Ja idd, dat blijkt nu wel in de laatste aflevering.quote:Op donderdag 21 september 2023 11:56 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat zij wel degelijk op de hoogte was van die enorme schuld en het hem wilde besparen.
Inderdaad, hoop het ook.quote:Op donderdag 21 september 2023 21:50 schreef pmponer het volgende:
Ja ik snap zijn reactie ook wel, dat is erg schadelijk voor hun band
Ik hoop wel dat ze het halen, hij lijkt me wel een geschikte gozer die er ondanks de tegenslag wel voor wil gaan.
Natuurlijk is zo'n nagelstudio bezoek niet nodig. Zeker niet in deze situatie.quote:Op donderdag 21 september 2023 22:00 schreef pmponer het volgende:
Is zo een nagelstudio bezoek dan echt nodig vraag ik me af.
Maar goed, ik heb dan ook geen schulden.
Waarom denkt dat camper gezin trouwens dat ze het wel even gaan fixen met het aflossen van de schulden? Wat hebben ze veranderd zodat dat gaat lukken? Ik bedoel ze hebben nu de gaten dicht gegooid met belastinggeld, en dat is prima, maar wil je schulden inlopen moet je toch wat aan je bestedingsgedrag gaan doen.
En is die jonge gozer er nu in getild? Dat dat appartementje toevallig al geel was, om een beslissing te forceren?
Zo werkt de gemiddelde makelaar.quote:Op donderdag 21 september 2023 22:00 schreef pmponer het volgende:
En is die jonge gozer er nu in getild? Dat dat appartementje toevallig al geel was, om een beslissing te forceren?
900 aan hypotheek lukt niet. Hoe denken ze dan dit te gaan betalen?quote:Op donderdag 21 september 2023 21:32 schreef Van_Poppel het volgende:
800 wegenbelasting per maand voor dat ding
Het lidmaatschap bij 'Het Clubhuis' kost wel wat. Ik zou daar vaker gaan ontbijten, haha. Dat is geen geld!quote:Op donderdag 21 september 2023 21:37 schreef pmponer het volgende:
15 euro per persoon ontbijt niet duur op een clubhuis
Ja, voelde wel heel schimmig.quote:Op donderdag 21 september 2023 22:00 schreef pmponer het volgende:
Is zo een nagelstudio bezoek dan echt nodig vraag ik me af.
Maar goed, ik heb dan ook geen schulden.
Waarom denkt dat camper gezin trouwens dat ze het wel even gaan fixen met het aflossen van de schulden? Wat hebben ze veranderd zodat dat gaat lukken? Ik bedoel ze hebben nu de gaten dicht gegooid met belastinggeld, en dat is prima, maar wil je schulden inlopen moet je toch wat aan je bestedingsgedrag gaan doen.
Was ook mijn gedachte. Zal nog wel een lidmaatschap van x euro aan zittenquote:Op donderdag 21 september 2023 22:35 schreef Brokkel het volgende:
[..]
Het lidmaatschap bij 'Het Clubhuis' kost wel wat. Ik zou daar vaker gaan ontbijten, haha. Dat is geen geld!
Dat hij ook zo die stacaravan voor ¤ 60.000 zou kopen zegt al genoeg, dat zou een heel ondoordachte aankoop zijn.quote:Op donderdag 21 september 2023 22:08 schreef Donna het volgende:
[..]
Natuurlijk is zo'n nagelstudio bezoek niet nodig. Zeker niet in deze situatie.
Die man van de Koenjers heeft sowieso weinig besef van geld. Geen idee hoe ze denken dat ze die schuld zo afgelost gaan hebben aan het einde van dit jaar. Maar ik las vandaag dat zij inmiddels ook werkt!
Ik weet niet of je het 'getild' moet noemen, maar denk wel dat het een verkooptruc was.
Hahaha. Ja mooi was dat 'zou ik ook gedaan hebben'.quote:Op vrijdag 22 september 2023 08:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat hij ook zo die stacaravan voor ¤ 60.000 zou kopen zegt al genoeg, dat zou een heel ondoordachte aankoop zijn.
Maar goed, hij denkt ook wel even een E achter B rijbewijs te hebben voor ¤ 121...
Misschien zaten ze ook wel bij de 'act' in hoor. Dat Wesley zo over kon komen als iemand die goed handelt en het wel even fixt.quote:Op vrijdag 22 september 2023 09:05 schreef __Fokker__ het volgende:
Oepsie dit appartement is al gereserveerd, maar ik kan wel even bellen voor jullie, hoef je alleen maar nu meteen te beslissen
Maar verder is ie hardstikke aardig.
Voor zover ik het begrijp is het nog duurder dan dat, die 800 is waar die man hem voor op de weg heeft, daar komt dan nog huur overheen. Dan nog de runningcosts voor brandstof. Die verkijken zich daar (wederom) enorm op.quote:Op vrijdag 22 september 2023 08:48 schreef Leandra het volgende:
Ik moest wel lachen toen bleek dat die aanhanger met vrachtwagentje ervoor ¤ 800 per maand zou kosten, en dan heb je de hut waarschijnlijk nog niet warm.
Plus: waar ga je hem neerzetten?
Al met al gaat dat ding meer kosten dan je hypotheek nu.
Dat vond ik idd ook een zwaar doorzichtige truc... hoe kunnen die mannen zo rijk zijn als ze daarin trappenquote:Op vrijdag 22 september 2023 13:26 schreef superniger het volgende:
Daar trap je toch niet in.
Wel slim van die pandjesbaas.
Vond het ook behoorlijk steenkolenengels voor iemand die vaak in het buitenland te vinden is...quote:Op vrijdag 22 september 2023 09:05 schreef __Fokker__ het volgende:
Oepsie dit appartement is al gereserveerd, maar ik kan wel even bellen voor jullie, hoef je alleen maar nu meteen te beslissen
Maar verder is ie hardstikke aardig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |