abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 17 september 2023 @ 22:35:07 #1
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_210668551
quote:
Zoon van Emile Ratelband al weken vermist: voor het laatst gezien in Laren. ’Beloning voor de gouden tip’

Emilio, de zoon van Emile Ratelband, is volgens zijn vader en ook de politie sinds 23 augustus vermist. Reden voor Ratelband om een beloning van 5000 euro uit te loven voor de gouden tip.
Emilio (15) die zichzelf volgens zijn vader ook wel Andrew van Buuren (naar zijn moeder, red.) noemt, zou op 23 augustus voor het laatst in Laren gezien zijn, en is daarna spoorloos, zo laat Ratelband zelf weten.

,,De politie is ingelicht en doet alles om hem te vinden, maar tevergeefs. Maar ik loof een beloning uit voor de gouden tip”, aldus Ratelband.

Zijn zoon Emilio kreeg hij samen met zijn inmiddels ex-vrouw Moon. Beiden hadden jaren ruzie over de voogdij van hun kinderen, onder wie Emilio.

Wie informatie heeft kan bellen naar 0900-8844 of mailen naar emiliovermist@gmail.com

https://www.noordhollandsdagblad.nl/cnt/dmf20230917_57319882
---------------------------------

Vermist? Of is dit een wanhopige poging van Ratelband om weer contact te krijgen? Ik zie geen opsporingsbericht bij de politie.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_210668825
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2023 22:35 schreef Starhopper het volgende:

[..]
---------------------------------

Vermist? Of is dit een wanhopige poging van Ratelband om weer contact te krijgen? Ik zie geen opsporingsbericht bij de politie.
quote:
en ook de politie
pi_210668907
5000 euro voor de gouden tip om je zoon weer terug te vinden..

Ik wist niet dat de financiën van de tjakka-goeroe zo beroerd waren.
pi_210669000
Zou wekenlange onverklaarbare vermissing van een 15-jarige normaliter niet veel meer (en veel eerder) media-aandacht krijgen? Merkwaardig.
pi_210669037
Als Ratelband je pa is dan begrijp ik wel dat je weg vlucht
Weet zijn moeder ook niet waar hij is?

Pa en ma zijn niet in goede harmonie uit elkaar gegaan, dus het kan best dat pa niet weet waar die knul is maar ma wel

Al met al een vaag bericht, het lijkt er eerder op dat Ratelband Sr het gebruikt om zelf media aandacht te krijgen.
  zondag 17 september 2023 @ 23:25:12 #6
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_210669097
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2023 22:55 schreef Viezig het volgende:

[..]
[..]

Maar waarom geen opsporingsbericht als hij al een paar weken vermist is?
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_210669112
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2023 23:02 schreef JopieKlaassen het volgende:
5000 euro voor de gouden tip om je zoon weer terug te vinden..

Ik wist niet dat de financiën van de tjakka-goeroe zo beroerd waren.
Een negatief vermogen van -3 miljoen.
Volgens de eerste Google hits althans.
pi_210669232
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2023 22:55 schreef Viezig het volgende:

[..]
[..]

dat is een quote van narcist ratelband zelf, niet door de politie bevestigd.

ratelband, ratelband, die een villa kocht in arnhem en die uitbundig en voor andere uitzicht belemmerend wilde verbouwen, de buren die daar stokje voor staken. Ratelband was daar piswoest over en verhuurde vervolgens kamers aan dakloze en junken en maakte er een drugshol van, puur en alleen om de buren te pesten.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 17-09-2023 23:46:26 ]
pi_210670096
Ik dacht dat hij tegenwoordig in Thailand woonde, samen met Emilio die hij bij zijn moeder en broertje heeft weggerukt. Nare vent, hij weet volgens goed waar zijn zoon is.

Bijzonder ook dat iedereen en zijn moeder gecanceld wordt als ze ook maar een keertje hun stem verheffen maar deze mafklapper -die bewezen en veroordeeld een vrouwen- mishandelaar is- gewoon nog zijn portie aandacht krijgt waar hij zo naar snakt. :r

Groot verdriet voor Emile Ratelband: 'Mijn zoon woont weer bij zijn moeder'
https://www.story.nl/show(...)weer-bij-zijn-moeder

[ Bericht 11% gewijzigd door Bep-Vetklep op 18-09-2023 08:11:16 ]
  maandag 18 september 2023 @ 08:34:12 #10
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_210670278
quote:
13s.gif Op maandag 18 september 2023 07:58 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Ik dacht dat hij tegenwoordig in Thailand woonde, samen met Emilio die hij bij zijn moeder en broertje heeft weggerukt. Nare vent, hij weet volgens goed waar zijn zoon is.

Bijzonder ook dat iedereen en zijn moeder gecanceld wordt als ze ook maar een keertje hun stem verheffen maar deze mafklapper -die bewezen en veroordeeld een vrouwen- mishandelaar is- gewoon nog zijn portie aandacht krijgt waar hij zo naar snakt. :r

Groot verdriet voor Emile Ratelband: 'Mijn zoon woont weer bij zijn moeder'
https://www.story.nl/show(...)weer-bij-zijn-moeder

Geen idee waar dit vandaan komt en of het waar is. Maar is wel aannemelijk https://twitter.com/misda(...)vAaR7xbAu10kviw&s=19

Triest voor die jongen ;(
pi_210670408
quote:
84s.gif Op maandag 18 september 2023 08:34 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Geen idee waar dit vandaan komt en of het waar is. Maar is wel aannemelijk https://twitter.com/misda(...)vAaR7xbAu10kviw&s=19

Ik geloof het gelijk, zeer zeker triest en die jongen had nooit aan zijn vader toegestaan moeten worden. Hij is een abuser!
Wat hij als oude vent met een baby-meisje moet daar wil ik ook niet aan denken maar bepaalde gedachten heb ik er wel degelijk bij.
pi_210670422
quote:

[..]

Ik heb weinig reden om te twijfelen aan dit scenario. Ratelband is een hoogst discutabel persoon.
  Spellchecker maandag 18 september 2023 @ 08:51:17 #13
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_210670430
quote:

[..]

ik zou er niet van staan te kijken
pi_210670435
Die brief dat ze hem komen ophalen, wordt dat echt zo geschreven en verstuurd???
pi_210670506
quote:
5s.gif Op maandag 18 september 2023 08:51 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Die brief dat ze hem komen ophalen, wordt dat echt zo geschreven en verstuurd???
Ja, dat vroeg ik me ook af. Ik zou het woordje ‘telex’ niet in een brief aan een kind schrijven. Die weet toch helemaal niet wat dat is? Lijkt me meer iets om voor een wat ouder iemand te gebruiken.. oh :X
pi_210670528
quote:
1s.gif Op maandag 18 september 2023 09:00 schreef Limone het volgende:

[..]
Ja, dat vroeg ik me ook af. Ik zou het woordje ‘telex’ niet in een brief aan een kind schrijven. Die weet toch helemaal niet wat dat is? Lijkt me meer iets om voor een wat ouder iemand te gebruiken.. oh :X
Mjah, de jongen is 15 en op die leeftijd ben je vaak al wijs genoeg en zeker met zijn achtergrond zou hij heel goed kunnen weten wat Telex is.
Maar ik vind het zo amateuristisch opgesteld dat ik eigenlijk niet kan geloven dat dit op deze manier op de deurmat valt :')
  maandag 18 september 2023 @ 09:09:37 #17
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_210670556
quote:
5s.gif Op maandag 18 september 2023 08:51 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Komt niet op mij over als een officiële brief. Tja, geen idee. Waar de brief vandaan komt is ook doorgekrast. Is misschien een dreigbrief verzonden door Ratelband zelf?
pi_210670597
quote:
84s.gif Op maandag 18 september 2023 09:09 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Komt niet op mij over als een officiële brief. Tja, geen idee. Waar de brief vandaan komt is ook doorgekrast. Is misschien een dreigbrief verzonden door Ratelband zelf?
Ook dat zou ik direct geloven, en ook weer dreigen. :') is helemaal des Ratelbands.
pi_210670662
'In maart van dit jaar waren we in Nederland, we waren beiden die maand jarig. En toen liet hij weten weer graag bij zijn moeder te willen wonen.
'Tja, dat vond ik wel moeilijk. Maar ik heb er geen moment aan gedacht om hem van gedachten te doen veranderen. Het is zijn beslissing en daar moet ik respect voor hebben.'

Artikel in Story van mei. Nog geen 3 maanden later een zelf geschreven brief om hem uit huis te plaatsen. Vuile smeerlap. :r
pi_210672936
Ik zit de FB van moeder te lezen. Wat een totaal mongool is die Ratelband maar dat is geen nieuws.

Hij schijnt vrijwel dagelijks door de straat van Moon te rijden :') en naar zeggen zijn zoon mishandeld, fysiek - mentaal emotioneel en digitaal. En iedereen [instanties en rechters] heeft schijt aan wat de jongen wil, en dat is alleen maar bij zijn moeder wonen.
Wat een ellende.
pi_210672949
'15'

Voelt zich vast veel ouder.
pi_210672959
TSJAKKA
U MAD?
pi_210673049
Ze moeten die lutser (pa dan, niet die zoon) een paar hete kolen in laten slikken.
pi_210673388
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2023 23:45 schreef Ikbenookeenklant het volgende:

[..]
dat is een quote van narcist ratelband zelf, niet door de politie bevestigd.

Nee, dat is iets dat de journalist schrijft. Er staat niet "Ratelband zegt dat de politie dat ook zegt" maar letterlijk dat de politie dat zegt. Dan moet je erop kunnen rekenen dat de politie dat ook gezegd heeft.

Als de politie de vermissing niet heeft bevestigd dan moet die journalist zo snel mogelijk een ander baantje zoeken.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-09-2023 14:51:19 ]
pi_210673426
Ratelband, dan weet je genoeg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')