Jij noemt iemand te dom voor normaal werk in de maatschappij en maakt vervolgens zelf een domme Nederlandse taalfout.quote:Op maandag 18 september 2023 15:37 schreef KlapMongeaul het volgende:
Oh oh, een spelfout. Poehpoeh… Succes met een aanvoerder die niet eens weet welke helft hij moet kiezen na het winnen van een toss![]()
32 miljoen neertellen voor iemand die dat niet kan![]()
En dat moet je je bedenken bij winnen van de toss? Dan ben je dus niet echt bezig met het feit dat je moet gaan voetballen.quote:Op maandag 18 september 2023 15:41 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Neem aan dat hij dat vroeg vanwege de zon? Niet zo heel vreemd om je keeper dan daarover te raadplegen, wat zijn wens is?
Net als je vader jaquote:Op maandag 18 september 2023 15:18 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Daar kan hij niets aan doen, het is een mongooltje
Ik ben niet voor 32 miljoen gehaald om niet eens te kunnen beslissen welke helft ik wil beginnenquote:Op maandag 18 september 2023 16:02 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Jij noemt iemand te dom voor normaal werk in de maatschappij en maakt vervolgens zelf een domme Nederlandse taalfout.
Is op zich niet erg, maar dan die kinderachtige reactie. Ben je 9 jaar oud?
quote:Op maandag 18 september 2023 15:45 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dat wel maar dat kan nog zijn onwennigheid zijn in de functie van aanvoerder, om het daar over te hebben.
En dat is jammer, want dan had je nu een leuker beroep en meer geld.quote:Op maandag 18 september 2023 16:05 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Ik ben niet voor 32 miljoen gehaald om niet eens te kunnen beslissen welke helft ik wil beginnen
Wie zegt dat ik nu geen leuk beroep heb? En geld? Ik heb er genoeg met veel geld gezien met veel meer zorgen dan ik. Dus nee, geld maakt niet gelukkig.quote:Op maandag 18 september 2023 16:07 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
En dat is jammer, want dan had je nu een leuker beroep en meer geld.
Trollen is prima hoor. Maar kan het de volgende keer ff allemaal in 1 post ipv 4 post achter elkaar?quote:Op maandag 18 september 2023 16:06 schreef KlapMongeaul het volgende:
110 Miljoen, meer dan Feyenoord en PSV samen, en dan wéér een tussenjaar hebben
Nee, dit levert meer centjes op voor Danny. En trollen? Het zijn toch echt feiten. De selectie van Ajax is duurder dan die van PSV en Feyenoord bij elkaar, en Ajax heeft bijna 110 miljoen uitgegeven.quote:Op maandag 18 september 2023 16:15 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Trollen is prima hoor. Maar kan het de volgende keer ff allemaal in 1 post ipv 4 post achter elkaar?
Danny krijgt per bericht betaald?quote:Op maandag 18 september 2023 16:17 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Nee, dit levert meer centjes op voor Danny.
Per click hè, dus iedere keer dat het topic sneller vol is moeten mensen weer een nieuwe aanklikkenquote:Op maandag 18 september 2023 16:20 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Danny krijgt per bericht betaald?
Kale zegt wel dat er nu niemand staat bij de arena die zegt: "tot hier en niet verder!" dan moet hij maar eens wachten wanneer Ajax nog een keer verliest.quote:
Bergwijn weet dondersgoed dat het niks gaat worden met Steijn en zijn hersenkronkels. Voor mij hadden ze niet eens af hoeven te reizen die verliespartij was al zo goed als zeker.quote:Op maandag 18 september 2023 15:10 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Jij vindt het prima dat de aanvoerder zich neerlegt bij een nederlaag als er nog 75 minuten te spelen zijn? Bijzonder.
Vreemd dat het iedere keer aan de trainers ligt, terwijl Bergwijn het iedere wedstrijd laat afweten.quote:Op maandag 18 september 2023 16:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Bergwijn weet dondersgoed dat het niks gaat worden met Steijn en zijn hersenkronkels. Voor mij hadden ze niet eens af hoeven te reizen die verliespartij was al zo goed als zeker.
Valentijn bedoelt dat hij zelf dit heeft bedacht?quote:Op maandag 18 september 2023 16:31 schreef Themeparktommy het volgende:
"Het vreemdelingenlegioen samengesteld door Sven Mislintat, op De Toekomst al omgedoopt tot ’Sven Misluktat’...."
Valentijn...
waarschijnlijk jaquote:Op maandag 18 september 2023 16:38 schreef Felagund het volgende:
[..]
Valentijn bedoelt dat hij zelf dit heeft bedacht?
Niemand zegt dat jij nu geen leuk beroep hebt. Je verzint dingen.quote:Op maandag 18 september 2023 16:10 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik nu geen leuk beroep heb? En geld? Ik heb er genoeg met veel geld gezien met veel meer zorgen dan ik. Dus nee, geld maakt niet gelukkig.
Klopt maar dan heb je nog het kofschip of het fokschaap, langer maken of loopt invullen dan ben ik de draad kwijt.quote:
Ja stel je voor dat je een mening hebt. Zullen we Fok! maar op zwart zetten? Want als we het allemaal met elkaar eens zijn dan kunnen we wel stoppen.quote:Op maandag 18 september 2023 16:40 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Niemand zegt dat jij nu geen leuk beroep hebt. Je verzint dingen.
Denk wel dat als jij de linksbuiten van Ajax kan zijn zodat je er zondag eentje ‘per ongeluk’ in eigen doel kan schieten in een volle Arena een leuker beroep vindt dan wat je nu doet.
Die indruk krijg ik wel van je namelijk.
Kofschip heeft te maken met verleden tijd, niet met stam+tquote:Op maandag 18 september 2023 16:52 schreef Wotte het volgende:
[..]
Klopt maar dan heb je nog het kofschip of het fokschaap, langer maken of loopt invullen dan ben ik de draad kwijt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |