abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 18 september 2023 @ 17:21:56 #26
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_210674907
Hij is weer terecht! Inderdaad weggelopen omdat hij niet naar zijn vader wil. Hij is opgehaald door jeugdzorg.... Hopelijk dumpen ze hem niet bij zijn vader.

Zoon Emile Ratelband is weer terecht. ’Het weglopen van Emilio was een wanhoopsdaad’
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_210674918
quote:
84s.gif Op maandag 18 september 2023 17:21 schreef Starhopper het volgende:
Hij is weer terecht! Inderdaad weggelopen omdat hij niet naar zijn vader wil. Hij is opgehaald door jeugdzorg.... Hopelijk dumpen ze hem niet bij zijn vader.

Zoon Emile Ratelband is weer terecht. ’Het weglopen van Emilio was een wanhoopsdaad’
Jeugdzorg er dus bij betrokken?
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  maandag 18 september 2023 @ 17:25:01 #28
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_210674934
quote:
1s.gif Op maandag 18 september 2023 17:23 schreef capricia het volgende:

[..]
Jeugdzorg er dus bij betrokken?
Ja. Op de dag van verdwijning zou hij opgehaald worden door jeugdzorg. Hij is nu naar een jeugdhulpcentrum gebracht.
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_210676496
quote:

Voor de goede orde hij wordt bij zijn moeder uit huis geplaatst.
De mishandeling heeft daar plaatsgevonden volgens zijn vader.

Emile woont in Thailand, maar was vorige maand even hier en zal toen aangifte hebben gedaan oa vanwege de krassen in de nek van zijn zoon. IMO
pi_210689825
Wat zijn die Moon en Ratelband allebei vreselijke mensen zeg. En maar modder gooien en plein public. Het enige slachtoffer hier is die arme jongen zelf. Dan ben je 15 jaar en wordt je door allebei je ouders zo uitgespeeld.
Gadverdamme. Ik hoop dat deze jongen goede begeleiding krijgt.
pi_210690130
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2023 22:46 schreef CocoinColorado het volgende:
Wat zijn die Moon en Ratelband allebei vreselijke mensen zeg. En maar modder gooien en plein public. Het enige slachtoffer hier is die arme jongen zelf. Dan ben je 15 jaar en wordt je door allebei je ouders zo uitgespeeld.
Gadverdamme. Ik hoop dat deze jongen goede begeleiding krijgt.
Vreselijke figuren ja
  dinsdag 19 september 2023 @ 23:03:42 #32
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_210690149
quote:
1s.gif Op maandag 18 september 2023 20:04 schreef Za het volgende:

[..]
Voor de goede orde hij wordt bij zijn moeder uit huis geplaatst.
De mishandeling heeft daar plaatsgevonden volgens zijn vader.

Emile woont in Thailand, maar was vorige maand even hier en zal toen aangifte hebben gedaan oa vanwege de krassen in de nek van zijn zoon. IMO
Ja? Weet je zeker dat hij ze niet veroorzaakt kan hebben?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_210691247
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2023 23:03 schreef Leandra het volgende:

Ja? Weet je zeker dat hij ze niet veroorzaakt kan hebben?
Ik ken hem persoonlijk en hij is idolaat van zijn kinderen.
pi_210691256
Heeft Emile weer zijn vrouw in elkaar geslagen?
pi_210692165
quote:
1s.gif Op woensdag 20 september 2023 01:34 schreef Za het volgende:

[..]
Een narcist is alleen idolaat van zichzelf en dat heeft hij wel weer bewezen door niet in het belang van zijn zoon mee te willen gaan, alleen voor de Story bühne.
Idolaat van je kinderen ben je ook niet om je zoon bij zijn familie en vrienden weg te rukken om ergens in Thailand te gaan wonen en daar ook nog op een bejaarde leeftijd een baby te adopteren. Kansloze mongool!
pi_210697474
quote:
4s.gif Op woensdag 20 september 2023 09:18 schreef Bep-Vetklep het volgende:

Een narcist is alleen idolaat van zichzelf en dat heeft hij wel weer bewezen door niet in het belang van zijn zoon mee te willen gaan, alleen voor de Story bühne.
Idolaat van je kinderen ben je ook niet om je zoon bij zijn familie en vrienden weg te rukken om ergens in Thailand te gaan wonen en daar ook nog op een bejaarde leeftijd een baby te adopteren. Kansloze mongool!
Er spreekt veel woede uit je post, waarom zou je toelaten dat iemand die je niet kent zoveel bij je oproept.
Laat het los.

De jongen is terecht, nu kan jeugdzorg hem bij zijn moeder uit huis plaatsen.
pi_210697487
quote:
1s.gif Op woensdag 20 september 2023 01:34 schreef Za het volgende:

[..]
Ja, leuk.
Dat is geen enkele garantie dat hij het niet zelf veroorzaakt kan hebben.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_210697495
quote:

Ik snap dat jochie wel.
Zijn vader is een narcist, moeilijk om mee samen te leven.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_210697511
quote:
1s.gif Op woensdag 20 september 2023 18:39 schreef Za het volgende:

[..]
Er spreekt veel woede uit je post, waarom zou je toelaten dat iemand die je niet kent zoveel bij je oproept.
Laat het los.

Jij. :')
  woensdag 20 september 2023 @ 18:46:07 #40
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_210697534
quote:
1s.gif Op woensdag 20 september 2023 18:39 schreef Za het volgende:

[..]
Laat het los.

Dat is ook gebeurd.

,,Hij heeft zich gemeld op het politiebureau in Hilversum en is daarna naar zijn moeder gegaan. Daarna is hij weggebracht naar een jeugdhulpcentrum in Hilversum."
pi_210697610
quote:
84s.gif Op woensdag 20 september 2023 18:46 schreef Starhopper het volgende:

Dat is ook gebeurd.

,,Hij heeft zich gemeld op het politiebureau in Hilversum en is daarna naar zijn moeder gegaan. Daarna is hij weggebracht naar een jeugdhulpcentrum in Hilversum."
Mooi. Emile zal blij zijn.
pi_210697643
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2023 18:40 schreef Leandra het volgende:

Ja, leuk.
Dat is geen enkele garantie dat hij het niet zelf veroorzaakt kan hebben.
Ik ken hem als een bijzonder zachtmoedig man, die zelfs zijn stem niet zal verheffen tegen zijn kinderen.

Nee hij heeft zijn zoon niet de nek opengekrabd, ik garandeer het je.

De jongen is bij zijn moeder in Nederland uit huis geplaatst, dat doen ze niet zomaar.
Emile zit in Thailand.
pi_210697667
quote:
1s.gif Op woensdag 20 september 2023 18:58 schreef Za het volgende:

[..]
Ik ken hem als een bijzonder zachtmoedig man, die zelfs zijn stem niet zal verheffen tegen zijn kinderen.

De jongen is bij zijn moeder in Nederland uit huis geplaatst, dat doen ze niet zomaar.
Emile zit in Thailand.
Ben jij het?
Emile?
:P
pi_210697724
quote:

[..]

Emile zit in Thailand.
Hij was op dat moment in Nederland.
En Ratelband is verre van zachtmoedig, het is heel fijn voor je dat je dat gelooft, maar hij is narcistisch, paternalistisch en allesbehalve vriendelijk.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_210697733
"Weet je hoe jij verwekt bent, met voorbedachten rade voor centjes voor mama, hè? Ja, dat is mama, hè! En nu heeft ze weer een ander neukertje, hè. Buiten de deur neuken, lekker voor mama, hè. Gewoon een hoertje. Kom aankleden nu."

"Ik doe geen pijn, mama stelt zich gewoon aan, zoals altijd aanstellen". "Je gaat eraan", zegt Emile later. "Papa, niet schoppen",

Aldus de liefhebbende vader die idolaat is van zijn kinderen. O+ ^O^
pi_210697773
Sowieso je eigen persoonlijke shit boven dat van je kinderen prevaleren. Ouders die elkaar (al of niet publiekelijk) afmaken en ondertussen is daar een tiener die gewoon z'n ouders en liefde nodig heeft. Ik kan daar slecht tegen.
pi_210697780
quote:

[..]
Ik ken hem als een bijzonder zachtmoedig man
Hebben we het over dezelfde Emile? Ik ben blij dat ik hem niet persoonlijk ken maar professioneel heb ik 'm wel meegemaakt, en dan niet anders dan enorm egocentrisch, manipulatief en alleen zachtmoedig als het hem zelf een voordeel opleverde.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_210697784
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2023 19:07 schreef Leandra het volgende:

En Ratelband is verre van zachtmoedig, het is heel fijn voor je dat je dat gelooft.
Ik ken hem persoonlijk.
pi_210697823
quote:
1s.gif Op woensdag 20 september 2023 19:14 schreef Za het volgende:

[..]
Ik ken hem persoonlijk.
En dat staat boven de wijsheid van zijn zoontje?
Die hem wel erg persoonlijk kent.
pi_210697833
quote:
1s.gif Op woensdag 20 september 2023 19:14 schreef Za het volgende:

[..]
Ik ken hem persoonlijk.
Ja, en?
Omdat jij hem persoonlijk kent weet je zeker dat hij zijn kinderen nooit zou kwetsen?

Alleen al verbaal gaat het heel ver in bovenstaande video, maar los daarvan weet je dat soort dingen niet van mensen.
Er zijn vrouwen die niet doorhebben dat hun kinderen door haar eigen man misbruikt worden, maar omdat jij Ratelband persoonlijk kent weet je zeker dat hij zijn kind niet aangeraakt kan hebben?
Wullie bin KOEL © Soneal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')