Het parcoursquote:De Europese Kampioenschappen wielrennen worden sinds 1995 georganiseerd. Het evenement bestaat uit wegwedstrijden, tijdritten en Mixed Team Relay; een unieke variatie op de ploegentijdrit waarbij landenteams met mannen en vrouwen samen strijden om de Europese titel. De winnaar ontvangt voor een jaar het wit-blauwe tricot met gouden sterren. In de eerste jaren was het een evenement met een wegrit voor beloften onder 23 jaar. In 1997 werden tijdritten toegevoegd, in 2005 de kampioenschappen voor junioren en een jaar later voor eliterenners
Kunnen ze net zo goed nog even een MTB rondje uitzetten over die VAM berg ook!quote:Op maandag 18 september 2023 11:55 schreef Koffieplanter het volgende:
Na de juniorenrace zullen ze kasseien uit de grond zijn gereden: Albert Withen Philipsen komt naar Drenthe.
Dit is een ultieme koers voor Ganna, nu Evenepoel niet meedoet.quote:Op maandag 18 september 2023 13:27 schreef Marcoss het volgende:
De tijdrit heeft wel een heel sterk deelnemersveld. denk dat Wout een minder veld had verwacht toen hij besloot het EK te gaan rijden
Dat kan heel hard gaan, als het draaitquote:
Ganna voor de tijdritquote:Op maandag 18 september 2023 13:45 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Dit is een ultieme koers voor Ganna, nu Evenepoel niet meedoet.
Die zal dus wel weer vliegen.quote:Op dinsdag 19 september 2023 18:54 schreef Momo het volgende:
Van Aert over buikgroep: "Zit toch met wat vraagtekens"
Vorige week ziek, maar nu klaar voor de EK-tijdrit. Wout van Aert: "Gelukkig ben ik weer gezond. Ik wou heel graag de Super 8 Classic rijden zaterdag, het was een streep door de rekening dat ik voor herstel moest kiezen."
"Door die buikgriep heb ik een paar dagen niet kunnen doen wat ik wou. Het is nu eenmaal zo, ik moet er het beste van maken. Ik zit dus wel een beetje met vraagtekens. De laatste dagen had ik een goed gevoel op training, maar je weet niet hoeveel je kwijt bent na een buikgriep."
https://nos.nl/artikel/24(...)ielrennen-bij-de-nosquote:Bij de mannen is het vooral uitkijken naar Filippo Ganna, Wout van Aert, Stefan Küng en titelverdediger Stefan Bissegger.
En Tarling niet vermelden, die me inderdaad de topfavoriet lijkt.quote:Op woensdag 20 september 2023 09:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
Stagiair van NOS denkt dat Ganna meedoet
[..]
https://nos.nl/artikel/24(...)ielrennen-bij-de-nos
'Tarling verrast met Europese titel'quote:Op woensdag 20 september 2023 10:09 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
En Tarling niet vermelden, die me inderdaad de topfavoriet lijkt.
Ondertussen..quote:Op woensdag 20 september 2023 09:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
Stagiair van NOS denkt dat Ganna meedoet
[..]
https://nos.nl/artikel/24(...)ielrennen-bij-de-nos
quote:Van Aert, Zwitsers of toch Tarling?
Bij de mannen is het vooral uitkijken naar Wout van Aert, Stefan Küng en titelverdediger Stefan Bissegger. Of blaast de pas 19-jarige tijdritrevelatie Joshua Tarling iedereen van de Drentse wegen?
fictieve p3.quote:Op woensdag 20 september 2023 13:46 schreef Koffieplanter het volgende:
Goed, Segaert en vrienden moeten nog komen, maar op dit moment zou Albert ook gewoon in de hot seat zitten bij de beloften.
Vanwege de sokken?quote:Op woensdag 20 september 2023 15:16 schreef Koffieplanter het volgende:
Ruben is een keihard pleidooi aan het houden voor een diskwalificatie van Reusser.
Henderson wel 4 seconden ingelopen!quote:Op woensdag 20 september 2023 15:22 schreef Dale__Cooper het volgende:
ChristinaGodin.
Wel opmerkelijk aan het schroeien de laatste tijd.
Ja.quote:
Ook geen rugnummer. Raar gedoe.quote:Op woensdag 20 september 2023 15:24 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ja.
Ze zijn nu aan het hypothekeren dat Reusser al uit de wedstrijd is gehaald vanwege de sokken. Ze willen nu weten of ze een volgwagen bij zich heeft. Dat ze gewoon in beeld wordt gebracht en officiële tijden krijgt is ze even ontschoten.
hier bij schweinberger hangt het rugnummer ook al bijna buitenquote:Op woensdag 20 september 2023 15:25 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ook geen rugnummer. Raar gedoe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |