SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Naast een goal mis je niets, lol.quote:Op zaterdag 16 september 2023 13:53 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Oh haha mijn stream loopt achter
Verwacht eigenlijk gewoon dezelfde elfquote:Op zaterdag 16 september 2023 15:21 schreef hhh38 het volgende:
Voor twee weken wachten is hier weinig hype voor de wedstrijd. Opstelling kan ieder moment komen!
Erg mooi. Hopelijk is Gimenez goed hersteld.quote:
Ik heb een erg ‘komt wel gewoon goed’-gevoel.quote:Op zaterdag 16 september 2023 15:21 schreef hhh38 het volgende:
Voor twee weken wachten is hier weinig hype voor de wedstrijd. Opstelling kan ieder moment komen!
quote:Op zaterdag 16 september 2023 15:44 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Erg mooi. Hopelijk is Gimenez goed hersteld.
Als Arne eenmaal tevreden is over een opstelling zou hij nog 5x in een week met dezelfde 11 spelen volgens mij
Jeetje wat gevaarlijk.quote:Op zaterdag 16 september 2023 15:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb een erg ‘komt wel gewoon goed’-gevoel.
Benieuwd of dat al gerechtvaardigd is. Het leuke is dat je weet dat de spelers dit sowieso bloedserieus gaan nemen. Een gebrek aan scherpte tolereert Slot niet
Ik maak mij geen enkele zorgen over de inzet van de spelers.quote:Op zaterdag 16 september 2023 15:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Jeetje wat gevaarlijk.
EERST HEERENVEEN EN DAN PAS CELTIC
Ik maak mij anders heel erg zorgen over de defensieve speelstijl van Heerenveen.quote:Op zaterdag 16 september 2023 15:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik maak mij geen enkele zorgen over de inzet van de spelers.
Dat is juist de reden dat ik op mijn gemakkie ben
Ik ook. En dan valt het vaak juist tegen. @Scrummiequote:Op zaterdag 16 september 2023 15:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb een erg ‘komt wel gewoon goed’-gevoel.
Die kettingroker pakt geen bal meer de laatste tijd, komt goedquote:Op zaterdag 16 september 2023 15:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik maak mij anders heel erg zorgen over de defensieve speelstijl van Heerenveen.
Je kan je beter zorgen maken over je zelfquote:Op zaterdag 16 september 2023 15:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik maak mij anders heel erg zorgen over de defensieve speelstijl van Heerenveen.
Dat is waar.quote:Op zaterdag 16 september 2023 15:58 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die kettingroker pakt geen bal meer de laatste tijd, komt goed
Zul je zien dat hij vandaag prime Neuer is.quote:Op zaterdag 16 september 2023 15:58 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die kettingroker pakt geen bal meer de laatste tijd, komt goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |