'Het is onze club' is altijd zo'n leuke rubriek.quote:Op maandag 18 september 2023 17:56 schreef Malavita het volgende:
[..]
die 2 zijn sowieso rijp voor een instelling, net als wie dit vrijwillig elke x kijkt.
Zo dan.quote:Op maandag 18 september 2023 17:56 schreef Malavita het volgende:
[..]
die 2 zijn sowieso rijp voor een instelling, net als wie dit vrijwillig elke x kijkt.
want op het veld is het niet al genoeg ellende om naar te kijken?quote:Op maandag 18 september 2023 18:23 schreef freaky40 het volgende:
Spot on Kale en Kokkie aflevering. Hopelijk spelen ze hem af op de burelen in de Arena....verplichte kost!
Nederlandse spelers opstellen hoe dan ook of ze goed genoeg zijn of niet.quote:Op maandag 18 september 2023 18:23 schreef freaky40 het volgende:
Spot on Kale en Kokkie aflevering. Hopelijk spelen ze hem af op de burelen in de Arena....verplichte kost!
Het begint van boven af. Onderop valt niets te verwijten op dit moment.quote:Op maandag 18 september 2023 18:26 schreef Malavita het volgende:
[..]
want op het veld is het niet al genoeg ellende om naar te kijken?
iets met hoge toppen diepe dalen.quote:Op maandag 18 september 2023 18:28 schreef TheVulture het volgende:
Ik vond de tijd dat we ons druk konden maken of we ipv 3-0 met 7-0 hadden moeten winnen leuker.
Maar goed, donderdag nieuwe ronde en nieuwe kansen.
berghuis had daar wel een mooie uitspraak over... iets met werken voor je ....geld.quote:Op maandag 18 september 2023 18:32 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het begint van boven af. Onderop valt niets te verwijten op dit moment.
Komt van de scoutingafdeling die zo'n puinhoop was dat niemand meer met elkaar sprak (maar wel allemaal met de T). Maar ze hebben zich daar nu verenigd in hun haat van Mislintat omdat die toen die de puinhopen daar zag ze snel is gaan negeren en met de man van Ellen Hoog het maar is gaan regelen.quote:Op maandag 18 september 2023 16:38 schreef Felagund het volgende:
[..]
Valentijn bedoelt dat hij zelf dit heeft bedacht?
Nu net gekeken. En ja in de eerste 20 sec is die idd aardig woest. Wat ik van de rest zei klopt ook nog steeds. Maar over vandaag moet ik je gelijk gevenquote:Op maandag 18 september 2023 17:45 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
KALE: TOT ZOVER EN NIET VERDER! KLAAR!
Als dat al woedend is.quote:Op maandag 18 september 2023 19:13 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nu net gekeken. En ja in de eerste 20 sec is die idd aardig woest. Wat ik van de rest zei klopt ook nog steeds. Maar over vandaag moet ik je gelijk geven
Bus opwachten na Ajax - Feyenoord, ook al spelen ze thuis. Die bus gaat kapot.quote:Op maandag 18 september 2023 16:23 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Kale zegt wel dat er nu niemand staat bij de arena die zegt: "tot hier en niet verder!" dan moet hij maar eens wachten wanneer Ajax nog een keer verliest.
cc: @:Mani89 @:tjacka
Ja dat snap ik ook niet. Ik volg Ajax toch best redelijk. En klaas kijkt nog een stuk meer dan ikquote:Op maandag 18 september 2023 19:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Maar dat je als zogenaamd Feyenoord supporter zo druk bent met Ajax is wel gênant. Je gaat toch ook niet die rommel van Van Hanegem lezen of kijken als Feyenoord weer eens 15 slechte jaren heeft.
Als je geen werk hebt blijft er tijd over zullen we maar zeggen.quote:Op maandag 18 september 2023 19:17 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook niet. Ik volg Ajax toch best redelijk. En klaas kijkt nog een stuk meer dan ikDie zat oefenwedstrijdjes te kijken ergens op een dinsdag middag op een werkdag
Die zou gisteren waarschijnlijk de beste man op het veld zijn inderdaad.quote:
Klaas heeft altijd gelijkquote:Op maandag 18 september 2023 19:13 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nu net gekeken. En ja in de eerste 20 sec is die idd aardig woest. Wat ik van de rest zei klopt ook nog steeds. Maar over vandaag moet ik je gelijk geven
Klinkt niet als een goede sfeer op het bedrijf.quote:Op maandag 18 september 2023 19:09 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Komt van de scoutingafdeling die zo'n puinhoop was dat niemand meer met elkaar sprak (maar wel allemaal met de T). Maar ze hebben zich daar nu verenigd in hun haat van Mislintat omdat die toen die de puinhopen daar zag ze snel is gaan negeren en met de man van Ellen Hoog het maar is gaan regelen.
Mwah, Vlap was ook niet onaardig.quote:Op maandag 18 september 2023 20:03 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Die zou gisteren waarschijnlijk de beste man op het veld zijn inderdaad.
Dat je tactisch overklast wordt en pas na pakweg 60 minuten er een antwoord op hebt is de schuld van alles en iedereen behalve de technische staf. Tuurlijk.quote:Op maandag 18 september 2023 18:32 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het begint van boven af. Onderop valt niets te verwijten op dit moment.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |