Het blijft afwachten maar denk dat er een aardige basis is neergezet qua verdediging en middenveld, aanvallend is dat wat onzekerder, daar zal je misschien volgend seizoen of deze winterstop weer stappen in moeten zetten.quote:Op dinsdag 19 september 2023 13:48 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Het is gewoon behelpen nu. De feiten zijn wel dat Mislintat 50 miljoen winst heeft gepakt op transfers, vraag is alleen een beetje wat je daaraan hebt als blijkt dat weer alles moet worden doorgeselecteerd volgende zomer en er weer slechts Europa League voetbal wordt binnengehaald.
Maar het heeft er in ieder geval de schijn van dat Ajax nog wel even op zijn goede naam kan teren, hoe lang dat is weet je niet.
goed voorbeeld doet volgenquote:Op dinsdag 19 september 2023 13:20 schreef Simmertje het volgende:
Trainer van Marseille ontslagen zo te lezen. Lekker potje donderdag.
Ik vind je erg optimistisch, ik vind de selectie van Ajax momenteel niet eens van het niveau AZ. Misschien nog net niveau Twente.quote:Op dinsdag 19 september 2023 13:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het blijft afwachten maar denk dat er een aardige basis is neergezet qua verdediging en middenveld, aanvallend is dat wat onzekerder, daar zal je misschien volgend seizoen of deze winterstop weer stappen in moeten zetten.
Het kampioenschap moet uit je hoofd zetten maar als ze het op de rit krijgen kom je toch weer in de top 3 uit, AZ en Twente houden het meestal niet vol ondanks hun aardige start.
Dan zit je in de vCL, dat moet voor Ajax wel te doen zijn gezien de ranking.
Nee, waarom?quote:Op dinsdag 19 september 2023 13:58 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
goed voorbeeld doet volgen
Dat soort clubs komen in de regel nooit boven de 70 punten dus op basis daarvan denk ik dat Ajax dat wel kan redden maar dan moet het wel snel verbeteren qua puntverlies.quote:Op dinsdag 19 september 2023 13:59 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik vind je erg optimistisch, ik vind de selectie van Ajax momenteel niet eens van het niveau AZ. Misschien nog net niveau Twente.
Op basis waarvan vind jij ze beter dan AZ?
Gaat niet om Steijn. Gaat om de TD en de leiding.quote:Op dinsdag 19 september 2023 13:58 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
goed voorbeeld doet volgen
Die speelt al 3 jaar in het eerste. Was net zo onwennig of erger dan alle verse aankopen. En oh zo slap in de duels.quote:Op dinsdag 19 september 2023 14:21 schreef freaky40 het volgende:
En afscheid nemen van Rensch althans voorlopig. Die mist alle punten die ik zojuist opnoemde.
Denk dat het ook een domino effect is wat er dan in sluipt in die wedstrijd. Er hoeft maar 1 speler een kardinale fout te maken dan steekt degene de rest van de ploeg aan en gaat het als een lopend vuurtje door het hele elftal heen, zoals afgelopen zondag.quote:Op dinsdag 19 september 2023 14:28 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Die speelt al 3 jaar in het eerste. Was net zo onwennig of erger dan alle verse aankopen. En oh zo slap in de duels.
Welke bagger?quote:Op dinsdag 19 september 2023 14:20 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Gaat niet om Steijn. Gaat om de TD en de leiding.
De trainer kan er geen flikker aan doen dat hij bagger in zijn mik geschoven krijgt.
BRANIEquote:Op dinsdag 19 september 2023 14:20 schreef freaky40 het volgende:
Steijn valt niets te verwijten, de spelers kun je alleen verwijten dat de mentaliteit anders en weer des Ajax moet worden met Branie, snelheid en lef. Die gelatenheid van afgelopen zondag kon echt niet.
Onzin, hebben we de mouwen opstropen al gehad?quote:
Jij snapt het beter, ga jij dan het veld in pipo!quote:Op dinsdag 19 september 2023 14:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Onzin, hebben we de mouwen opstropen al gehad?
Ik begrijp wel dat het niet makkelijk is met een nieuwe selectie maar hou het dan een beetje simpel en al 3 wedstrijden geen kans creeren, is dat ook mentaliteit?
OK mammalouquote:Op dinsdag 19 september 2023 14:42 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Jij snapt het beter, ga jij dan het veld in pipo!
Dat Berghuis op 10 project flopt (los van 1 goed potje tegen Sporting ofzo) ook al 2 jaar volledig.quote:Op dinsdag 19 september 2023 14:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ach Steijn moet echt zsm weg. Akpom rechtsbuiten, Rensch Rechtsback, Berghuis op 10
Het is een intelligente speler maar geen middenvelder, kan gewoon prima als hangende rechtsbuiten, dat hij van daaruit weleens in die 10 positie komt is beter.quote:Op dinsdag 19 september 2023 15:08 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dat Berghuis op 10 project flopt (los van 1 goed potje tegen Sporting ofzo) ook al 2 jaar volledig.
Wat zou jouw opstelling zijn?quote:Op dinsdag 19 september 2023 14:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ach Steijn moet echt zsm weg. Akpom rechtsbuiten, Rensch Rechtsback, Berghuis op 10
Berghuis rechtsbuiten, akpom op 10, Brobbey spits en Bergwijn linksbuiten. Pleur die Gaaei er maar in voor Rensch en Branco hoef ik nooit meer te zien spelen in een Ajax shirt en je bent er. Rest mag je gewoon laten staan.quote:
Van Dijk ook geflopt matige speler.quote:Op dinsdag 19 september 2023 15:37 schreef RamboDirk het volgende:
Berghuis is een mislukte premier league speler die er leuk uitkwam bij een gemankeerd Feijenoord. Mislukt als international en miste recent nog een penalty tegen Argentinie op het wk. Geen hoogvlieger, leuk dravertje met goede babbel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |