Probeer jij eens iemand met links een hand te schudden, dat heeft echt niets met etiquettes te maken.quote:Op dinsdag 19 september 2023 13:37 schreef PS. het volgende:
[..]
Nounounou, je bent wel erg van de etiquettes he.
Volgens mij zit je niet op te letten.quote:Op dinsdag 19 september 2023 13:38 schreef Bo-KataN het volgende:
Volgens mij kan ik beter stoppen met werken.🤔
Had ik maar een verliesgevend bedrijf dat voor miljoenen wordt uitgekocht.quote:Op dinsdag 19 september 2023 13:36 schreef Zipportal het volgende:
Zijn jullie wel eens uitgekocht?
~ @:monkyyy
Dat kan ik niet eensquote:Op dinsdag 19 september 2023 13:38 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Probeer jij eens iemand met links een hand te schudden, dat heeft echt niets met etiquettes te maken.
Dit dus... je loopt iemand tegemoet, je wilt handen schudden en dan grijp je mis omdat het een andere hand is die op een andere plek is dan je verwacht.quote:Op dinsdag 19 september 2023 13:38 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Probeer jij eens iemand met links een hand te schudden, dat heeft echt niets met etiquettes te maken.
Drugsgebruikers ook niet.quote:Op dinsdag 19 september 2023 13:40 schreef Zipportal het volgende:
Mensen die roken verdienen geen zorg.
Je zou bijna denken dat ze het alleen voor het zeggen hebben gehad de afgelopen 13 jaar.quote:Op dinsdag 19 september 2023 13:40 schreef Bo-KataN het volgende:
Kaag en Rutte, dat was het dan. Wat laten ze een shit achter.
Glazen*quote:Op dinsdag 19 september 2023 13:42 schreef Zipportal het volgende:
Straks in de gouden koets weer een middelvinger onder het raam steken.
Is het al een keer herhaald dan?quote:Op dinsdag 19 september 2023 13:43 schreef PS. het volgende:
Ja joh, laten we het nog een keer herhalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |