hoeveel afleveringen zou je hem schorsen voor het op deze manier praten over de godenzonen?quote:Op maandag 18 september 2023 00:19 schreef freaky40 het volgende:
Mokerdomme idioot Kramer bij Studio Voetbal. Wat een trollen omdat ze weten dat hij een pleuris hekel aan Ajax heeft en moest dat maar weer laten blijken ook, droeftoeter. Had verder ook niets te melden.
Nee ik constateer enkel.quote:Op maandag 18 september 2023 00:27 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Gaat t? Hij zei niks raars. Jij bent nog steeds wat zurig denk ik.
Rustig ouwe reus...laat gaan johquote:Op maandag 18 september 2023 00:19 schreef freaky40 het volgende:
Mokerdomme idioot Kramer bij Studio Voetbal. Wat een trollen omdat ze weten dat hij een pleuris hekel aan Ajax heeft en moest dat maar weer laten blijken ook, droeftoeter. Had verder ook niets te melden.
Ik geef mijn mening.quote:Op maandag 18 september 2023 00:35 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
[..]
Rustig ouwe reus...laat gaan joh
Hoeveel afleveringen? Hij was 1x te gast, vorig seizoen ook 1x. Dat zijn er 2 teveel....quote:Op maandag 18 september 2023 00:34 schreef aTypisch het volgende:
[..]
hoeveel afleveringen zou je hem schorsen voor het op deze manier praten over de godenzonen?
dus dit was zijn laatste keer als het aan jou ligt?quote:Op maandag 18 september 2023 00:36 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hoeveel afleveringen? Hij was 1x te gast, vorig seizoen ook 1x. Dat zijn er 2 teveel....
Ik heb ook niemand vanuit Ajax gehoord dat ze dat nastreven er is alleen een technisch directeur aangesteld die schijnbaar iets met data doet. Vervolgens wordt Moneyball er aan de haren bij getrokken.quote:Op maandag 18 september 2023 00:27 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Klopt dat is het moneyballprincipe, maar er zijn natuurlijk veel meer datagedreven modellen denkbaar.
Wat mij betreft wel, moge duidelijk zijn toch.quote:Op maandag 18 september 2023 00:37 schreef aTypisch het volgende:
[..]
dus dit was zijn laatste keer als het aan jou ligt?
Ok.quote:Op maandag 18 september 2023 00:36 schreef PSVCL het volgende:
Ajax heeft een Frank de Boer selectie, ze moeten de Boer terughalen als interim
Mislintat heeft al eens gezegd dat scouten in lagere divisies zijn specialiteit is, maar dat lijkt me voor Ajax toch niet helemaal de bedoeling.quote:Op maandag 18 september 2023 00:41 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik heb ook niemand vanuit Ajax gehoord dat ze dat nastreven er is alleen een technisch directeur aangesteld die schijnbaar iets met data doet. Vervolgens wordt Moneyball er aan de haren bij getrokken.
Daarbij is er 130(?) miljoen uitgeven dat lijkt me nou niet echt aan te sluiten bij die filosofie.
Ben wel van mening dat er weinig lijn in de aankopen lijken te zitten die stroken met de traditionele spelopvatting van Ajax. Wat het idee erachter is joost mag het weten.
Kramerinhoquote:Op maandag 18 september 2023 00:19 schreef freaky40 het volgende:
Van al die spelers lijken wel een aantal in een 4231 opstelling te hebben gespeeld bij hun voorgaande clubs.quote:Op maandag 18 september 2023 00:44 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Mislintat heeft al eens gezegd dat scouten in lagere divisies zijn specialiteit is, maar dat lijkt me voor Ajax toch niet helemaal de bedoeling.
Overigens wilde hij ook Zirkzee halen maar dat mocht schijnbaar niet. Dat had me dan wel een logischere transfer geleken.
Jij lijkt wel een PSV er wat een Calimero zegquote:Op maandag 18 september 2023 00:19 schreef freaky40 het volgende:
Komt omdat er geen rechtsbuiten in de selectie zit.quote:Op maandag 18 september 2023 01:08 schreef Wotte het volgende:
[..]
Van al die spelers lijken wel een aantal in een 4231 opstelling te hebben gespeeld bij hun voorgaande clubs.
Vermoed dat dat het idee erachter moet zijn dan? Vind alleen de keuzes van Steijn dan weer wazig om Akpom op rechtsbuiten te zetten bijvoorbeeld.
Ik denk dat je daarom ook het gemor ziet - er zijn maar weinig mensen die iets van “Ajax-DNA” terug zien in het beleid, de transfers, het spel en de spelers.quote:Op maandag 18 september 2023 00:41 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik heb ook niemand vanuit Ajax gehoord dat ze dat nastreven er is alleen een technisch directeur aangesteld die schijnbaar iets met data doet. Vervolgens wordt Moneyball er aan de haren bij getrokken.
Daarbij is er 130(?) miljoen uitgeven dat lijkt me nou niet echt aan te sluiten bij die filosofie.
Ben wel van mening dat er weinig lijn in de aankopen lijken te zitten die stroken met de traditionele spelopvatting van Ajax. Wat het idee erachter is joost mag het weten.
@Tarado leest louter kwaliteitskranten zoals het Parool. AD-achtige meuk dat gebruikt hij liever als wc papier.quote:
lekker je eigen scheetjes ruikenquote:Op maandag 18 september 2023 06:58 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik denk dat je daarom ook het gemor ziet - er zijn maar weinig mensen die iets van “Ajax-DNA”; terug zien in het beleid, de transfers, het spel en de spelers.
Gewoon juichen voor Twente dit jaar maatquote:Op maandag 18 september 2023 08:10 schreef Saekerhett het volgende:
Prestatie hoor, om met zoveel geld de hele club naar de tering te helpen. Alsof die Mislintat een verborgen agenda heeft.
Of hij het gaat redden weet ik ook niet maar geef hem dan iig een kans op die positie of op 10 als valse spits maar zet hem niet rechtsbuiten met een opdracht.quote:Op zondag 17 september 2023 23:29 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Akpom is totaal geen Ajaxspits, die gaat echt niet gepruimd worden. Die heeft het bovendien bij Sint Truiden niet eens gered. Die heeft 1 goed seizoen en verder scoorde 'ie rond de 6 doelpunten per seizoen in kutcompetities.
Slechter dan onder Frank de Boer als je het mij vraagt.quote:Op maandag 18 september 2023 00:36 schreef PSVCL het volgende:
Ajax heeft een Frank de Boer selectie, ze moeten de Boer terughalen als interim
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |