SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is zo gek, je durft het niet uit te sprekenquote:Op zaterdag 16 september 2023 18:03 schreef ashardalan het volgende: [..] Ik hoop het. Het trauma tegen die amateurclub is bij mij te groot om er positief in te kunnen staan
![]()
quote:Op zaterdag 16 september 2023 18:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is zo gek, je durft het niet uit te sprekenTerwijl als de krachtsverhoudingen andersom waren we gerust 6 of 7-0 hadden voorspeld. En er loopt bij Ajax niet eens meer zo’n teringlijer als Klaassen of Tadic die je dan toch weer nekt. Plus op Geert en Wellenreuther na zijn ze bij ons allemaal ongeslagen in de Arena
Twee jaar terug liep er nog een spits met een dikke bierpens.quote:Op zaterdag 16 september 2023 18:07 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Als iemand me tijdens Jaap Stam had gezegd dat deze tijden er aan zaten te konen voor Feyenoord had ik je voor gek uitgemaakt.
En ook nog eens overhyped puur en alleen omdat hij een Argentijn wasquote:Op zaterdag 16 september 2023 18:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Twee jaar terug liep er nog een spits met een dikke bierpens.
Blijkt iddquote:Op zaterdag 16 september 2023 18:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Geert kan dit toch helemaal niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |