Viel mij ook al op.quote:Op vrijdag 6 september 2024 22:05 schreef Leandra het volgende:
Hoop vliegtickets bij dat zweefstel tussen de afschrijvingen.
Kennelijk wel.quote:Op vrijdag 6 september 2024 22:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Viel mij ook al op.
Vliegen is toch iets wat niet past bij hun levensstijl?
Ach, het vreet geen brood, en als je de ruimte hebt (fysiek en financieel), waarom dan niet?quote:Op vrijdag 6 september 2024 23:21 schreef golfer het volgende:
Die vrek Anita spoort niet helemaal, met al dat gehamster.
Helemaal mee eens. Die vragen had ik ook in mijn hoofdquote:Op zaterdag 7 september 2024 09:38 schreef Leandra het volgende:
Het stel dat onder bewind staat, zij diabetes heeft en ze met de auto de halve stad door rijden om bij kastjes producten te scoren en dan de courgette voor de vissen meenemen, en dat je 16-jarige dochter niet weet wat een courgette is.
Echt, eet gezonder en beweeg meer, dat scheelt al zoveel, ook voor je diabetes.
Overigens vraag ik me ook wel af hoe hij zo geweldig kookt, het fornuis zit tegen de muur aan en er stond een doos voor, je kunt daar dus niet eens normaal koken zonder dingen te verplaatsen.
Ik kan me ook niet voorstellen dat je een doos voor een fornuis zet, dat doe je alleen maar als je dat fornuis weinig gebruikt.
Van die voedselhoarderquote:
En nog lachend dat erbij vermelden. Echt, schaf het af!quote:
Als je tegenwoordig niks meer kan wordt je coach of corona-ontkenner, goud geld mee te verdienen. Er lopen hordes schaapjes rond die maar wat graag hun salaris naar je overmaken.quote:Op vrijdag 6 september 2024 15:31 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
En coaches...Dat lijkt zo'n vergaarbak tegenwoordig van mensen die niet goed wisten wat ze wilden doen, en toch iets willen doen zonder een echte opleiding ergens voor te hebben.
Zag er wel efficient uit, ben ook zeker wel overtuigd dat op die manier inkopen je serieus geld kan besparen. Maar deze mevrouw trapte al direct in de grootste valkuil, ze koopt dingen puur om het feit dat het een aanbieding is. Als je melk maanden over datum is en je weet ik hoeveel blikken kokosmelk hebt staan dan gaat er iets niet goed. Los van dat het prima te consumeren is (al is melk wel risicovoller), als je het niet nodig hebt dan moet je het niet kopen. Leuk om 2 blikken voor de prijs van 1 te hebben, maar als je er vervolgens 2 niet gebruikt….quote:Op vrijdag 6 september 2024 22:30 schreef Van_Poppel het volgende:
Vraag me af of dat hamsteren echt lucratief is.
Per persoon per maaltijd.quote:Op zaterdag 7 september 2024 13:07 schreef Fietsertje70 het volgende:
Was die ¤ 4 voor de hele maaltijd in totaal of per persoon per maaltijd?
Dat ligt er vooral aan met hoeveel man je moet eten.quote:Op zaterdag 7 september 2024 13:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat vind ik nog best veel geld voor een maaltijd pp
Klopt. Alleen het verbaasde me gewoon omdat ze zo zuuunig is.quote:Op zaterdag 7 september 2024 13:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat ligt er vooral aan met hoeveel man je moet eten.
Maar ze is niet arm ofzo, ze is gewoon zuinig.
Die hebben eerder meegedaan aan steenrijk straatarm.quote:Op zaterdag 7 september 2024 09:38 schreef Leandra het volgende:
Het stel dat onder bewind staat, zij diabetes heeft en ze met de auto de halve stad door rijden om bij kastjes producten te scoren en dan de courgette voor de vissen meenemen, en dat je 16-jarige dochter niet weet wat een courgette is.
Echt, eet gezonder en beweeg meer, dat scheelt al zoveel, ook voor je diabetes.
Overigens vraag ik me ook wel af hoe hij zo geweldig kookt, het fornuis zit tegen de muur aan en er stond een doos voor, je kunt daar dus niet eens normaal koken zonder dingen te verplaatsen.
Ik kan me ook niet voorstellen dat je een doos voor een fornuis zet, dat doe je alleen maar als je dat fornuis weinig gebruikt.
Die valkuil is wel een dingetje, leuk dat de houdbare melk in de aanbieding is, maar hoeveel heb je wel niet gekocht als je nog houdbare melk hebt staan die anderhalf jaar over datum is?quote:Op zaterdag 7 september 2024 11:50 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Zag er wel efficient uit, ben ook zeker wel overtuigd dat op die manier inkopen je serieus geld kan besparen. Maar deze mevrouw trapte al direct in de grootste valkuil, ze koopt dingen puur om het feit dat het een aanbieding is. Als je melk maanden over datum is en je weet ik hoeveel blikken kokosmelk hebt staan dan gaat er iets niet goed. Los van dat het prima te consumeren is (al is melk wel risicovoller), als je het niet nodig hebt dan moet je het niet kopen. Leuk om 2 blikken voor de prijs van 1 te hebben, maar als je er vervolgens 2 niet gebruikt….
Dit soort inkopen moet je, mijn inziens, doen met producten die je echt gebruikt. Een goed voorbeeld zijn de vaatwastablet aanbiedingen bij de Kruidvat die er elke 6 maanden is. Daar kan je echt perfect op inkopen zonder met gigantische ongebruikte voorraden te komen zitten.
Ze betaalt niet graag onnodig veel, dat is wat anders zo goedkoop mogelijk willen eten en daarvoor alles opzij zetten.quote:Op zaterdag 7 september 2024 13:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Klopt. Alleen het verbaasde me gewoon omdat ze zo zuuunig is.
Ik denk dat daar ook heel veel op de zaak gaat, zij heeft ook inkomen van de zaak dus ze zal ook wel een leasebak van de zaak hebben, met tankpas, ik denk dat die tankstation aankopen andere zaken zijn.quote:Op zaterdag 7 september 2024 13:49 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Die hebben eerder meegedaan aan steenrijk straatarm.
Dat rijke gezin erg ongeloofwaardig. Je ziet zijn betaalrekening niet, enkel haar huishoudrekening. Lekker ondoorzichtig
Je hebt gelijk!quote:Op zaterdag 7 september 2024 13:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze betaalt niet graag onnodig veel, dat is wat anders zo goedkoop mogelijk willen eten en daarvoor alles opzij zetten.
Aan de andere kant gebruikt ze wel die spekjes als vlees voor een dag, dat gaat me dan weer wat ver
Denk ik ook maar met dit overzicht kunnen we niet zo veel. Laat het of zien of doe niet mee. Dit is geen realistisch beeld.quote:Op zaterdag 7 september 2024 13:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat daar ook heel veel op de zaak gaat, zij heeft ook inkomen van de zaak dus ze zal ook wel een leasebak van de zaak hebben, met tankpas, ik denk dat die tankstation aankopen andere zaken zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |