abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210645126
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2023 12:35 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Het recht op integriteit van het lichaam
Het recht op privacy
Het recht op vergadering
Het recht op vereniging
Het recht om te demonstreren
Het recht op andermans vrije meningsuiting en afwezigheid van censuur
Het recht om vrij te reizen
Al die rechten zijn er gewoon.

Woon je in Noord Korea of zo?
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_210645154
twitter
pi_210645200
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2023 16:06 schreef Monomeism het volgende:

[..]
:D Hoe dan? Ik heb zelfs de moeite niet eens genomen om me 1 keer :+ te laten injecteren. Voor Jan lul.

Klopt, uit angst.
Dat blijkt uit je reacties.
Het vaccin is l e v e n s g e v a a r l i j k.

quote:
Ik wist dat het allemaal BS was.
Velen hebben zich zelfs maar liefst 5 keer laten overhalen. Dat is pas angst.
Vanuit jouw beleving dat het vaccin levensgevaarlijk is wel.

Voor alle anderen is het gewoon een prikje.

Het is geen amputatie of zo.

quote:
[ afbeelding ]

De rest van wat je van mij quote is ook "angst"
Je begint alweer over Campbell.
Het gaat niet om Campbell maar om de bronnen.
Daar heb je het niet over.
Ook dat is "angst"
Grappig, jij geeft zelf aan regelmatig video's van Campbell te bekijken, maar o wee als ik daarover begin.

Als het je puur om bronnen gaat, dan was je nooit over hem begonnen..
pi_210645247
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 september 2023 18:48 schreef Wantie het volgende:

[..]
Klopt, uit angst.
Dat blijkt uit je reacties.
Het vaccin is l e v e n s g e v a a r l i j k.
[..]
Grappig, jij geeft zelf aan regelmatig video's van Campbell te bekijken, maar o wee als ik daarover begin.

Als het je puur om bronnen gaat, dan was je nooit over hem begonnen..
Yup. Puur en alleen om de bronnen, het laatste nieuws, en de getallen. :lijstje:

Deze video is van vier uurtjes geleden.

Jij hebt het alleen maar over de 'verpleegkundige tekortkomingen' van Campbell
En niet over de bronnen.
“People will forgive you for being wrong, but they will never forgive you for being right ”
― Thomas Sowell
pi_210645270
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2023 16:06 schreef Monomeism het volgende:

[..]
:D Hoe dan? Ik heb zelfs de moeite niet eens genomen om me 1 keer :+ te laten injecteren. Voor Jan lul.
Ik wist dat het allemaal BS was. Velen hebben zich zelfs maar liefst 5 keer laten overhalen. Dat is pas angst.

Zelfs niet eens 1 keer, wat een gietijzeren ballen moet jij wel niet hebben.

En het is allemaal BS, dus gewoon nep? Niet om stiekem een microchip te plaatsen zodat Bill Gates en Stefano Keizers je DNA kunnen stelen zodat ze babies kunnen eten op de maan?
pi_210645350
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2023 18:57 schreef havanagila het volgende:

[..]
Zelfs niet eens 1 keer, wat een gietijzeren ballen moet jij wel niet hebben.

En het is allemaal BS, dus gewoon nep? Niet om stiekem een microchip te plaatsen zodat Bill Gates en Stefano Keizers je DNA kunnen stelen zodat ze babies kunnen eten op de maan?
Tjemig! Bijna goed. Maar je hutselt wel alles door elkaar zeg. Zo klinkt het net alsof het allemaal onzin is. ;)
Baby's eten op de maan deed het 'm. Beter inlezen.

https://www.bbc.com/news/av/technology-52441339

Het is je vergeven.
“People will forgive you for being wrong, but they will never forgive you for being right ”
― Thomas Sowell
pi_210645427
quote:
Tof joh. Heb je dat artikel gevonden via Google? En vervolgens gepost vanaf je laptop via een account gelinkt aan je IP-adres wat weer gelinkt is aan je fysieke adres?

Of vanaf je telefoon met gps, camera en microfoon?

Want je wil natuurlijk niet dat een vaccinatieprogramma achter je privegegevens komt of je actief gaat volgen.....

Misschien gaan ze zelfs je lichaam hacken! lees je artikel maar eens :')
pi_210645600
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2023 18:55 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Yup. Puur en alleen om de bronnen, het laatste nieuws, en de getallen. :lijstje:

Deze video is van vier uurtjes geleden.

Jij hebt het alleen maar over de 'verpleegkundige tekortkomingen' van Campbell
En niet over de bronnen.
quote:
Je begint alweer over Campbell
_O-

Tja, jij krijgt kennelijk niet genoeg van die verpleegkundige.

Een goudmijn voor hem.
pi_210646054
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2023 19:12 schreef havanagila het volgende:

[..]
Tof joh. Heb je dat artikel gevonden via Google? En vervolgens gepost vanaf je laptop via een account gelinkt aan je IP-adres wat weer gelinkt is aan je fysieke adres?

Of vanaf je telefoon met gps, camera en microfoon?

Want je wil natuurlijk niet dat een vaccinatieprogramma achter je privegegevens komt of je actief gaat volgen.....
Na Snowden weten we het allemaal. Vind jij het zelf een goede ontwikkeling? Want dat is nog niks. "biodigital convergence". Iedereen is straks wellicht een volwaardig overal te volgen scan-bare app (en meer) zonder dat je ooit ook nog maar iets bij je hoeft te hebben. Dan ben je zelf lichamelijk je eigen 'smartphone'."Surveillance" Onder de huid. "hack able human beings" Onderdeel van: "The internet of bodies" Vandaar mijn linkje. Ja ik ben me er meer dan bewust van. Maar het is voor mij dus veel minder belangrijk dan voor de jeugd die nog een heel leven voor zich hebben.
― Thomas Sowell
pi_210646137
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 september 2023 19:29 schreef Wantie het volgende:

[..]
[..]
_O-

Dat klopt. Ik volg zijn verslaggeving regelmatig. ^O^
― Thomas Sowell
pi_210646174
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2023 20:25 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Dat klopt. Ik volg zijn verslaggeving regelmatig. ^O^
Maar o wee als ik het over hem heb :7
pi_210646538
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 september 2023 20:29 schreef Wantie het volgende:

[..]
Maar o wee als ik het over hem heb :7
Hoezo? Ga gerust je gang hoor. :) Het is juist een bevestiging van iemand die niet zonder stro-pop kan, om op de persoon te spelen, i.p.v. de gepresenteerde informatie te bekritiseren.
― Thomas Sowell
pi_210646627
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 september 2023 21:01 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Hoezo? Ga gerust je gang hoor. :) Het is juist een bevestiging van iemand die niet zonder stro-pop kan, om op de persoon te spelen, i.p.v. de gepresenteerde informatie te bekritiseren.
Noem je nu Campbell een stropop?

Het wordt steeds gekker.
pi_210646969
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 september 2023 21:08 schreef Wantie het volgende:

[..]
Noem je nu Campbell een stropop?

Het wordt steeds gekker.
Ik denk van niet. Is het bij jou zoiets als:

De informatie die hij daar in handen heeft die kan nooit deugen want hij is een verpleger.

"Campbell de on-kundige" is dan in zo'n geval inderdaad steeds jouw stropop.
Je speelt op de man en duidelijk niet op de inhoud van het laatste nieuws dat hij vergaart heeft.
Dat is dus een "strawman fallacy". En dat schiet nooit heel erg op op vrije avonden.
Dus de groeten maar weer haha :)
― Thomas Sowell
pi_210647074
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2023 21:40 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Ik denk van niet. Is het bij jou zoiets als:

De informatie die hij daar in handen heeft die kan nooit deugen want hij is een verpleger.

"Campbell de on-kundige" is dan in zo'n geval inderdaad steeds jouw stropop.
Je speelt op de man en duidelijk niet op de inhoud van het laatste nieuws dat hij vergaart heeft.
Dat is dus een "strawman fallacy". En dat schiet nooit heel erg op op vrije avonden.
Dus de groeten maar weer haha :)
Nee, jij trekt de stropop.

Verder laat je in de discussie heel mooi zien waar data in de handen van iemand die niet deskundig is toe kan leiden.

Zoals maandenlange productie van spikes in het lichaam?

Je weet wel, spikes die bedoeld zijn om een immuunrespons te produceren?

Ken jij iemand die maandenlang bijwerkingen heeft door een immuunrespons op de spikes?

Nope.
pi_210649946
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 september 2023 21:49 schreef Wantie het volgende:

[..]
Nee, jij trekt de stropop.
Oh ik? Waar dan precies? Kun je deze (volgens jou) stropop dan ook even quoten?

quote:
Verder laat je in de discussie heel mooi zien waar data in de handen van iemand die niet deskundig is toe kan leiden.
Weer een beschuldiging zonder voorbeeld.
Kun je dat bericht dan ook even quoten?

quote:
Zoals maandenlange productie van spikes in het lichaam?
Dat is iets waar wij het maanden geleden al over hebben gehad. Daar kwam jijzelf niet uit met je bekende cirkelredenaties die je jezelf oplegt zoals je die nu ook weer opvoert waardoor ik mezelf steeds moet herhalen en ook toen heb ik het maar opgegeven.

quote:
Je weet wel, spikes die bedoeld zijn om een immuunrespons te produceren?
Ja en die vooral kort durend in de plaats van inspuiten moeten blijven. In dit geval rond de armspier.
Uren lang en zeker geen weken, maanden, of nog langer. (?)

quote:
Ken jij iemand die maandenlang bijwerkingen heeft door een immuunrespons op de spikes?
Nee. Gelukkig niet. Is het relevant of ik persoonlijk mensen ken met ernstige bijwerkingen? Cijfers zijn relevant.

Follow the Evidence

Dat is de tekst die in beeld altijd achter Campbell is te zien. En dat is de juiste weg

Het is verder helemaal niet zo boeiend om "hearsay" te bedrijven.
Maar ik wil er wel op ingaan.

Ik ken wel een paar mensen die zichzelf sinds de vaccinaties niet meer helemaal de oude zeggen te voelen en zeggen last te hebben van vage gezondheidsklachten sinds de vaccinaties. Oorsuizingen en onverklaarbare moeheid. Een ander die zelden tot nooit griep achtige klachten had heeft dat nu ongeveer ieder half jaar keer met vooral wekenlang last van hoesten. Maar of dat nu een angstige zelfdiagnose is die tussen de oren zit of dat dat werkelijk iets met de vaccinaties te maken heeft daar kan ik niet over oordelen. Maar deze mensen gaan zich in ieder geval nooit meer laten injecteren zo gaven ze te kennen.

Er zijn tot op de dag van vandaag in ieder geval geen mensen te vinden die zeggen spijt te hebben dat ze zich niet hebben laten injecteren.

Zo ik ga beginnen met m'n weekend. Ook een goed weekend gewenst.

[ Bericht 0% gewijzigd door Monomeism op 16-09-2023 11:03:22 ]
― Thomas Sowell
pi_210650089
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 september 2023 19:29 schreef Wantie het volgende:

[..]
[..]
_O-

Een goudmijn voor hem.
Beter als land naar een schoolmeester luisteren 🤣
pi_210650090
Gelukkig ben ik immuun voor corona 8-)
pi_210650096
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2023 10:40 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Oh ik? Waar dan precies? Kun je deze (volgens jou) stropop dan ook even quoten?
[..]
Weer een beschuldiging zonder voorbeeld.
Kun je dat bericht dan ook even quoten?
[..]
Dat is iets waar wij het maanden geleden al over hebben gehad. Daar kwam jijzelf niet uit met je bekende cirkelredenaties die je jezelf oplegt zoals je die nu ook weer opvoert waardoor ik mezelf steeds moet herhalen en ook toen heb ik het maar opgegeven.
[..]
Ja en die vooral kort durend in de plaats van inspuiten moeten blijven. In dit geval rond de armspier.
Uren lang en zeker geen weken, maanden, of nog langer. (?)
[..]
Nee. Gelukkig niet. Is het relevant of ik persoonlijk mensen ken met ernstige bijwerkingen? Cijfers zijn relevant.

Follow the Evidence

Dat is de tekst die in beeld altijd achter Campbell is te zien. En dat is de juiste weg

Het is verder helemaal niet zo boeiend om "hearsay" te bedrijven.
Maar ik wil er wel op ingaan.

Ik ken wel een paar mensen die zichzelf sinds de vaccinaties niet meer helemaal de oude zeggen te voelen en zeggen last te hebben van vage gezondheidsklachten sinds de vaccinaties. Oorsuizingen en onverklaarbare moeheid. Een ander die zelden tot nooit griep achtige klachten had heeft dat nu ongeveer ieder half jaar keer met vooral wekenlang last van hoesten. Maar of dat nu een angstige zelfdiagnose is die tussen de oren zit of dat dat werkelijk iets met de vaccinaties te maken heeft daar kan ik niet over oordelen. Maar deze mensen gaan zich in ieder geval nooit meer laten injecteren zo gaven ze te kennen.

Er zijn tot op de dag van vandaag in ieder geval geen mensen te vinden die zeggen spijt hebben dat ze zich niet hebben laten injecteren.

Zo ik ga beginnen met m'n weekend. Ook een goed weekend gewenst.
Er zijn tot op de dag van vandaag in ieder geval geen mensen te vinden die zeggen spijt hebben dat ze zich niet hebben laten injecteren

Oh jawel, maar die ben je alweer vergeten.

En wat die levensgevaarlijke spikes betreft: het immuunsysteem laat niet een cel maandenlang de verkeerde eiwitten maken. Cellen presenteren de eiwitten in een soort vensters in de celwand aan het immuunsysteem, die vervolgens cellen die de verkeerde eiwitten produceren opdracht geven zichzelf te vernietigen.
Het vaccin is er op gericht dat het lichaam een immuunrespons geeft op dat eiwit.

En dan droog beweren dat het immuunsysteem maandenlang die respons niet doet?

Dat de mRNA ook elders in het lichaam kan belanden klopt.

En dat geldt ook voor het virus.
Verschil is dat het virus zich kan laten vermenigvuldigen, de mRNA niet.

Toch wordt het virus afgeschilderd als iets onschuldigs...

Dat kan geen enkele kwaad. Terwijl dat virus ook mRNA bevat, daarmee cellen infecteert die vervolgens de verkeerde eiwitten maken. Covid valt ook immuuncellen aan, waardoor het lichaam de verkeerde immuunrespons geeft.

Cellen met mRNA vaccin worden vernietigd door het immuunsysteem.
Cellen met Covid ook
Bij een full blown covid besmetting zijn het aantal cellen dat wordt vernietigd vele malen groter dan bij het vaccin.
Toch wordt die laatste als levensgevaarlijk beschouwd, en die eerste niet...

Het hele verhaal rammelt aan alle kanten.

En dat komt doordat jij zoekt naar bevestiging dat je er goed aan gedaan hebt je niet te vaccineren.
En dan kom je uit op een wekelijkse dosis confirmation bias van een verpleegkundige.
pi_210650129
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 september 2023 11:05 schreef Wantie het volgende:

[..]
Er zijn tot op de dag van vandaag in ieder geval geen mensen te vinden die zeggen spijt hebben dat ze zich niet hebben laten injecteren

Oh jawel, maar die ben je alweer vergeten.

En wat die levensgevaarlijke spikes betreft: het immuunsysteem laat niet een cel maandenlang de verkeerde eiwitten maken. Cellen presenteren de eiwitten in een soort vensters in de celwand aan het immuunsysteem, die vervolgens cellen die de verkeerde eiwitten produceren opdracht geven zichzelf te vernietigen.
Het vaccin is er op gericht dat het lichaam een immuunrespons geeft op dat eiwit.

En dan droog beweren dat het immuunsysteem maandenlang die respons niet doet?

Dat de mRNA ook elders in het lichaam kan belanden klopt.

En dat geldt ook voor het virus.
Verschil is dat het virus zich kan laten vermenigvuldigen, de mRNA niet.

Toch wordt het virus afgeschilderd als iets onschuldigs...

Dat kan geen enkele kwaad. Terwijl dat virus ook mRNA bevat, daarmee cellen infecteert die vervolgens de verkeerde eiwitten maken. Covid valt ook immuuncellen aan, waardoor het lichaam de verkeerde immuunrespons geeft.

Cellen met mRNA vaccin worden vernietigd door het immuunsysteem.
Cellen met Covid ook
Bij een full blown covid besmetting zijn het aantal cellen dat wordt vernietigd vele malen groter dan bij het vaccin.
Toch wordt die laatste als levensgevaarlijk beschouwd, en die eerste niet...

Het hele verhaal rammelt aan alle kanten.

En dat komt doordat jij zoekt naar bevestiging dat je er goed aan gedaan hebt je niet te vaccineren.
En dan kom je uit op een wekelijkse dosis confirmation bias van een verpleegkundige.
Bla bla. Een ander keertje weer. he? Spuitgraag :')
Ik moet mijn koelkast vandaag even aanvullen na een week hard werken.

[ Bericht 0% gewijzigd door Monomeism op 16-09-2023 11:15:18 ]
― Thomas Sowell
pi_210650364
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2023 11:04 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]
Beter als land naar een schoolmeester luisteren 🤣
Jij zou voor een dansleraar kiezen 8-)

Met als verschil dat het land niet naar een schoolmeester luisterde.
Dat karikatuur maak jij ervan.
pi_210650392
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 september 2023 11:41 schreef Wantie het volgende:

[..]
Jij zou voor een dansleraar kiezen 8-)

Met als verschil dat het land niet naar een schoolmeester luisterde.
Dat karikatuur maak jij ervan.
Die schoolmeester die de bevolking bedreigde ja.
pi_210651096
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2023 11:43 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]
Die schoolmeester die de bevolking bedreigde ja.
Wat niet het geval is.
pi_210655153
75% kill rate ?

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_210655176
Zie daar zelfs mannen in astronauten pak :D

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')