Ho Ho.. het gaat hier om een diepgaand principe, het ontnemen van het plezier van demense... spelletjes doen kan overalquote:Op vrijdag 15 september 2023 20:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Iedereen is hier gewoon nog om te kletsen.
Er is ook een forum SPL daar kan je oook spelletje doen mocht het spel missen
Ook daar is een SC
alsof er iets gezegd wil worden, zou het niet?quote:
Het zit hoog bij sommigenquote:
Dit ja.quote:Op vrijdag 15 september 2023 20:14 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
alsof er iets gezegd wil worden, zou het niet?
IK ben misschien te nuchter hierin. Is het er is het leuk is het er niet dan pech.quote:Op vrijdag 15 september 2023 20:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het zit hoog bij sommigen
Je bent ook nog nooit eerste gewordenquote:Op vrijdag 15 september 2023 20:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK ben misschien te nuchter hierin. Is het er is het leuk is het er niet dan pech.
Kan er niet wakker van liggen ,ondanks ik er altijd veel zit.
ik denk dat jij een van de meest nuchtere bent op dit forum jaquote:Op vrijdag 15 september 2023 20:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK ben misschien te nuchter hierin. Is het er is het leuk is het er niet dan pech.
Nah ja zeg.. Ik zit er zowat nooit.. het gaat om het pricipequote:Op vrijdag 15 september 2023 20:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
bolk.quote:Op vrijdag 15 september 2023 20:21 schreef HappyCharly het volgende:
Ik mis t wel. Gewoon kletsen voelt heel anders zonder de dynamiek van het spel eronder. Dat geeft net meer reuring, meer humor.
Is net als met een rls, sommige balen ook dat het stopt of als er iemand uitgaatquote:Op vrijdag 15 september 2023 20:20 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
ik denk dat jij een van de meest nuchtere bent op dit forum ja
Dat is helemaal prima uiteraardquote:Op vrijdag 15 september 2023 20:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heel nuchter elke maand 1e wordenquote:Op vrijdag 15 september 2023 20:20 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
ik denk dat jij een van de meest nuchtere bent op dit forum ja
Heb je al een traantje gelatenquote:Op vrijdag 15 september 2023 20:20 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nah ja zeg.. Ik zit er zowat nooit.. het gaat om het pricipe
Jij bent zo nuchter, zo grappigquote:Op vrijdag 15 september 2023 20:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is net als met een rls, sommige balen ook dat het stopt of als er iemand uitgaat
Ik heb zo iets klaar is klaar ,iemand naar huis moet ook jammer dan
elke maand ook weer niet maar wel vaak.. geeft het wel meer uitdaging en genoegdoening als een ander wintquote:
Zo denk ik er ook over idd.quote:Op vrijdag 15 september 2023 20:22 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
elke maand ook weer niet maar wel vaak.. geeft het wel meer uitdaging en genoegdoening als een ander wint
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |