abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 17 september 2023 @ 18:57:13 #1
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_210666034

Transfers 2023/2024
Uit: Jurrien Timber (Arsenal), Edson Álvarez (West Ham United), Calvin Bassey (Fulham), Mohamed Daramy (Stade Reims), Youri Regeer (Twente), Florian Grillitsch (TSG Hoffenheim), Dusan Tadic (Fenerbahce), Kik Pierie (Excelsior), Naci Ünüvar (Twente, verhuur), Youri Baas (NEC, verhuur), Maarten Stekelenburg (einde carrière), Lorenzo Lucca (Pisa, einde verhuur)

In: Josip Sutalo (Dinamo Zagreb), Carlos Forbs (Machester City), Chuba Akpom (Middlesbrough), Benjamin Tahirovic (AS Roma), Diant Ramaj (Eintracht Frankfurt), Anton Gaaei (Viborg FF), Jakov Medic (FC St. Pauli), Branco van den Boomen (Toulouse)

Selectie 2023/2024
Keepers: Gerónimo Rulli, Jay Gorter, Diant Ramaj, Remko Pasveer

Verdedigers: Josip Sutalo, Jorrel Hato, Ahmetcan Kaplan, Jakov Medic, Owen Wijndal, Anass Salah-Eddine, Devyne Rensch, Jorge Sánchez, Anton Gaaei

Middenvelders: Silvano Vos, Kenneth Taylor, Branco van den Boomen, Benjamin Tahirovic, Kian Fitz-Jim, Mohammed Kudus, Steven Berghuis, Davy Klaassen

Aanvallers: Steven Bergwijn, Carlos Forbs, Amourricho van Axel Dongen, Francisco Conceição, Brian Brobbey, Chuba Akpom

SPOILER: Wedstrijdschema Eredivisie
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Makkelijk eerste
pi_210666047
Kunnen we niet a la FM de savegame van 3 maanden geleden laden en opnieuw beginnen ?
pi_210666074
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2023 18:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Bij ten Hag hoorde je wel dat hij op een iets hoger niveau verstand van het spelletje had. Steijn is op het tactische vlak (aanpassen op de tegenstander, spelprincipes erin slijpen) nooit zo’n goede trainer geweest.

Dan moet je hem niet deze selectie tot zijn beschikking geven. Alhoewel ik denk dat zelfs ten Hag of Slot hier geen chocolade van kunnen maken.
Ik vind dat mensen hier de rol en de invloed van een trainer schromelijk onderschatten. Slot zou met deze selectie 'gewoon' SLOTBALL spelen.
pi_210666093
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2023 18:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Bij ten Hag hoorde je wel dat hij op een iets hoger niveau verstand van het spelletje had. Steijn is op het tactische vlak (aanpassen op de tegenstander, spelprincipes erin slijpen) nooit zo’n goede trainer geweest.

Dan moet je hem niet deze selectie tot zijn beschikking geven. Alhoewel ik denk dat zelfs ten Hag of Slot hier geen chocolade van kunnen maken.
Steijn is wel echt een resultaattrainer, als je zo krankzinnig veel geld tot je beschikking hebt als Ajax moet er toch wel meer kwaliteit te halen zijn dan dat er nu op het oog staat. Maar dan moet je wel spelers voor posities halen die hij wil.

Al leek het veldspel ook nergens op zo mokertraag alsof je een zomerse oefenwedstrijd speelt op De Toekomst. Hoe vaak die Brobbey dit seizoen al buitenspel heeft gestaan geeft wel aan dat de omschakeling ook nog niet helemaal is wat het moet zijn.
blablablabla
pi_210666135
Telegraaf:" Duitsers slachten Joden"
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_210666140
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2023 18:56 schreef Elan het volgende: [..] Als Ajax zondag wint spelen we gezellig samen voor plek 3.
Aldus het antwoord op de vraag of een user meer voor Feyenoord is of meer tegen Ajax 😂
pi_210666157
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2023 18:45 schreef Elan het volgende: [..] Dit is echt het soort beleid waar wij jarenlang mee verwend zijn _O- . Stel een random TD aan Stel een random trainer aan. Sla wat geld stuk op random middelmaat. Iedereen boos.
Ik denk soms nog wel eens terug aan Verbeek die Tiendalli verrot scheldt naast het veld. Andere tijden.

Binnenkort zien we Steijn en Mannsverk dat doen.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_210666174
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2023 18:57 schreef Scorpie het volgende:
Kunnen we niet a la FM de savegame van 3 maanden geleden laden en opnieuw beginnen ?
Je gaat echt verlangen naar de tijd van Otampon, Bassie, Wijntranendal en Grillig
Hallo
pi_210666189
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2023 19:06 schreef De_Kraam het volgende:

[..]
Ik denk soms nog wel eens terug aan Verbeek die Tiendalli verrot scheldt naast het veld. Andere tijden.

Binnenkort zien we Steijn en Mannsverk dat doen.
Dat lijkt me niet want Steijn gaat echt niet lang meer coach zijn.
pi_210666190
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2023 19:00 schreef Bugno3 het volgende:

[..]
Ik vind dat mensen hier de rol en de invloed van een trainer schromelijk onderschatten. Slot zou met deze selectie 'gewoon' SLOTBALL spelen.
Ook dat kost tijd en de juiste spelers om dat te implementeren, mocht je even hard willen lachen op deze ongetwijfeld vervelende avond moet je de wedstrijden tegen Drita nog maar eens terugkijken. Slot heeft daarna specifiek om bepaalde namen en type spelers gevraagd en die gekregen zodat hij zijn spel kon spelen. Als Steijn vraagt maar niet krijgt kan het uiteindelijk ook nooit wat worden.
blablablabla
pi_210666192
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2023 18:45 schreef Ramboetan het volgende:

[..]
Doe niet zo zuur. Hij heeft toch gelijk? Het is een openbaar forum en wij zijn op dit moment veruit de grootste clownenclub van het land.
Ik ben en doe niet zuur, ik constateer enkel. Dat jij dat zuur vind, lekker belangrijk.
Allemaal cabaretteketet!
pi_210666199
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2023 19:07 schreef Sebbeszweet het volgende:
Grillig
Gisteren gewoon gescoord in de Bundesliga 8-)
pi_210666231
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2023 19:08 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Ik ben en doe niet zuur, ik constateer enkel. Dat jij dat zuur vind, lekker belangrijk.
Zure reactie
pi_210666243
Voorspelling: In oktober is dit wel klaar en wordt Jonk aangesteld. Gaat echt niet heel lang meer duren.
pi_210666274
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2023 19:09 schreef Jeroboam het volgende:

[..]
Gisteren gewoon gescoord in de Bundesliga 8-)
Nou gewoon. Hij schoot van eigen helft zo'n beetje.
pi_210666287
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2023 18:57 schreef Scorpie het volgende:
Wat zou jij dan als allereerste veranderen? :)
  zondag 17 september 2023 @ 19:15:32 #17
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_210666307
12e. Maar met nog een wedstrijd tegoed!
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  zondag 17 september 2023 @ 19:16:27 #18
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_210666327
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2023 19:15 schreef Parafernalia het volgende:
12e. Maar met nog een wedstrijd tegoed!
PSV, AZ en Twente ook Hans.
pi_210666331
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2023 19:08 schreef Elan het volgende:

[..]
Ook dat kost tijd en de juiste spelers om dat te implementeren, mocht je even hard willen lachen op deze ongetwijfeld vervelende avond moet je de wedstrijden tegen Drita nog maar eens terugkijken. Slot heeft daarna specifiek om bepaalde namen en type spelers gevraagd en die gekregen zodat hij zijn spel kon spelen. Als Steijn vraagt maar niet krijgt kan het uiteindelijk ook nooit wat worden.
Steijn heeft echt geen enkel idee én, misschien nog wel erger, straalt uit dat hij zich niet verantwoordelijk voelt voor het resultaat van het team. Tuurlijk lijkt het erop dat hij waardeloze spelers heeft gekregen, maar coachen is ook een mentaal spel. Iets uitstralen, het goede voorbeeld geven, voor je ploeg staa, ze voor je winnen. Steijn trekt overal zijn handen vanaf en komt met teksten dat het schandalig was en niet fel genoeg en al dat soort ongein. Veel en veel te licht en een beetje simpel komt dat over.
pi_210666349
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2023 19:08 schreef Elan het volgende:

[..]
Steijn weet geen klote over ajax voetbal

om 020 voetbal te begrijpen moet je het gespeeld hebben

de enige die het begreep was cruiff en zijn discipelen

Hoe moet steijn ajax gaan voetbal spelen

hij enige wat hij doet is een 4-3-3 systeem opstelling maken

Hoe ajax bij steijn is uitgekomen is voor mij nog steeds een raadsel

HOE DAN?

HOE KAN JE BIJ DEZE MAN TERECHT KOMEN

ik eis een verklaring
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_210666361
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2023 19:17 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

HOE DAN?

ik eis een verklaring
Jij bent niet de enige Ajacied die zich dat afvraagt en een verklaring eist, Klaas.

[ Bericht 0% gewijzigd door Erasmus op 17-09-2023 19:19:18 ]
pi_210666368
quote:

[..]

Nee, hij 'liet die (rechter) kant wat open."

:')
  zondag 17 september 2023 @ 19:18:55 #23
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_210666370
quote:

[..]

HOE DAN?

ik eis een verklaring
Beter rij je naar de ArenA en ga je het aan het bestuur vragen. Nu mag je weet optiefen
pi_210666373
quote:

[..]

HOE DAN?

ik eis een verklaring
De voorzitter van de Ajax fanclub heeft weer een paar goede punten (en een flink gebrek aan punten).
pi_210666394
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2023 19:11 schreef Ramboetan het volgende:

[..]
Zure reactie
Fijn dat jij dat vind.
Allemaal cabaretteketet!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')