De heideroosjesquote:
Mooizo..quote:Op vrijdag 15 september 2023 17:26 schreef 2xHenk het volgende:
[..]
Ging goed hoor, nu lekker buiten zitten
Gelezen dat Mex en Martin een baby krijgen (voor degene die niet weten wie het zijn, zij hebben mee gedaan aan EJVJL)quote:Op vrijdag 15 september 2023 17:27 schreef Lovely het volgende:
[..]
Mooizo..
Ja is nog heerlijk zonnig buiten.misschien ga ik ook nog ff naar buiten straks
Nah laat maar dicht.quote:
Waarom je hoeft er toch niet te posten danquote:Op vrijdag 15 september 2023 17:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nah laat maar dicht.
Hoezo?quote:Op vrijdag 15 september 2023 17:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nah laat maar dicht.
True, maar het is al vrij vaak misgegaan als ik het zo leesquote:Op vrijdag 15 september 2023 17:33 schreef Lovely het volgende:
[..]
Waarom je hoeft er toch niet te posten dan
Hey Stigquote:Op vrijdag 15 september 2023 17:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
True, maar het is al vrij vaak misgegaan als ik het zo leesDit blijft zich herhalen vrees ik.
Dotquote:
Klopt en ja dat zal idd wel weer gebeuren.. kan over een maand zijn of pas over 3 maandquote:Op vrijdag 15 september 2023 17:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
True, maar het is al vrij vaak misgegaan als ik het zo leesDit blijft zich herhalen vrees ik.
ALweer een week er op zitten, gaat de tijd toch snel hequote:
Eens hoor. Ik gun iedereen zijn plezier. Ik zeg alleen dat in die korte tijd dat ik meepost het al 2x dicht is gegaan binnen een maand (misschien iets langer). Zonde.quote:Op vrijdag 15 september 2023 17:35 schreef Lovely het volgende:
[..]
Klopt en ja dat zal idd wel weer gebeuren.. kan over een maand zijn of pas over 3 maand
Yup. Nog twee weken en dan vakantiequote:Op vrijdag 15 september 2023 17:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALweer een week er op zitten, gaat de tijd toch snel he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |