Inderdaad. Niet heel veel. Behalve debiele divebombs plaatsen, de dood of de gladiolen YOLO!!quote:Op zondag 17 september 2023 16:10 schreef SiGNe het volgende:
Ricciardo heeft in het verleden al laten zien wat hij in huis heeft/kan hebben.
Ricciardo ook niet.quote:Yuki is niet heel bijzonder
Shoeyquote:Op zondag 17 september 2023 16:25 schreef vosss het volgende:
[..]
Inderdaad. Niet heel veel. Behalve debiele divebombs plaatsen, de dood of de gladiolen YOLO!!
[..]
Ricciardo ook niet.
Dat vond ik wel weer een Ferrarifail, Leclerc had gewoon ook naar binnen gemoeten net als Mercedes deed. Ruimte zat voor.quote:Op zondag 17 september 2023 16:28 schreef vosss het volgende:
Leclerc wel oprecht zo te zien. Goeie tweede coureur.
Hij was nauwelijks langzamer dan Verstappen. Het is een beetje een one trick pony die weinig kan zonder een pointy wagen, maar toen hij dat had was hij goed en snel.quote:Op zondag 17 september 2023 16:25 schreef vosss het volgende:
[..]
Inderdaad. Niet heel veel. Behalve debiele divebombs plaatsen, de dood of de gladiolen YOLO!!
[..]
Ricciardo ook niet.
Wat heeft die knaker ooit gepresteerd in de F1 bij al die teams waar hij gewerkt heeft????quote:
hij heeft bij subteams gewerkt en toch altijd goede coureurs kunnen aantrekken. Ferrari doet hem niet zomaar een aanbod, als hij echt een pannenkoek was.quote:Op zondag 17 september 2023 16:30 schreef vosss het volgende:
[..]
Wat heeft die knaker ooit gepresteerd in de F1 bij al die teams waar hij gewerkt heeft????
En waarom loopt ie er überhaupt nog rond, let alone bij een topteam??
Schiet mij maar lek, maar ik heb het nooit gezien bij die vette Hongaar met z'n dikke nek.
Versloeg Vettel natuurlijk ook en had nog een goed jaar bij Renault.quote:Op zondag 17 september 2023 16:30 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hij was nauwelijks langzamer dan Verstappen. Het is een beetje een one trick pony die weinig kan zonder een pointy wagen, maar toen hij dat had was hij goed en snel.
Blijft toch wel een choker hoor. Laat het best vaak schieten op de momenten dat het er echt toe doet.quote:Op zondag 17 september 2023 16:40 schreef Newone82 het volgende:
Russell bijna aan het huilen voor de camera. Ook tikkeltje overdreven.....
Geen A materiaal nee.quote:Op zondag 17 september 2023 16:41 schreef Monolith het volgende:
[..]
Blijft toch wel een choker hoor. Laat het best vaak schieten op de momenten dat het er echt toe doet.
Al besprokenquote:Op zondag 17 september 2023 16:45 schreef plesner het volgende:
Perez nog een aantal investigations geloof ik, wellicht dat ie nog terugvalt
Minder dan zijn teamgenoot.quote:Op zondag 17 september 2023 16:41 schreef Monolith het volgende:
[..]
Blijft toch wel een choker hoor. Laat het best vaak schieten op de momenten dat het er echt toe doet.
ik dacht eerst dat er iets was afgebroken van zijn auto met al die vonken, maar in de replay raakte hij dus zelf die muur en toen was het exit.quote:Op zondag 17 september 2023 16:41 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zijn er mensen die dat zeggen? Kom op zeg. Het was een prima gevecht, Lawson maakte het niet makkelijk maar liet nét genoeg ruimte over. Uit het boekje wat mij betreftquote:Op zondag 17 september 2023 16:49 schreef -XOR- het volgende:
Wat een gelul dat Lawson niet had moeten vechten met Verstappen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |