Ik twijfel momenteel over de keeper maar okquote:Op dinsdag 19 september 2023 15:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Berghuis rechtsbuiten, akpom op 10, Brobbey spits en Bergwijn linksbuiten. Pleur die Gaaei er maar in voor Rensch en Branco hoef ik nooit meer te zien spelen in een Ajax shirt en je bent er. Rest mag je gewoon laten staan.
Ja de keeper zal ook om het even zijn. Dat middenveld is wel treurigquote:Op dinsdag 19 september 2023 15:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik twijfel momenteel over de keeper maar ok
Gorter
Gaaei-Sutalo-Hato-Sosa
Mannsverk- Tahirovic
Taylor
Berghuis-Brobbey-Bergwijn
Ik denk niet dat Ajax momenteel met 4 aanvallers moet spelen.quote:Op dinsdag 19 september 2023 15:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja de keeper zal ook om het even zijn. Dat middenveld is wel treurig
Hopelijk hebben Mannsverk en Tahirovic geleerd van afgelopen weekend, want die begonnen echt extreem slecht aan de wedstrijd.quote:Op dinsdag 19 september 2023 15:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik twijfel momenteel over de keeper maar ok
Gorter
Gaaei-Sutalo-Hato-Sosa
Mannsverk- Tahirovic
Taylor
Berghuis-Brobbey-Bergwijn
Afgelopen wedstrijd denk ik alleen Hato, Sosa en Brobbey een voldoende?quote:Op dinsdag 19 september 2023 16:05 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Hopelijk hebben Mannsverk en Tahirovic geleerd van afgelopen weekend, want die begonnen echt extreem slecht aan de wedstrijd.
Gorter is wel echt pure armoe. Je houdt je hart vast als er een afstandsschot wordt afgevuurd op hem.
Zoiets ja. Sosa vond ik een lichtpuntje, deed mij wel enigszins aan Tagliafico denken. Sutalo vooral extreem ongelukkig, hopelijk herpakt hij zich donderdag. Rensch inderdaad NOOIT meer opstellen, die speelt over een paar jaar maximaal bij Heracles. Ben geen fan van Taylor, maar momenteel is hij (erg genoeg) de enige middenvelder met ervaring bij Ajax.quote:Op dinsdag 19 september 2023 16:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Afgelopen wedstrijd denk ik alleen Hato, Sosa en Brobbey een voldoende?
Ik ben ook geen fan van Taylor maar ik denk dat hij als voorste middenvelder wel op z'n best is en als je 2 backs hebt die graag opkomen lijkt het me beter om geen aanvallers op je middenveld neer te zetten.quote:Op dinsdag 19 september 2023 16:14 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Zoiets ja. Sosa vond ik een lichtpuntje, deed mij wel enigszins aan Tagliafico denken. Sutalo vooral extreem ongelukkig, hopelijk herpakt hij zich donderdag. Rensch inderdaad NOOIT meer opstellen, die speelt over een paar jaar maximaal bij Heracles. Ben geen fan van Taylor, maar momenteel is hij (erg genoeg) de enige middenvelder met ervaring bij Ajax.
En daarom denk ik dat 5-3-2 momenteel een betere opstelling is voor dit Ajax, dan heb je een extra verdediger achterin voor de opkomende backs. Avila zijn favoriete positie is toch ook centraal achterin?quote:Op dinsdag 19 september 2023 16:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik ben ook geen fan van Taylor maar ik denk dat hij als voorste middenvelder wel op z'n best is en als je 2 backs hebt die graag opkomen lijkt het me beter om geen aanvallers op je middenveld neer te zetten.
Hohoho, Bergosso speelde op 10 ook RKC aan flarden. Ooit. Maar goed, Steijn zet hem daar om "voetbal in de ploeg te brengen". Euh, ja, ok. Hij bedoelt: ik zet Berghuis daar neer en hoopt dat ie wat goeds met de bal doet.quote:Op dinsdag 19 september 2023 15:08 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dat Berghuis op 10 project flopt (los van 1 goed potje tegen Sporting ofzo) ook al 2 jaar volledig.
Ja maar die heeft het balgevoel van een 5e klasser, dus misschien moeten we die ook maar gewoon niet opstellen.quote:Op dinsdag 19 september 2023 16:24 schreef Simmertje het volgende:
[..]
En daarom denk ik dat 5-3-2 momenteel een betere opstelling is voor dit Ajax, dan heb je een extra verdediger achterin voor de opkomende backs. Avila zijn favoriete positie is toch ook centraal achterin?
Ja Steijn weg, en dan gaat het ineens marcheren...joe...quote:Op dinsdag 19 september 2023 14:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ach Steijn moet echt zsm weg. Akpom rechtsbuiten, Rensch Rechtsback, Berghuis op 10
Hangt er vanaf wie hem vervangt maar vind je hem goed dan?quote:Op dinsdag 19 september 2023 16:32 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja Steijn weg, en dan gaat het ineens marcheren...joe...
Was het echt zo erg ja? Heb het zelf niet gezien want was op vakantie, heb de samenvatting ook niet willen terugkijken.quote:Op dinsdag 19 september 2023 16:31 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ja maar die heeft het balgevoel van een 5e klasser, dus misschien moeten we die ook maar gewoon niet opstellen.
Waarschijnlijk beter dan nu.quote:Op dinsdag 19 september 2023 16:32 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja Steijn weg, en dan gaat het ineens marcheren...joe...
Gewoon met 9 man starten want het gros van de aankopen zal het ook bij Heerenveen het heel moeilijk krijgen om aan spelen toe te komen.quote:Op dinsdag 19 september 2023 16:31 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ja maar die heeft het balgevoel van een 5e klasser, dus misschien moeten we die ook maar gewoon niet opstellen.
Eens, iedereen wist dat Steijn niet geschikt zou zijn voor deze positie. Had dan gewoon lekker Heitinga laten zitten.quote:Op dinsdag 19 september 2023 16:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als Mislintat Steijn gaat ontslaan dan mag hij zelf ook wel weg hoor. Sterk staaltje incompetentie.
En het overleven van de Sturmbahnfuhrer is begonnen .quote:Op dinsdag 19 september 2023 16:43 schreef Simmertje het volgende:
Sven Mislintat zoekt steun binnen de directie om Maurice Steijn na zes officiële duels al te ontslaan, zo weet Voetbal International dinsdagmiddag te melden. De directeur voetbalzaken is echter zelf ook allesbehalve zeker van zijn baan weet het medium. Zelf zou hij ook bijzonder weinig krediet hebben binnen de club.
https://www.voetbalzone.n(...)lf-ook-vrezen/424375
Beste nieuws van de dagquote:Op dinsdag 19 september 2023 16:43 schreef Simmertje het volgende:
Sven Mislintat zoekt steun binnen de directie om Maurice Steijn na zes officiële duels al te ontslaan, zo weet Voetbal International dinsdagmiddag te melden. De directeur voetbalzaken is echter zelf ook allesbehalve zeker van zijn baan weet het medium. Zelf zou hij ook bijzonder weinig krediet hebben binnen de club.
Dat zit er dan ook dik in.quote:Op dinsdag 19 september 2023 16:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als Mislintat Steijn gaat ontslaan dan mag hij zelf ook wel weg hoor. Sterk staaltje incompetentie.
Inderdaad gewoon een doorsnee dinsdag bij Ajaxquote:Op dinsdag 19 september 2023 16:43 schreef Simmertje het volgende:
Dat kan Van Gaal toch niet, trainer wel.quote:Op dinsdag 19 september 2023 16:51 schreef Simmertje het volgende:
van Gaal tijdelijk technisch directeur? Maar welke trainer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |