Correct.quote:Op maandag 18 september 2023 16:56 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Kofschip heeft te maken met verleden tijd, niet met stam+t
Het is een kunst dat spellen in de Nederlandse taal.quote:Op maandag 18 september 2023 16:57 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Correct.
volgens mij heb je ook inmiddels t ex-kofschip
heb er zelf een hekel aan. Engels veel makkelijker naar mijn mening. Voor tegenwoordige tijd verplaats ik het werkwoord altijd met loop/loopt en kijk ik wat het best klinkt. Je zou maar tegenwoordige tijd als internationale student moeten leren zeg.quote:Op maandag 18 september 2023 16:59 schreef Wotte het volgende:
[..]
Het is een kunst dat spellen in de Nederlandse taal.
Ik kijk daar eigenlijk nooit naar, maar die linker ziet eruit alsof elk moment alle bloedvaten in zijn hoofd kunnen knappen.quote:
Ach, die lui van de taalpolizei hier kan je zelf ook regelmatig op spelfouten betrappenquote:Op maandag 18 september 2023 16:59 schreef Wotte het volgende:
[..]
Het is een kunst dat spellen in de Nederlandse taal.
XTC-koffieshopquote:Op maandag 18 september 2023 16:57 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Correct.
volgens mij heb je ook inmiddels t ex-kofschip, alleen tellen de klinkers niet mee
Hij dacht we verliezen toch alles wat maakt het nog uit.quote:Op maandag 18 september 2023 16:03 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
En dat moet je je bedenken bij winnen van de toss? Dan ben je dus niet echt bezig met het feit dat je moet gaan voetballen.
@onlogischquote:Op maandag 18 september 2023 17:07 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Ach, die lui van de taalpolizei hier kan je zelf ook regelmatig op spelfouten betrappen
veel feyenoorders wel kennelijk. Owja en klaas (is aliboo van hetzelfde kaliber?)quote:Op maandag 18 september 2023 17:06 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik kijk daar eigenlijk nooit naar, maar die linker ziet eruit alsof elk moment alle bloedvaten in zijn hoofd kunnen knappen.
kale of kokkie draagt ook castore zie ikquote:
Hij is zo rood als een paprikaquote:Op maandag 18 september 2023 17:06 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik kijk daar eigenlijk nooit naar, maar die linker ziet eruit alsof elk moment alle bloedvaten in zijn hoofd kunnen knappen.
Heb je dit keer wel gekeken? Of roep je weer dat ze woest zijn en het dan uiteindelijk helemaal niet zo blijkt te zijn?quote:Op maandag 18 september 2023 17:34 schreef klaasweetalles het volgende:
woest woest woestgenieten dit
Ik moet zeggen die ene gast was wel emotioneel. Ik weet nou niet of het Kale of Kokkie is.quote:Op maandag 18 september 2023 17:35 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Heb je dit keer wel gekeken? Of roep je weer dat ze woest zijn en het dan uiteindelijk helemaal niet zo blijkt te zijn?
Kan me dit keer ook wel voorstellen dat het echt zo isquote:Op maandag 18 september 2023 17:38 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik moet zeggen die ene gast was wel emotioneel. Ik weet nou niet of het Kale of Kokkie is.
Schattig dat ze Lambiek nog het voordeel van de twijfel geven .quote:
KALE: TOT ZOVER EN NIET VERDER! KLAAR!quote:Op maandag 18 september 2023 17:35 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Heb je dit keer wel gekeken? Of roep je weer dat ze woest zijn en het dan uiteindelijk helemaal niet zo blijkt te zijn?
Ik kijk dit soort troep niet, wie is lambiek?quote:Op maandag 18 september 2023 17:41 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Schattig dat ze Lambiek nog het voordeel van de twijfel geven .
Wat is je mening dan? Dat als Bergwijn en Brobbey niet konden voetballen zij domme criminelen waren?quote:Op maandag 18 september 2023 16:56 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Ja stel je voor dat je een mening hebt. Zullen we Fok! maar op zwart zetten? Want als we het allemaal met elkaar eens zijn dan kunnen we wel stoppen.
Jan van Halstquote:Op maandag 18 september 2023 17:47 schreef Malavita het volgende:
[..]
Ik kijk dit soort troep niet, wie is lambiek?
Nou goedzo. Van de 5x dat je filmpjes van hun met de text woest hebt geplaatst is het voor het eerst waar.quote:Op maandag 18 september 2023 17:45 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
KALE: TOT ZOVER EN NIET VERDER! KLAAR!
die 2 zijn sowieso rijp voor een instelling, net als wie dit vrijwillig elke x kijkt.quote:Op maandag 18 september 2023 17:52 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Die Kokkie zou ook zo Lambik kunnen spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |