door jou/jullie gemaakt?
Was echt leuk!quote:Op dinsdag 19 september 2023 19:10 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja daar heb ik ook flink wat middagjes doorgebracht
Dit jaar eigenlijk nog niet, moet er weer eens langs
Vertigo kwam ik ook weleens. Mijn middelbare school was aan het Vondelpark en later toen ik ging studeren in de van Baerlestraat was ik er ook vaak te vinden. 's Zomers woonden we daar zo'n beetjequote:Op dinsdag 19 september 2023 19:13 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Tonnnnn! Wassupp?@
Ja, was wel echt een toplocatie, het park, zeker vroegah.
Begin 2000 en een beetje had ik een vriendinnetje dat daar aan de rand woonde en ze werkte in Vertigo. Ook best een leuke tent toen.
quote:Op dinsdag 19 september 2023 19:17 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Was echt leuk!
Bij jou in de straat ging ik toen (2000 en daarvoor ook wel een beetje) ook vaak eten bij Toscana met vrinden en wijfies. Toptent toen, echt goed eten, goede prijzen én immer mooie grietjes in de bediening, echt altijd. Werden ze op geselecteerd. Twee gescoord ook
![]()
Je had of hebt er twee (toscana's), waarvan die met de binnenplaats wel het leukst was.
Ja, tof! Ook zeer goede herinneringen aan dat buurtje.quote:Op dinsdag 19 september 2023 19:17 schreef tonja het volgende:
[..]
Vertigo kwam ik ook weleens. Mijn middelbare school was aan het Vondelpark en later toen ik ging studeren in de van Baerlestraat was ik er ook vaak te vinden. 's Zomers woonden we daar zo'n beetje![]()
Al een tijd niet meer geweest daar.
Daar ben ik nooit geweest geloof ikquote:Op dinsdag 19 september 2023 19:22 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ja, tof! Ook zeer goede herinneringen aan dat buurtje.
Ken je/Pullup Lexington ook nog (Willemsparkweg). Gouden tent, kakkers en penose door elkaar heen. Was ook wel een mooie tent, maar dan meer soort van culty dan een warm bad, of zoow
Jaaa, goed hehquote:Op dinsdag 19 september 2023 19:19 schreef pullup het volgende:
[..]Ik had vaak een heel stel roeiers en coaches uit andere steden op de wedstrijden over de vloer te logeren op de wedstrijd weekeinden.
Die wilden niets anders dan naar die Pizzeria, speciaal voor die blonde. chickies
Ja, er waren echt hele 'vage' en ook leuke kroegen. Sommige waren tot 8 uur 's ochtends openquote:Op dinsdag 19 september 2023 19:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Daar ben ik nooit geweest geloof ik
Ik heb wel heel vreemde einde van de nacht kroegen bezocht maar meestal meer in het centrum
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |