Vind het helemaal laakbaar dat je vervolgens twee jonge onervaren jongens als controleurs opstelt die volgens mij in een vijfmans middenveld spelen. Die net bij de club zijn, moeten wennen aan het systeem, een nieuwe club een nieuw land.quote:Op maandag 18 september 2023 14:37 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Precies. En daarom snap ik de "STEIJN KAN ER TOCH OOK NIKS AAN DOEN!!!"-roepers ook niet. Het is tactisch echt een drama.
En dan nog eens criminelen die iedere keer worden opgepakt vanwege hun domheidquote:Op maandag 18 september 2023 14:44 schreef RamboDirk het volgende:
Die interviews van Brobbey & Bergwijnhet is dat ze tegen een balletje kunnen trappen anders waren die twee criminelen geweest. Wat een domheid.
Stukje uithalers.quote:Op maandag 18 september 2023 14:45 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
En dan nog eens criminelen die iedere keer worden opgepakt vanwege hun domheid
Vond Bergwijn wel prima eerlijk gezegd. Geen poespas.quote:Op maandag 18 september 2023 14:44 schreef RamboDirk het volgende:
Die interviews van Brobbey & Bergwijnhet is dat ze tegen een balletje kunnen trappen anders waren die twee criminelen geweest. Wat een domheid.
Ja? De aanvoerder die aangeeft dat het na de 2-0 en nog 75 te spelen wel klaar was? Ok.quote:Op maandag 18 september 2023 15:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Vond Bergwijn wel prima eerlijk gezegd. Geen poespas.
Niet gelogen toch?quote:Op maandag 18 september 2023 15:03 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ja? De aanvoerder die aangeeft dat het na de 2-0 en nog 75 te spelen wel klaar was? Ok.
Jij vindt het prima dat de aanvoerder zich neerlegt bij een nederlaag als er nog 75 minuten te spelen zijn? Bijzonder.quote:
quote:Op maandag 18 september 2023 14:45 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
En dan nog eens criminelen die iedere keer worden opgepakt vanwege hun domheid
quote:Op maandag 18 september 2023 15:11 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Getuigd niet echt van vertrouwen.
@GGMM snapt hier ook niets van.quote:Op maandag 18 september 2023 15:11 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Getuigd niet echt van vertrouwen.
Hoe danquote:Op maandag 18 september 2023 15:23 schreef Wotte het volgende:
[..]
Poah ik heb daar ook altijd moeite mee
Neem aan dat hij dat vroeg vanwege de zon? Niet zo heel vreemd om je keeper dan daarover te raadplegen, wat zijn wens is?quote:Op maandag 18 september 2023 15:37 schreef KlapMongeaul het volgende:
Oh oh, een spelfout. Poehpoeh… Succes met een aanvoerder die niet eens weet welke helft hij moet kiezen na het winnen van een toss![]()
32 miljoen neertellen voor iemand die dat niet kan![]()
Het is gewoon altijd stam+tquote:Op maandag 18 september 2023 15:33 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik doe het op gevoel daar ligt denk ik het probleem.
Al doe je dat in de warming up en niet tijdens de toss.quote:Op maandag 18 september 2023 15:41 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Neem aan dat hij dat vroeg vanwege de zon? Niet zo heel vreemd om je keeper dan daarover te raadplegen, wat zijn wens is?
Dat wel maar dat kan nog zijn onwennigheid zijn in de functie van aanvoerder, om het daar over te hebben.quote:Op maandag 18 september 2023 15:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Al doe je dat in de warming up en niet tijdens de toss.
Misschien had hij niet verwacht dat hij de toss zou winnenquote:Op maandag 18 september 2023 15:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Al doe je dat in de warming up en niet tijdens de toss.
Onwennigheid is wel het woord van het weekend.quote:Op maandag 18 september 2023 15:45 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dat wel maar dat kan nog zijn onwennigheid zijn in de functie van aanvoerder, om het daar over te hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |