SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Oh hmm, zo'n film klinkt ook wel oké. Moet eigenlijk nog keer schindlers list dingens kijken want iedereen vindt die film geweldig en in mijn geheugen is die film niks waardquote:Op dinsdag 19 september 2023 17:01 schreef AirwiN het volgende:
TT klinkt als een film over de 2e wereldoorlog. Of de 3e?
Heb je 'm wel eens gezien? Of heb je er gewoon een beeld van?quote:Op dinsdag 19 september 2023 17:03 schreef Crack_ het volgende:
Oh hmm, zo'n film klinkt ook wel oké. Moet eigenlijk nog keer schindlers list dingens kijken want iedereen vindt die film geweldig en in mijn geheugen is die film niks waarddus dat klopt niet
Ook makkelijker voor de stalkers die zich in je tuin verschuilen.quote:Op dinsdag 19 september 2023 17:03 schreef essnhills het volgende:
Het is zoveel stiller binnen
Het is dat ik de bomen kan zien waaien anders zou ik er nauwelijks erg in hebben dat het best hard waait
quote:Op dinsdag 19 september 2023 17:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ook makkelijker voor de stalkers die zich in je tuin verschuilen.
quote:
Nu al zin in 2 januari. Feestdagen blegh.quote:
Januari is kut man.quote:Op dinsdag 19 september 2023 17:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nu al zin in 2 januari. Feestdagen blegh.
Vind ik niet. En die twee verschillende meningen kunnen prima naast elkaar bestaan.quote:
Gefeliciteerd met het succesvol afronden van de mooiste cursus van allemaal!quote:Op dinsdag 19 september 2023 17:22 schreef dud0r het volgende:
IT'S THE MOST WONDERFUL TIME OF THE YEAR
@:haags
Onzin. Dat kan niet.quote:Op dinsdag 19 september 2023 17:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vind ik niet. En die twee verschillende meningen kunnen prima naast elkaar bestaan.
De avond is nog niet eens begonnen?quote:Op dinsdag 19 september 2023 17:29 schreef Dr_Flash het volgende:
BWUUUUUURP een avondje schandvoer zit er weer in
vroeg naar bed en zoquote:Op dinsdag 19 september 2023 17:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
De avond is nog niet eens begonnen?
Oh, ja ik ben vandaag een party kwiwi die niet op tijd naar bed gaat. Normaal zou ik je helemaal volgen.quote:
lukt het al met je Aperol?quote:Op dinsdag 19 september 2023 17:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh, ja ik ben vandaag een party kwiwi die niet op tijd naar bed gaat. Normaal zou ik je helemaal volgen.
Hoe laat kunnen we de eerste beelden van een twerkende Kwiwi op de bar verwachten?quote:Op dinsdag 19 september 2023 17:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh, ja ik ben vandaag een party kwiwi die niet op tijd naar bed gaat. Normaal zou ik je helemaal volgen.
Moet nog beginnenquote:
Niet, ik blijf wel beschaafd natuurlijkquote:Op dinsdag 19 september 2023 17:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hoe laat kunnen we de eerste beelden van een twerkende Kwiwi op de bar verwachten?
Je twerkt alleen op tafels?quote:Op dinsdag 19 september 2023 17:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Niet, ik blijf wel beschaafd natuurlijk
Oh nee WZEB begint pas om 21:08. Nou ja 22:00 op bed dan dus.quote:
Toch heb ik ingeschakeld voor de livestreamquote:Op dinsdag 19 september 2023 17:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Alleen voor stoelen met mannen erop uiteraard.
Oh wacht, verkeerde SC.
Dat stopt @dud0r in zijn holle quichequote:Op dinsdag 19 september 2023 17:54 schreef Karzai het volgende:
Toch maar iets gezonds na een dag hard werken, een quiche opgehaald bij moeders
[ afbeelding ]
Beetje gegniffeld.quote:Op dinsdag 19 september 2023 17:55 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat stopt @:dud0r in zijn holle quiche
ik weet het, hij bleef heen en weer lopen bij ayce, denk dat ze daar zijn foto in de keuken hebben opgehangenquote:Op dinsdag 19 september 2023 17:55 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat stopt @:dud0r in zijn holle quiche
Ja, ook wel zin inquote:Op dinsdag 19 september 2023 18:32 schreef Karzai het volgende:
[..]
lekker vroeg onder de wol vandaag
Hutspot hier. Ook prima voedsel met dit weer.quote:Op dinsdag 19 september 2023 18:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Vandaag patat
Want ik heb geen zin om te koken
Deed ik gister. Kon ik niet slapenquote:Op dinsdag 19 september 2023 18:32 schreef Karzai het volgende:
[..]
lekker vroeg onder de wol vandaag
welke snacks? en ja, meervoud..quote:Op dinsdag 19 september 2023 18:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Vandaag patat
Want ik heb geen zin om te koken
Straks weer rennen voor de WC.quote:Op dinsdag 19 september 2023 18:37 schreef bitterbal het volgende:
Ik had vegi lasagne. Was best smakelijk
Ja misschien welquote:Op dinsdag 19 september 2023 18:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Straks weer rennen voor de WC.
Slaap ook vaak slecht, ik heb dit net ook even meegenomenquote:Op dinsdag 19 september 2023 18:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Deed ik gister. Kon ik niet slapen
Verkopen ze stress in een potje?quote:Op dinsdag 19 september 2023 18:45 schreef Karzai het volgende:
[..]
Slaap ook vaak slecht, ik heb dit net ook even meegenomen
[ afbeelding ]
Kipkorn en kalfsvleeskroketquote:Op dinsdag 19 september 2023 18:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
welke snacks? en ja, meervoud..
Anti stress, hasjoliequote:Op dinsdag 19 september 2023 19:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Verkopen ze stress in een potje?
Oh, de anti zag ik er niet bij staan.quote:
Jij dacht gelijk aan pro stressquote:Op dinsdag 19 september 2023 19:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh, de anti zag ik er niet bij staan.
Foto is ook niet scherpquote:Op dinsdag 19 september 2023 19:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh, de anti zag ik er niet bij staan.
Ja, ik had al zoiets van. Daar heb ik er zelf al genoeg van. Die is gewoon gratis op te halen.quote:Op dinsdag 19 september 2023 19:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij dacht gelijk aan pro stress
cbd olie? slaap je daar beter van?quote:Op dinsdag 19 september 2023 18:45 schreef Karzai het volgende:
[..]
Slaap ook vaak slecht, ik heb dit net ook even meegenomen
[ afbeelding ]
Wat ?quote:
ahhhhhquote:
Goede keuze.quote:Op dinsdag 19 september 2023 19:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kipkorn en kalfsvleeskroket
Smerig gedrag dit.quote:Op dinsdag 19 september 2023 19:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
En dan de binnenkant van de kroket eten met de patatjes
met appelmoes?quote:Op dinsdag 19 september 2023 19:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nee, zonderquote:
Oh dat doe ik niet.quote:Op dinsdag 19 september 2023 19:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ja, snap ikquote:
tv uitzetten, is ze nergens meerquote:Op dinsdag 19 september 2023 19:20 schreef UitStraling het volgende:
Waarom is dat ordinaire zusje van Dimmy overal bij ineens?
die moet ook aan een vent komenquote:Op dinsdag 19 september 2023 19:20 schreef UitStraling het volgende:
Waarom is dat ordinaire zusje van Dimmy overal bij ineens?
* gooit kroket uit het raamquote:Op dinsdag 19 september 2023 19:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En dan een holle blauwe ader tegenkomen.
Ja schijnt zo te zijn. Ik heb niet eerder gebruikt. Maar een collega die ook slecht sliep zei dat het zo was, 2 druppeltjes onder de tong doenquote:Op dinsdag 19 september 2023 19:13 schreef mschol het volgende:
[..]
cbd olie? slaap je daar beter van?
zegt me niks? link?quote:Op dinsdag 19 september 2023 19:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk wel dat er een miljardje of twee aan gegadigden en geïnteresseerden zijn.
Gewoon een gezellige Antilliaan uit het koninkrijk zoeken, die houden wel van stevige vrouwenquote:Op dinsdag 19 september 2023 19:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk wel dat er een miljardje of twee aan gegadigden en geïnteresseerden zijn.
Heb je geen Netflix enz?quote:Op dinsdag 19 september 2023 19:25 schreef Karzai het volgende:
Ik lig al in bed, komt niks op tv vanavond
Lekker BBC kijken. Nu weer programma over tuinenquote:Op dinsdag 19 september 2023 19:28 schreef Karzai het volgende:
Ik houd meer van saaie informatieve programma,s en documentaires
David Attenboroughquote:Op dinsdag 19 september 2023 19:36 schreef Karzai het volgende:
Laatst de gvr weer eens gekeken op de bbc en natuurlijk de natuurfilms van David attenborough
quote:Op dinsdag 19 september 2023 19:52 schreef mschol het volgende:
[..]
het is inderdaad mooi weer voor deze schoenen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |