Die verrekt echt van de pijn. Kan niet anders.quote:Op vrijdag 27 september 2024 16:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... zich niet laten helpen... kan me niet voorstellen dat hij geen pijn heeft iig
Begrijp zijn keuze niet echt... denk dat het angst is oidquote:Op vrijdag 27 september 2024 19:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die verrekt echt van de pijn. Kan niet anders.
Gewoon een beetje pure cacao op smeren en een zonnegroetje.quote:Op vrijdag 27 september 2024 19:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Begrijp zijn keuze niet echt... denk dat het angst is oid
Dat zou heel goed kunnen. Dat hij tegen de operatie opziet.quote:Op vrijdag 27 september 2024 19:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Begrijp zijn keuze niet echt... denk dat het angst is oid
Wat bedoel je met slonzig leven?quote:Op vrijdag 27 september 2024 12:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zit even vooruit te kijken, maar geen spoiler hoor
Vraag me enkel af waarom armere mensen vaak zo slonzig leven? Is helemaal niet nodig...
Die Dirk Jan is een charlatan die later mensen met kanker verteld dat ze vooral niet onder behandeling moeten gaan maar de pijn moeten omarmen en dat het dan vanzelf verdwijnt. Oja wel alleen als je hem geld geeft want ja dat zorgt voor een goed auraquote:Op vrijdag 27 september 2024 15:55 schreef Pinuts het volgende:
Sinds die dirk-jan verteld heeft van die gebroken heup valt het me ook wel op dat hij echt als een aap loopt. Beetje hoppend ipv normaal. Dat doe je jezelf toch niet aan op je 30e...
Dat vertelde hij gisteravond toch pas?quote:Op vrijdag 27 september 2024 15:55 schreef Pinuts het volgende:
Sinds die dirk-jan verteld heeft van die gebroken heup valt het me ook wel op dat hij echt als een aap loopt. Beetje hoppend ipv normaal. Dat doe je jezelf toch niet aan op je 30e...
Ja, familie Elisabeth heb ik ergens wel een zwak voor. Hoop echt dat ze het gaan redden, als ze ooit van bewind afkomen (?). En Anita vind ik ook niet echt een wrek eigenlijk. Maar toch wel leuk om naar te kijken en vind haar gezin ook best leuk.quote:Op zaterdag 28 september 2024 12:50 schreef alpeko het volgende:
Geen enkele normale deelnemer. Die onder bewind zijn dan nog het meest normaal.
Anita is gruwelijk. Een vrek maar wel zoveel wegpaffen en dan beweren dat je dat in het buitenland haalt terwijl er steeds 17,10 is te zien op haar afschrift. Hoop praatjes en bla bla.
Die zweverds zijn helemaal te bizar voor woorden. Leven van de wind. Luchtfietsers. Dik rood staan. Lijken niks meegekregen te hebben van thuis over hoe met geld om te gaan.
Die ondernemer is prima. Beetje te bewust van de camera. Maar die hoeft natuurlijk nergens naar te kijken.
Ik niet, ze hadden een schuld van een ton(!), logisch dat ze lang onder bewind staan en eerst moeten bewijzen dat ze met geld om kunnen gaan. Ze vinden het nog steeds zelf allemaal onredelijk, tja. Dat zweefstel is gewoon eng. Anita is wat apart met haar bespaardrift, maar lijkt mij de meest normale.quote:Op zaterdag 28 september 2024 12:59 schreef Ixia het volgende:
[..]
Ja, familie Elisabeth heb ik ergens wel een zwak voor. Hoop echt dat ze het gaan redden, als ze ooit van bewind afkomen (?). En Anita vind ik ook niet echt een wrek eigenlijk. Maar toch wel leuk om naar te kijken en vind haar gezin ook best leuk.
De zweverige types vind ik zeer apart. Ik denk soms weleens dat het een sekte zou kunnen worden. Klopt niets aan.
3 ton schuld toch?quote:Op zaterdag 28 september 2024 22:08 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ik niet, ze hadden een schuld van een ton(!), logisch dat ze lang onder bewind staan en eerst moeten bewijzen dat ze met geld om kunnen gaan. Ze vinden het nog steeds zelf allemaal onredelijk, tja. Dat zweefstel is gewoon eng. Anita is wat apart met haar bespaardrift, maar lijkt mij de meest normale.
Dat horeca gezin is Haagse bluf, maar wel sympathiek.
Volgens mij 3 ton idd! Ik weet niet hoe het werkt met bewindvoering. Maar heb het gevoel dat dit ook wel een stel is waar makkelijk misbruik van kan worden gemaakt. En dat vind ik jammer, want volgens mij kunnen ze met een beetje uitleg en af en toe eventueel iemand die even meekijkt best goed verder samen, zonder dat het meteen op deze manier moet. Nou ja, hoop dat ze er uiteindelijk goed uitkomen. Vond dat verhaal met dat ze in de kou zaten door bewindvoering ook maar vreemd.quote:Op zaterdag 28 september 2024 22:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
3 ton schuld toch?
Zo logisch vind ik het niet dat het bewind maar blijft voortduren terwijl ze al 6 jaar schuldenvrij zijn.
Los van het gegeven of ik het wel of niet verstandig vind dat ze onder bewind staan (lekker verdienen bewindvoerder??), vind ik het vrij absurd dat ze nog steeds zo weinig leefgeld krijgen terwijl ze al jaren schuldenvrij zijn.
Lekker makkelijke klanten voor de bewindvoerder: geen schulden meer, duidelijke vaste lasten die waarschijnlijk automatisch afgeschreven worden van de bewindrekening en maandelijks een (automatische) overboeking leefgeld naar hun rekening.
HAHAHAHA, ja, heeft een raar hoofd met kapsel, vermoed zelfs een toupetje. Doet zich voor als de joviale horeca-ondernemer. Het stel dat leeft van giften vind ik eng.quote:Op zaterdag 28 september 2024 22:20 schreef amaranta het volgende:
Die man Bogaart lijkt elke keer een typetje van Carlo Boshart. Is net alsof hij een strak masker draagt over z’n voorhoofd.
DJ en Chantal. Ik heb steeds meer vragen. Maar ook simpele vragen zoals. Waarom ga je op je blote voeten naar de stort?
Het is niet alleen bewindvoering, duidelijk is dat er meer aan de hand was/is. Ook psychisch misschien.quote:Op zaterdag 28 september 2024 22:21 schreef Ixia het volgende:
[..]
Volgens mij 3 ton idd! Ik weet niet hoe het werkt met bewindvoering. Maar heb het gevoel dat dit ook wel een stel is waar makkelijk misbruik van kan worden gemaakt. En dat vind ik jammer, want volgens mij kunnen ze met een beetje uitleg en af en toe eventueel iemand die even meekijkt best goed verder samen, zonder dat het meteen op deze manier moet. Nou ja, hoop dat ze er uiteindelijk goed uitkomen. Vond dat verhaal met dat ze in de kou zaten door bewindvoering ook maar vreemd.
Wienanda praat een beetje alsof ze een beperking heeft ook. Kan ook gewoon een lage intelligentie zijn.quote:Op zaterdag 28 september 2024 22:25 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Het is niet alleen bewindvoering, duidelijk is dat er meer aan de hand was/is. Ook psychisch misschien.
Ze was de tuin voor hem en hun zoon aan het verbouwen. Zodat zij een terras zouden hebben.quote:Op zaterdag 28 september 2024 22:28 schreef Pinuts het volgende:
Ik verdenk die ex van Anita wel van een alcohol of drugsprobleem. Anita is voor zover dat kan in dit programma nog best 'normaal'. Maar hij staat er altijd erg slonzig bij, praat ook een beetje vreemd. En sowieso is het raar dat ze uit elkaar zijn maar nog wel altijd daar is en mee eet.
Ja die aflevering wel dus logisch dat je dan makkelijke kleding aan hebt. Maar ook in andere afleveringen vind ik dat hij erg slonzig bijloopt als je het dan met Anita vergelijkt. Ik weet niet, ik kan er de vinger niet helemaal op leggen maar vind hij komt niet helemaal 'normaal' over.quote:Op zaterdag 28 september 2024 22:43 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ze was de tuin voor hem en hun zoon aan het verbouwen. Zodat zij een terras zouden hebben.
Ja, ik begrijp wat je bedoeltquote:Op zaterdag 28 september 2024 22:56 schreef Pinuts het volgende:
[..]
Ja die aflevering wel dus logisch dat je dan makkelijke kleding aan hebt. Maar ook in andere afleveringen vind ik dat hij erg slonzig bijloopt als je het dan met Anita vergelijkt. Ik weet niet, ik kan er de vinger niet helemaal op leggen maar vind hij komt niet helemaal 'normaal' over.
Is een chageraar of handelaar, heeft de belastingdienst geprobeerd te naaien met allerlei aftrekposten voor een uitvinding die hij claimde te hebben. De belastingdienst zag dit anders en wilde het geld terug, de rechter gaf de belastingdienst gelijk en het hoger beroep is ook afgewezen.quote:Op zaterdag 28 september 2024 22:28 schreef Pinuts het volgende:
Ik verdenk die ex van Anita wel van een alcohol of drugsprobleem. Anita is voor zover dat kan in dit programma nog best 'normaal'. Maar hij staat er altijd erg slonzig bij, praat ook een beetje vreemd. En sowieso is het raar dat ze uit elkaar zijn maar nog wel altijd daar is en mee eet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |