Wil je graag hier blijven?quote:Op maandag 18 september 2023 21:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
SC straks leeg omdat iedereen weer verslaafd is aan punten.
Is altijd zo,quote:Op maandag 18 september 2023 21:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
SC straks leeg omdat iedereen weer verslaafd is aan punten.
Wat heb je aangezien dan ?quote:Op maandag 18 september 2023 21:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik heb het even aangezien en wens iedereen veel plezier
Plezier met wat?quote:Op maandag 18 september 2023 21:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik heb het even aangezien en wens iedereen veel plezier
DTS.quote:
DTS.quote:
Ja.quote:Op maandag 18 september 2023 21:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je bedoelt voor het dicht zat of ?
Nee, vond het even leuk maar ga niet meer actief meedoen.quote:
Dan ga ik hier wel over je heenquote:Op maandag 18 september 2023 21:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Nee, vond het even leuk maar ga niet meer actief meedoen.
By all means.quote:Op maandag 18 september 2023 21:12 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Dan ga ik hier wel over je heen
Maar wel hier posten?quote:Op maandag 18 september 2023 21:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Jammer, je was wel gezellig altijd. \quote:Op maandag 18 september 2023 21:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Kom wel een keer gluren maar de SC voldoet prima aan mijn wensen.quote:Op maandag 18 september 2023 21:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maar wel hier posten?
Of alleen inactief meedoen
Weet ik en ben ik ook nog steeds. Maar niet meer in DTS.quote:Op maandag 18 september 2023 21:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jammer, je was wel gezellig altijd. \
Ahh, mooi.. meer punten voor de rest. als ik eenmaal achtet de puntentelling komquote:Op maandag 18 september 2023 21:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Dan posten we lekker hierquote:Op maandag 18 september 2023 21:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kom wel een keer gluren maar de SC voldoet prima aan mijn wensen.
[..]
Weet ik en ben ik ook nog steeds. Maar niet meer in DTS.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |