ja ik ook wel denk. Maargoed, wellicht is ze zeker van de zaak dat als het misgaat ze genoeg krijgt.quote:Op dinsdag 26 september 2023 20:23 schreef Roselyn het volgende:
[..]
Dat hij alles verdient vind ik prima. Maar als ik haar was zou ik wel enigszins van de gezinsfinanciën op de hoogte willen zijn.
Een maat van me kocht een apartement in Spanje en die vond het heel vreemd dat op het moment van tekenen de notaris de kamer verliet. Later begreep hij dat dat het moment was om een cash bedrag te overhandigen aan de verkopende partij, zodat de prijs op papier, en dus de overdrachts/aankoopbelasting, gedrukt kon worden.quote:Op dinsdag 26 september 2023 15:35 schreef Roselyn het volgende:
[..]
In Spanje mag heel veel op makelaarsgebied dus het zou me niet verbazen.
Ik vind hem 10x beter te hebben dan Vasco Rouw van het vorige seizoen. Alleen raar dat zijn vrouw/partner absoluut niet betrokken lijkt te zijn/worden bij de financiële zaken.
Oh ja, heel normaal. En het zal me niet verbazen als het zelfs gebeurt met de makelaar erbij.quote:Op dinsdag 26 september 2023 22:17 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Een maat van me kocht een apartement in Spanje en die vond het heel vreemd dat op het moment van tekenen de notaris de kamer verliet. Later begreep hij dat dat het moment was om een cash bedrag te overhandigen aan de verkopende partij, zodat de prijs op papier, en dus de overdrachts/aankoopbelasting, gedrukt kon worden.
Dank je wel voor de tip!quote:Op vrijdag 6 september 2024 12:27 schreef golfer het volgende:
Vanavond begint een nieuw seizoen.
NPO 1, 21:55
Thanks!quote:Op vrijdag 6 september 2024 12:27 schreef golfer het volgende:
Vanavond begint een nieuw seizoen.
NPO 1, 21:55
Dat wordt weer leerzaam en interessant. Eens zien of ik er nog wat van leer!quote:Op vrijdag 6 september 2024 14:25 schreef golfer het volgende:
Wat meer informatie over de deelnemers:
Familie Bogaart
De familie Bogaart is een horecafamilie met vijftien horecazaken. De familie heeft een gezamenlijk inkomen van 20.000 euro per maand. "De kijkers krijgen een eerlijke kijk in ons chaotische leven", vertellen ze over hun deelname aan Waar doen ze het van?. "We zijn een groot gezin met twee hobby’s, namelijk: familie en werken in de horeca. Zeven dagen per week, 24 uur per dag. Het is bij ons nooit saai en we doen veel met elkaar samen. Met als einddoel: samen werken en met elkaar gaan wonen op hetzelfde landgoed!"
Familie Elisabeth
Maikel en Wienanda Elisabeth hebben twee thuiswonende kinderen en moeten leven van 630 euro per maand. Beiden werken ze ongeveer drie uur per dag in de schoonmaak. Daarnaast staan ze onder bewind en daar komt de nodige stress bij kijken. Toch lukt het ze om te genieten van de kleine dingen.
Anita
Anita noemt zichzelf 'een bewuste vrek' en leeft van 3.000 euro per maand. Waar anderen geld als middel zien om van te leven, is het bij haar een sport om zo min mogelijk te gebruiken. Zij leeft samen met haar volwassen zoon Danny. Maar Anita wil Danny ook meegeven om bewust met geld om te gaan. Daarom betaalt hij maandelijks 250 euro aan kostgeld.
Chantal en Dirk-Jan
Chantal en Dirk-Jan varen vooral op hun intuïtie. Ze wonen op een boerderij, op een twee hectare groot land in Limburg. Ze zijn beiden coach op het gebied van zelfontwikkeling. Hun omzet is zo’n 5.000 euro per maand, maar het lukt ze niet altijd om dit bedrag om te zetten. Toch is de ambitie om binnen zes maanden de omzet te verdubbelen naar 10.000 euro.
Zo iemand die een boek van Stephen Covey of Tony Robbins heeft gelezen en dan op basis daarvan met een vlotte babbel andere mensen gaat coachen op het gebied van carrière, business en finance. Daar heb je inderdaad hele hordes van tegenwoordig.quote:Op vrijdag 6 september 2024 15:31 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
En coaches...Dat lijkt zo'n vergaarbak tegenwoordig van mensen die niet goed wisten wat ze wilden doen, en toch iets willen doen zonder een echte opleiding ergens voor te hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even in een spoiler, want besef me net dat ik al vooruit heb gekeken via NLziet..Shine bright like a diamond.
Ik vermoed dat er 3000 euro per maand bij haar binnenkomt; met een eigen huis enzo kun je dan misschien 1500 sparen.quote:Op vrijdag 6 september 2024 17:00 schreef Pinuts het volgende:
Leuk! Ik ben vooral ook benieuwd naar Anita. Ik vind 3000 euro per maand en jezelf een vrek noemen niet echt samengaan. Ik woon alleen en geef (ruim) minder uit en leef zeker niet vrekkig.
Alleen dan zonder zelf een carriere, business of financiele ervaring. Als je 60 bent, een succesvolle carriere achter je hebt, OK. Maar het zijn tegenwoordig vaak twintigers, vroege dertigers die net uit de collegebanken komen, en denken genoeg levenservaring hebben.quote:Op vrijdag 6 september 2024 15:52 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Zo iemand die een boek van Stephen Covey of Tony Robbins heeft gelezen en dan op basis daarvan met een vlotte babbel andere mensen gaat coachen op het gebied van carrière, business en finance. Daar heb je inderdaad hele hordes van tegenwoordig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |