abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 18 september 2023 @ 08:17:25 #176
131800 Tarado
capô de fusca
pi_210670179
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2023 07:55 schreef onlogisch het volgende:

[..]
@:Tarado leest louter kwaliteitskranten zoals het Parool. AD-achtige meuk dat gebruikt hij liever als wc papier.

@:Knutdeijsbeer
:) Dat artikel stond ook in het grote Parool
pi_210670180
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2023 00:19 schreef freaky40 het volgende:
Mokerdomme idioot Kramer bij Studio Voetbal. Wat een trollen omdat ze weten dat hij een pleuris hekel aan Ajax heeft en moest dat maar weer laten blijken ook, droeftoeter. Had verder ook niets te melden.
_O-

Stel je niet zo aan meid
  maandag 18 september 2023 @ 08:18:04 #178
131800 Tarado
capô de fusca
pi_210670185
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2023 08:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik kan geweldig genieten van dit ajax.
Als je zelfs daar voor terugkomt, prima vriend :)
  Redactie Sport maandag 18 september 2023 @ 08:24:32 #179
274204 crew  Mexicanobakker
pi_210670222
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2023 00:18 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Nee, en gaat voorlopig niet gebeuren ook. Jammer he.
Lijkt me dat die mof eerst het veld moet ruimen inderdaad.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_210670265
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2023 20:41 schreef bbuddybb het volgende:
Ze laten het net bij Voetbalpraat zien: Bergwijn wist na het winnen van de toss niet wat ie moest doen, dus vroeg hij het aan Gorter. :D :')
Wat een niveau inderdaad :') :') :')

https://www.fcupdate.nl/v(...)flijk-amateuristisch
De heer is mijn herder, maar honderd euro brengt me verder.
pi_210670339
Wel knap dat we in september al klaar zijn met dit seizoen :') zelfs onder Frank de Boer was het moreel hoger.
  maandag 18 september 2023 @ 08:52:33 #182
131800 Tarado
capô de fusca
pi_210670443
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2023 08:40 schreef Scorpie het volgende:
Wel knap dat we in september al klaar zijn met dit seizoen :') zelfs onder Frank de Boer was het moreel hoger.
Toen was de rest ook brandhout, nu zie je wel dat PSV de 80+ punten gaat halen, ik zie Feyenoord daar wel in meegaan maar dit Ajax niet, al kan het echt wel beter.
  maandag 18 september 2023 @ 08:53:33 #183
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_210670455
Die contracten ook allemaal voor 5 jaar vast en hoogste salarisschalen. Behoorlijk gokken wat Mislintat doet. Vooralsnog komt het allemaal eerder vrij incompetent over dan geniaal. Bizarre gang van zaken.
  maandag 18 september 2023 @ 08:56:28 #184
131800 Tarado
capô de fusca
pi_210670478
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2023 08:53 schreef RamboDirk het volgende:
Die contracten ook allemaal voor 5 jaar vast en hoogste salarisschalen. Behoorlijk gokken wat Mislintat doet. Vooralsnog komt het allemaal eerder vrij incompetent over dan geniaal. Bizarre gang van zaken.
Vooralsnog zie ik qua gokken vooral de trainer die hij heeft aangesteld.
pi_210670554
quote:
is er iets naar buiten gekomen over de salarissen? Wel benieuwd op welk niveau die zitten bij de aankopen :)
pi_210670568
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2023 08:52 schreef Tarado het volgende:

[..]
Toen was de rest ook brandhout, nu zie je wel dat PSV de 80+ punten gaat halen, ik zie Feyenoord daar wel in meegaan maar dit Ajax niet, al kan het echt wel beter.
Jij was tot gisteren toch best positief gestemd?

Een samengesteld, niet ingespeeld zooitje kan verliezen bij Twente. Dat was niet erg geweest als je gewoon gewonnen had van Excelsior en Fortuna. Nu loop je achter de feiten aan en gaat het nog wel even duren voordat je patronen in je spel hebt.

Ik hoop echt dat dat laatste wel gaat gebeuren en dat we uiteindelijk een redelijk goed Ajax gaan zien. Te laat om kampioen te worden, maar hopelijk als basis voor komend(e) seizoen(en).
pi_210670578
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2023 00:18 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Nee, en gaat voorlopig niet gebeuren ook. Jammer he.
Ik zou daar niet zo zeker van zijn, als Mislintat overtuigd is van de spelers die die heeft gehaald en het team niet rendeert dan is het volgens die logica de schuld van de trainer.

quote:
Volgens dat AD-artikel van vorige week heeft Mislintat juist de salarisschalen weer wat genormaliseerd en een flink aantal grootverdieners verkocht, al die nieuwe spelers zitten op lagere salarisschalen met een veel groter deel premie voor CL e.d.
  maandag 18 september 2023 @ 09:16:31 #188
131800 Tarado
capô de fusca
pi_210670600
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2023 09:12 schreef PicoMMP het volgende:

[..]
Jij was tot gisteren toch best positief gestemd?

Een samengesteld, niet ingespeeld zooitje kan verliezen bij Twente. Dat was niet erg geweest als je gewoon gewonnen had van Excelsior en Fortuna. Nu loop je achter de feiten aan en gaat het nog wel even duren voordat je patronen in je spel hebt.

Ik hoop echt dat dat laatste wel gaat gebeuren en dat we uiteindelijk een redelijk goed Ajax gaan zien. Te laat om kampioen te worden, maar hopelijk als basis voor komend(e) seizoen(en).
Jawel omdat de selectie nog niet compleet en gisteren voor het eerst wel, maar als je ze dan zo de wei in stuurt en je bent binnen een kwartier al klaar is het wel over met m'n optimisme.

Ik ga er ook vanuit dat het beter kan en wordt al vond ik het tactisch weer niet hoogstaand en dat doet de trainer.
pi_210670602
Is er niet een grote premier league ploeg waar het niet naar verwachting gaat waar we een trainer vandaan kunnen halen die zich al eerder bewezen heeft bij Ajax?
-nee-
pi_210670607
quote:
Als je zulke smakken geld er tegenaan gooit moet je ze toch ook wel langer binden? Contracten van een jaar of 3 afsluiten is ook onverantwoord met dure koopspelers.
pi_210670612
quote:
1s.gif Op maandag 18 september 2023 09:16 schreef Marsenal het volgende:
Is er niet een grote premier league ploeg waar het niet naar verwachting gaat waar we een trainer vandaan kunnen halen die zich al eerder bewezen heeft bij Ajax?
`nee
pi_210670613
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2023 08:52 schreef Tarado het volgende:

[..]
Ik zie dat niet zo bij Feyenoord, maar PSV lijkt inderdaad te goed dit jaar om een matige start te kunnen compenseren als Ajax zijnde.

quote:
14s.gif Op maandag 18 september 2023 09:17 schreef aTypisch het volgende:

[..]
Als je zulke smakken geld er tegenaan gooit moet je ze toch ook wel langer binden? Contracten van een jaar of 3 afsluiten is ook onverantwoord met dure koopspelers.
Volgens het AD is dat dus ook niet zo, zijn het zeer variabele contracten waarbij er betaald wordt naar gelang de prestaties. Volgens dat artikel schrok Mislintat juist van de salarissen die gegeven waren aan bijvoorbeeld een Conceição.
  maandag 18 september 2023 @ 09:19:28 #193
131800 Tarado
capô de fusca
pi_210670621
quote:
1s.gif Op maandag 18 september 2023 09:16 schreef Marsenal het volgende:
10 miljoen pond zit hij op geloof ik, die gaat echt niet vrijwillig weg.
pi_210670636
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2023 09:19 schreef Tarado het volgende:

[..]
Lekker zeg :9

Als hij daar nog 2 keer verliest zit hij ook opeens op de schopstoel.
-nee-
  maandag 18 september 2023 @ 09:23:19 #195
131800 Tarado
capô de fusca
pi_210670647
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2023 09:18 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Ik zie dat niet zo bij Feyenoord, maar PSV lijkt inderdaad te goed dit jaar om een matige start te kunnen compenseren als Ajax zijnde.
[..]

Dat zou dan een meevaller zijn maar ook op hun loop je al 3 verliespunten achter en dat kunnen er zondag alweer 6 zijn.
pi_210670648
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2023 09:19 schreef Tarado het volgende:

[..]
die kan daarna een eigen clubje kopen in zijn eigen regio, of 3
pi_210670660
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2023 09:16 schreef Tarado het volgende:

[..]
Jawel omdat de selectie nog niet compleet en gisteren voor het eerst wel, maar als je ze dan zo de wei in stuurt en je bent binnen een kwartier al klaar is het wel over met m'n optimisme.

Ik ga er ook vanuit dat het beter kan en wordt al vond ik het tactisch weer niet hoogstaand en dat doet de trainer.
Dat je binnen een kwartier met 2-0 achterstaat is inderdaad echt bizar. Juist met zo'n nieuw elftal moet je misschien wat voorzichtiger beginnen. Niet des Ajax of wat dan ook, maar ik had gehoopt op een wat sterkere defensie.

Als je dan ziet hoe Sutalo en Hato bij de tegengoals opereren. En Gorter ging bij beide goals ook niet vrijuit.

Wat misschien nóg pijnlijker was is dat je gewoon aanvallend totaal onmachtig bent. Je komt per ongeluk op 2-1, maar je hebt in 90+ minuten eigenlijk geen kans gecreëerd. En dat was ook al zo tegen Fortuna Sittard.

En op het moment dat je iets beter wordt en de 2-2 misschien wel kan vallen is het achterin weer een totale gatenkaas bij een tegenaanval en is het 3-1.

Het moet snel beter, OM en Feyenoord zijn nog een maatje te groot, maar Volendam en RKC moeten echt verslagen worden. Daarna weer een pittige reeks met AZ-thuis, Utrecht-uit, PSV-uit. Ik hoop dat we daarna überhaupt in het linkerrijtje staan...
pi_210670671
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2023 09:26 schreef PicoMMP het volgende:

[..]
Dat je binnen een kwartier met 2-0 achterstaat is inderdaad echt bizar. Juist met zo'n nieuw elftal moet je misschien wat voorzichtiger beginnen. Niet des Ajax of wat dan ook, maar ik had gehoopt op een wat sterkere defensie.

Als je dan ziet hoe Sutalo en Hato bij de tegengoals opereren. En Gorter ging bij beide goals ook niet vrijuit.

Wat misschien nóg pijnlijker was is dat je gewoon aanvallend totaal onmachtig bent. Je komt per ongeluk op 2-1, maar je hebt in 90+ minuten eigenlijk geen kans gecreëerd. En dat was ook al zo tegen Fortuna Sittard.

En op het moment dat je iets beter wordt en de 2-2 misschien wel kan vallen is het achterin weer een totale gatenkaas bij een tegenaanval en is het 3-1.

Het moet snel beter, OM en Feyenoord zijn nog een maatje te groot, maar Volendam en RKC moeten echt verslagen worden. Daarna weer een pittige reeks met AZ-thuis, Utrecht-uit, PSV-uit. Ik hoop dat we daarna überhaupt in het linkerrijtje staan...
en dan te bedenken dat de aanval nog het minst veranderd is aan het elftal, maar goed tweede helft vorig jaar was er natuurlijk hetzelfde probleem qua scoren.
pi_210670679
Sosa leek wel een goede toevoeging trouwens. Om toch maar iets positiefs te zeggen :P
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  maandag 18 september 2023 @ 09:30:26 #200
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_210670688
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2023 09:16 schreef Tarado het volgende:

[..]

Ik vraag mij af of hier zo snel tegenop te coachen is, hij heeft die groep nog maar een paar dagen en als zowel hij als een groot deel van de spelers geen left right behind kunnen dan houdt het wel op in hoeverre je duidelijke instructies kan geven.

Overigens zal Steijn sowieso niet de juiste man zijn om het te laten draaien hoor. En met je eens dat de aankopen waarschijnlijk beter kunnen dan dit. Behalve Akpom, daar zie je het gelijk aan.
Makkelijk eerste
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')