Het is een weergaloos goede loper, absoluut.quote:
Ook gewoon tactisch heel sterk gelopen.quote:
Wel mooi voor haar dat ze hier in haar collegetenue kan staanquote:Op zondag 17 september 2023 22:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat een pak van Jorinde jeetje
Beetje omgekeerde indeling ja. Weet trouwens niet of dit per se sneller is.quote:Op zondag 17 september 2023 22:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Knap van Klaver, beter ingedeeld dan haar gebruikelijke start
Kan het mij niet voorstellen eigenlijk.quote:Op zondag 17 september 2023 22:41 schreef Felagund het volgende:
[..]
Beetje omgekeerde indeling ja. Weet trouwens niet of dit per se sneller is.
Ik ook niet, je wordt toch wel moe op de 400 meter dus heel veel inhouden heeft denk ik niet veel zin.quote:Op zondag 17 september 2023 22:49 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Kan het mij niet voorstellen eigenlijk.
En helemaal als je van nature makkelijk op topsnelheid komt, zou ik het niet links laten liggen.quote:Op zondag 17 september 2023 22:51 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik ook niet, je wordt toch wel moe op de 400 meter dus heel veel inhouden heeft denk ik niet veel zin.
Nieuw.quote:
Ze hebben ook lagere horden.quote:Op zondag 17 september 2023 23:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
Waarom lopen de vrouwen 10 meter minder op de horden? In kader van gelijkheid zouden ze toch ook 110m moeten lopen?
Dat vind ik nog wel begrijpelijk. Maar dit verschil vind ik apart.quote:
Zeker, maar goed, ze hebben in elk geval al 20 meter meer dan in de tijden van Fanny Blankers-Koenquote:Op zondag 17 september 2023 23:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
Waarom lopen de vrouwen 10 meter minder op de horden? In kader van gelijkheid zouden ze toch ook 110m moeten lopen?
Het is vooral de 110 meter afstand bij de mannen die wat vreemd is, dat komt omdat het historisch eerst 120 yard was.quote:Op zondag 17 september 2023 23:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat vind ik nog wel begrijpelijk. Maar dit verschil vind ik apart.
Je zegt toch ook niet dat dames 9000 meter mogen lopen ipv 10000m
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |