Mijn mening is dat die twee spelers die qua aankoopprijs bijna tweederde van PSV/Feyenoord zijn er geen reet van bakken. Er geen reet voor doen. Er geen reet van snappen.quote:Op maandag 18 september 2023 17:48 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Wat is je mening dan? Dat als Bergwijn en Brobbey niet konden voetballen zij domme criminelen waren?
Of heb ik iets gemist.
Mislintat heeft zich herinnerd dat Oliver Ruhnert Isco persoonlijk de deur uitschopte toen hij in Berlijn ineens veel meer tekengeld eiste toen puntje bij paaltje kwamquote:Op maandag 18 september 2023 21:37 schreef Wotte het volgende:
[..]
Disclaimer: ik kijk van offside terug maar hoor ik dat nou goed.
ISCO WOU NAAR AJAX?!?!
SVENOUTNUMETEEEN!1!1
Dat vind ik echt een fantastische voetballer.
Voorlopig is de grootste kneus de trainer, dacht dat we die met Johnny al gehad hadden maar het kan altijd erger.quote:Op dinsdag 19 september 2023 00:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Net alsof die kneuzen in een 532 systeem ineens wel kunnen voetballen.
Ik had 'm vandaag nog de deur uitgedaan eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 19 september 2023 08:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Voorlopig is de grootste kneus de trainer, dacht dat we die met Johnny al gehad hadden maar het kan altijd erger.
Hoe eerder hoe beterquote:Op dinsdag 19 september 2023 08:41 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik had 'm vandaag nog de deur uitgedaan eerlijk gezegd.
Kroes is Ajax' hoop. Schoon schip maken als hij er is.quote:Op dinsdag 19 september 2023 08:58 schreef Scrummie het volgende:
Ruzie in de scouting. Sar wilde toch Bosz. Mislintat ging toch voor Steijn. Onderzoek naar geld verdienen aan transfers.
Gewoon een dinsdag bij Ajax.
Ik ben wel positief hoor, het kan echt wel een slok beter en dat wordt het ook wel maar het is te laat om mee te doen om te prijzen en ik denk niet dat deze trainer geschikt is.quote:Op dinsdag 19 september 2023 08:58 schreef PicoMMP het volgende:
Ik moet nog even wennen aan de nieuwe gemoedstoestand van @:tarado
Onze oude wijze immer positieve fan![]()
Nu weet ik het ook niet meer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat eerst was onder Overmars ook al, ik weet niet hoe ver ze al met Steijn waren toen vd Sar eindelijk z'n bezwaar tegen Bosz liet varen en dat onderzoek geloof ik helemaal niets van.quote:Op dinsdag 19 september 2023 08:58 schreef Scrummie het volgende:
Ruzie in de scouting. Sar wilde toch Bosz. Mislintat ging toch voor Steijn. Onderzoek naar geld verdienen aan transfers.
nee nee dit is allemaal bedacht door de T en is allemaal niks van waarquote:Op dinsdag 19 september 2023 08:58 schreef Scrummie het volgende:
lag je al te slapen gisteravond?quote:Op dinsdag 19 september 2023 09:09 schreef KlapMongeaul het volgende:
Goh..
https://www.voetbalprimeu(...)deals-mislintat.html
Ik vind dat wel hele gevaarlijke uitspraken en dan "ik hoorde in de wandelgangen" dat is niveau Yvonne.quote:Op dinsdag 19 september 2023 09:09 schreef KlapMongeaul het volgende:
Goh..
https://www.voetbalprimeu(...)deals-mislintat.html
4 weken schorsing lijkt mij op zijn plaatsquote:Op dinsdag 19 september 2023 09:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind dat wel hele gevaarlijke uitspraken en dan "ik hoorde in de wandelgangen" dat is niveau Yvonne.
Je hebt onzin en onzin, ik weet dat is moeilijk voor je.quote:Op dinsdag 19 september 2023 09:13 schreef aTypisch het volgende:
[..]
4 weken schorsing lijkt mij op zijn plaats
onzin praten over ajax moet niet kunnen op de nationale tv
Als Sar echt Bosz wilde is het gelijk +10 bonuspunten voor hem.quote:Op dinsdag 19 september 2023 08:58 schreef Scrummie het volgende:
Willen is een groot woord, hij liet z'n bezwaren tegen hem vallen maar rijkelijk laat waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 19 september 2023 09:18 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Als Sar echt Bosz wilde is het gelijk +10 bonuspunten voor hem.
Denk dat Bosz zeer tevreden is met zijn keuze.quote:Op dinsdag 19 september 2023 09:18 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Als Sar echt Bosz wilde is het gelijk +10 bonuspunten voor hem.
Atypisch is dan ook een groot van van lifeofeyvonne.quote:Op dinsdag 19 september 2023 09:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je hebt onzin en onzin, ik weet dat is moeilijk voor je.
weet niet wat dat isquote:Op dinsdag 19 september 2023 09:23 schreef Malavita het volgende:
[..]
Atypisch is dan ook een groot van van lifeofeyvonne.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |