Toch wel vreemde situatie op deze manierquote:
Singapoorquote:Op donderdag 14 september 2023 13:58 schreef Sally het volgende:
[..]
Toch wel vreemde situatie op deze manier![]()
Leuke bochten-combi weggehaald, en alleen maar vanwege bouwwerkzaamheden?
https://nl.motorsport.com(...)verbouwing/10386302/quote:Op donderdag 14 september 2023 14:26 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Omdat redbull te snel is in de bochten?
Wel goed lezen wat in de OP staat hequote:Op donderdag 14 september 2023 14:51 schreef Red_85 het volgende:
[..]
@:TS
4 bochten weggehaald. Niet 3
Bizar stadion wel.quote:Op donderdag 14 september 2023 14:43 schreef Tarado het volgende:
Als ik de tekening zie van hoe het gaat worden dan lijkt het me ook niet een tijdelijke maar een permanente wijziging, ik krijg ze niet gekopieerd helaas
https://woha.net/project/ns-square/
En je denkt niet dat doordat ze nu 2 extra ronden moeten rijden, die max tijd minder makkelijk gehaald wordt?quote:Op donderdag 14 september 2023 15:01 schreef Red_85 het volgende:
Maar als eerder gezegd in het algemene topic, de tijd van de race op deze baan zat meermaals heel dicht tegen de maximale tijd aan. Die 4 bochten maakt het Raffles Avenue deel wel een stuk sneller.
quote:
Och God die teamLH activist Stefanie ook weer aanwezig in de comments.quote:
Ja.quote:Op donderdag 14 september 2023 15:22 schreef Sally het volgende:
[..]
En je denkt niet dat doordat ze nu 2 extra ronden moeten rijden, die max tijd minder makkelijk gehaald wordt?
Circuit korter ja, maar wel 2 ronden meer rijden![]()
Moet het nog zien
We zullen zienquote:Op donderdag 14 september 2023 16:10 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ja.
Simpele berekening en ik zal het je laten zien.
Stel, die sectie is 8 a 10 seconden sneller nu. Uit simulaties op youtube is dat ongeveer zichtbaar.
Tijdwinst totale GP: 10seconden x62 ronden = 620 seconden = 10 minuten en 20 seconden.
Tijdverlies extra ronde: De GP gaat van 61 naar 62 ronden en een ronde tijd is in de simulatie ongeveer 1 minuut 35.
10:20 - 1:35= 8:55 sneller.
Stel die sectie is 'maar' 8 seconden sneller nu, dan houd je met die berekening nog bijna 7 minuten over wat de totale GP sneller is.
Conclusie: ik verwacht dat de totale GP 7 tot 10 minuten sneller is.
Was zelf ook wel even benieuwd naar het effect, maar graag gedaanquote:Op donderdag 14 september 2023 16:20 schreef Sally het volgende:
[..]
We zullen zien![]()
Dank iig voor je berekening en het (uit)zoekwerk![]()
Ze hadden het zelfs over 20 seconden per ronde, dat leek me al erg veelquote:Op donderdag 14 september 2023 16:10 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ja.
Simpele berekening en ik zal het je laten zien.
Stel, die sectie is 8 a 10 seconden sneller nu. Uit simulaties op youtube is dat ongeveer zichtbaar.
Tijdwinst totale GP: 10seconden x62 ronden = 620 seconden = 10 minuten en 20 seconden.
Tijdverlies extra ronde: De GP gaat van 61 naar 62 ronden en een ronde tijd is in de simulatie ongeveer 1 minuut 35.
10:20 - 1:35= 8:55 sneller.
Stel die sectie is 'maar' 8 seconden sneller nu, dan houd je met die berekening nog bijna 7 minuten over wat de totale GP sneller is.
Conclusie: ik verwacht dat de totale GP 7 tot 10 minuten sneller is.
Mij ook. Die simulatie laat 8 tot 10 seconden zien en dat lijkt mij wel realistisch.quote:Op donderdag 14 september 2023 16:29 schreef PS. het volgende:
[..]
Ze hadden het zelfs over 20 seconden per ronde, dat leek me al erg veel
Op de plaatjes zelf haal ik het er eigenlijk ook nog niet helemaal uit. Maar op die site staat ook een 'flythrough' filmpje van hoe het eruit gaat zien. Daarin wordt wel onderstaande verwijzing naar F1 gemaakt.quote:Op donderdag 14 september 2023 14:43 schreef Tarado het volgende:
Als ik de tekening zie van hoe het gaat worden dan lijkt het me ook niet een tijdelijke maar een permanente wijziging, ik krijg ze niet gekopieerd helaas
https://woha.net/project/ns-square/
SPOILER: screenshotOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |