quote:Op dinsdag 19 september 2023 13:37 schreef 111210 het volgende:
Ik heb zelf niet echt iets gemerkt als ik heel eerlijk ben
Maar vlieg tegenwoordig ook niet heel vaak meer.
Maar hebben jullie ook meer oorklacht danwel gevoelige trommelvliezen? het kan heel persoonlijk zijn zo'n ervaring.quote:
in betere lucht ga ik met je mee, minder last van mijn ogen gehad, maar qua ruimte vind ik het een kut toestelquote:Op dinsdag 19 september 2023 17:39 schreef Fogel het volgende:
Luchtdruk geen verschil gemerkt. Het is wel een lekker stil vliegtuig, voelt ruim aan en de lucht lijkt ook minder droog te zijn aan boord.
OK, ik vloog premium economy met Norse. Nog nooit economy gevlogen in een 787, dus geen idee of dat krap aanvoelt.quote:Op dinsdag 19 september 2023 18:15 schreef Ikbenookeenklant het volgende:
[..]
in betere lucht ga ik met je mee, minder last van mijn ogen gehad, maar qua ruimte vind ik het een kut toestel
op de heenweg waren er geen comfort of premium comfort meer te krijgen, opgepropt in economy,
wij gingen met klm, op hun site staat dat je in economy 79cm ruimte krijgt en in comfort 89/97cm, gelukkig op de terugweg wel comfort kunnen kiezen
Economy Class 79 cm
Economy Comfort 89 cm
Premium Comfort 97 cm
op deTUI website las ik dat ze het nog kutter voor je maken in economy
– Economy: rij 20/21 t/m 41 (beenruimte 71-74 cm)
– Comfort: rij 5 t/m 19/20 (beenruimte 86 cm)
– Deluxe: rij 1 t/m 4 (beenruimte 106 cm)
Dit, maar de A350 is ook fijn.quote:Op dinsdag 19 september 2023 18:44 schreef UIO_AMS het volgende:
Ben er mee naar Sri Lanka en terug gevlogen met KLM. Meest prettige vliegervaring qua fysiek gevoel tot op heden.
Ik heb er vroeger veel laat van gehad, tegenwoordig niet merkbaar met gewone dingen meer.quote:Op dinsdag 19 september 2023 15:47 schreef Gunner het volgende:
[..]
[..]
Maar hebben jullie ook meer oorklacht danwel gevoelige trommelvliezen? het kan heel persoonlijk zijn zo'n ervaring.
Ligt er ongetwijfeld aan hoe lang en breed je bent.quote:Op dinsdag 19 september 2023 18:15 schreef Ikbenookeenklant het volgende:
in betere lucht ga ik met je mee, minder last van mijn ogen gehad, maar qua ruimte vind ik het een kut toestel
\opgepropt in economy,\
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |