abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210634732

Olivia Rodrigo geeft op 24 mei 2024 een concert in de Ziggo Dome. Wie de twintigjarige zangeres nummers van haar nieuwe album GUTS wil horen zingen, moet zich eerst via haar website inschrijven. Pas daarna kunnen fans een kaartje kopen.

Rodrigo doet de Amsterdamse concertzaal aan tijdens een Noord-Amerikaanse en Europese tournee ter ere van haar vrijdag verschenen plaat. De zangeres, bekend van hits als drivers license, good 4 u en vampire, geeft ruim vijftig shows in verschillende Amerikaanse en Europese steden.

GUTS debuteert naar verwachting deze week op de eerste plaats in de Amerikaanse albumlijst. Een dag nadat de plaat was verschenen, stond de wereldwijde Spotify-hitlijst vol met nummers van het album.

De show in de Ziggo Dome wordt het tweede concert van Rodrigo op Nederlandse bodem. De zangeres trad in de zomer van 2022 nog op in de toen binnen enkele minuten uitverkochte AFAS Live.

----

Zijn hier meer fans? Best een getalenteerd meisje volgens mij, ik heb me ingeschreven voor kaartjes voor mij en mijn vriendin. Misschien heb ik geluk en kan ik haar blij maken met een avondje uit naar Olivia Rodrigo. Het is net zo'n systeem als bij Taylor Swift: aanmelden voor de wachtrij en dan eventueel kans maken.
  donderdag 14 september 2023 @ 16:49:20 #2
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_210634795
Vorig jaar was het ook al onmogelijk om door de wachtrij te komen, maar toch maar weer even proberen dit keer.
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')